Worstenjongen
Bewuste gebruiker
Hallo mensen ik heb 1 probleem en vraag en ik wil jullie mening 
Nou het begon zo ik wou wel eens lsd proberen. Maar ik wist het nergens uit te halen toen vroeg ik 1 grote man (in het Cirque) of hij me dat kon regelen , hij ok ik regel je dat wel. Toen regelde hij ons 4 hoffmannetjes voor 20 € . En de volgende maandag zou ik het gaan proberen met men ouders, toen kreeg men zus erg grote ruzie in de familie en ik was aan men zus haar kant. Daardoor kregen we hele grote ruzie en heeft mijn stiefvader op de dag dat we lsd zouden doen het alleen met men moeder gedaan (ook nog 2 omdat ze dachten dat ze niet werkten en daarna een super badtrip hadden gekregen omdat men moeder in de spiegel keek). Nou dat deed me echt superveel pijn (tot huilen aan toe (dat de lsd op was)
) omdat ik me er zo op had verheugt om dat te doen. Daarna toen de ruzie over was ging ik nog eens met mijn ouders spacen. Ze hadden nieuwe original 69 (wat niet zo goed was). Maar we hadden al aardig wat op en toen kwam het onderwerp lsd eraan toe. Toen hadden ze me beloofd dat ze het nog eens met me samen zouden doen en dat hun het zouden regelen. Ik superblij maar tot de dag tot nu ben ik me daar nog altijd op aan het verheugen. Maar het probleem is : Ik lees elke dag meer over lsd ,ik voel dat ik steeds dichterbij kom het te gaan gebruiken. Het wordt steeds interessanter voor me. En ik droom de laatste tijd echt super vaak erover. Is dit al een verslaving zonder het ooit geprobeerd te hebben? En ik heb er echt totaal geen angst voor ook niet voor bad gaan omdat het mij zo een ultieme ervaring lijkt. Die me echt een andere kant van men leven laat zien. Is dit de instelling die ik moet hebben? En als ik het eerder zou kunnen hebben, en het niet met mijn ouders zou willen doen. Ben ik dan geschikt voor het alleen te doen?
Mvg
Worst
Nou het begon zo ik wou wel eens lsd proberen. Maar ik wist het nergens uit te halen toen vroeg ik 1 grote man (in het Cirque) of hij me dat kon regelen , hij ok ik regel je dat wel. Toen regelde hij ons 4 hoffmannetjes voor 20 € . En de volgende maandag zou ik het gaan proberen met men ouders, toen kreeg men zus erg grote ruzie in de familie en ik was aan men zus haar kant. Daardoor kregen we hele grote ruzie en heeft mijn stiefvader op de dag dat we lsd zouden doen het alleen met men moeder gedaan (ook nog 2 omdat ze dachten dat ze niet werkten en daarna een super badtrip hadden gekregen omdat men moeder in de spiegel keek). Nou dat deed me echt superveel pijn (tot huilen aan toe (dat de lsd op was)
Mvg
Worst