Acetyllysergic
Experimenterende gebruiker
Als je een lsd blotter wil pluggen, mag je de blotter gewoon de bruine dreef induwen of moet je hem oplossen en inspuiten?
Ald
Ald
Haha poepTheFuckingDutchman zei:Misschien gaat er een deel verloren aan poep dat wil meespacen.

Rectaal neem je tweemaal zoveel op als normaal. Dus geen vermindering.Acetyllysergic zei:er is geen vermindering van werking als je gewoon die zegel er inschuift?
Aalpoepert zei:Kont schoon, trip zo diep mogelijk pluggen met je vinger en binnen 15 minuten slaat ie in. Ik spreek uit ervaring.

als ik ooit nog iets ga pluggen dan zal het dit wordenAalpoepert zei:Kont schoon, trip zo diep mogelijk pluggen met je vinger en binnen 15 minuten slaat ie in. Ik spreek uit ervaring.
segfault zei:Je kunt het beste op voorhand je darmen enig sinds schoonspoelen. Hoe je dat gaat doen laat ik aan jezelf over. Op z'n minst zou een goede schijt beurt helpen ;p
Een blotter rechtstreeks pluggen werkt en werkt inderdaad veel sterker dan dat je deze zelfde blotter oraal zou innemen. Het komt zeker in de buurt van een verdubbeling van de dosis. Het pluggen van een blottertje(s) zelf is een redelijk "aparte" aangelegenheid mits je deze correct wilt pluggen. Het makkelijkste en beste is dus als je darmen vrij schoon zijn.
Ik zou je persoonlijk aanraden om een goedkope dikke spuit te halen zonder naald. Je vult vervolgens deze spuit met chloor vrij water en lost daar je blotter(s) in op. Na het spoelen van je darmen kun je dan aan de hand van de spuit de opgeloste LSD tegen je darm wand aan spuiten.
Nee.Acetyllysergic zei:is er eigenlijk een verschil in duur van de trip in vergelijking met gewoon oraal?