Hallo Allemaal,
Ik heb een beetje lopen zoeken maar ik dacht dat een topic misschien het beste zou werken omdat ik niet precies het antwoord kan vinden wat ik zoek.
Mijn vriendin heeft er nu 3 LSD trips opzitten en een aantal paddotrips (laatste LSD trip was eind augustes). Per 1 september hebben mijn vriendin en ik besloten om cold turkey te stoppen met roken en blowen, het is zwaar maar het blowen lukt (het roken is teruggedrongen naar gezelligheidsrokers
). Afgelopen weekend ging er alleen iets compleet mis. We waren met een aantal vrienden bij elkaar en we hadden wat alcohol op. Mijn vriendin had 4 biertjes en 1 shotje sterke drank op en voelde de alcohol best wel zitten. Toen kwam het punt waarop ze begon te huilen, begon weg te rennen en begon te flippen. Ze was zichzelf helemaal gek aan het maken met haar eigen gedachte (iedereen haat me, ik ben zo lelijk) en begon te hyperventileren. We kalmeerde haar en probeerde haar op haar gemak te stellen. Ze vertelde dat ze kleurtjes en lichtpuntjes zag, hallucinaties die ze ook had gehad bij LSD. Toen ze wat gekalmeerd was bleven de visuals en was ze nog steeds helemaal de kluts kwijt. Ben met haar toen naar mijn huis gegaan, onderweg heeft ze weer even geflipt, maar bij mijn huis aangekomen werd ze weer rustiger. Ze heeft de hele avond wartaal uitgeslagen en heeft zitten ijllen maar dat hield nu eindelijk op. Ze is toen in slaap gevallen en heeft geslapen alsof ze straal bezopen was.
Ik heb haar aangeraden om de komende tijd helemaal niks te gaan gebruiken, en dus ook geen alcohol meer, waar ze mee in stemde.
Is dit een teken van gevoeligheid voor psychoses? Raden jullie haar aan om geen tripmiddellen meer te gebruiken? En hoe zit het met alcohol en cannabis, ook vanaf blijven?
Hopelijk heeft iemand wat tips voor me! Groetjes!
Ik heb een beetje lopen zoeken maar ik dacht dat een topic misschien het beste zou werken omdat ik niet precies het antwoord kan vinden wat ik zoek.
Mijn vriendin heeft er nu 3 LSD trips opzitten en een aantal paddotrips (laatste LSD trip was eind augustes). Per 1 september hebben mijn vriendin en ik besloten om cold turkey te stoppen met roken en blowen, het is zwaar maar het blowen lukt (het roken is teruggedrongen naar gezelligheidsrokers
Ik heb haar aangeraden om de komende tijd helemaal niks te gaan gebruiken, en dus ook geen alcohol meer, waar ze mee in stemde.
Is dit een teken van gevoeligheid voor psychoses? Raden jullie haar aan om geen tripmiddellen meer te gebruiken? En hoe zit het met alcohol en cannabis, ook vanaf blijven?
Hopelijk heeft iemand wat tips voor me! Groetjes!