Lsd combinatiegebruik

Thetripperr

Experimenterende gebruiker
Ik had dus straks het idee nog eens te gaan trippen samen met een vriendin van mij voor haar is dit haar eerste keer voor mie dus niet maar ik had dus Al gelezen dat lsd en XTC samen echt wow is maar is dit wel een goed idee aangezien het mijn vriendin haar eerste trip is (ze heeft wel ervaring met XTC)

Ape

Badass junkie
Aangezien het jouw eerste keer combineren is en je niet weet hoe je gaat reageren zou ik het niet doen. Je kan er beter voor je vriendin zijn voor het geval dat nodig is.

Also, gebruik leestekens.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Het algemene advies is om drugs nooit direct te combineren. Ik heb t overigens wel gedaan, meteen de eerste keer. Kanttekening is wel dat dit een lichte dosis LSD was en ik de MDMA stipt 4 uur na de LSD innam.

Thetripperr

Experimenterende gebruiker
Aangezien het jouw eerste keer combineren is en je niet weet hoe je gaat reageren zou ik het niet doen. Je kan er beter voor je vriendin zijn voor het geval dat nodig is.

Also, gebruik leestekens.
Daar heb je misschien wel een punt, want de eerste keer kan nog Al oncontroleerbaar zijn. Ik denk dus dat ik gewoon ga zorgen dat alles goed verloopt voor haar.

• Like
Waarderingen: Ape
Bovenaan