LSD geschikt?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Hallo mensen ik heb 1 probleem en vraag en ik wil jullie mening :grin:

Nou het begon zo ik wou wel eens lsd proberen. Maar ik wist het nergens uit te halen toen vroeg ik 1 grote man (in het Cirque) of hij me dat kon regelen , hij ok ik regel je dat wel. Toen regelde hij ons 4 hoffmannetjes voor 20 € . En de volgende maandag zou ik het gaan proberen met men ouders, toen kreeg men zus erg grote ruzie in de familie en ik was aan men zus haar kant. Daardoor kregen we hele grote ruzie en heeft mijn stiefvader op de dag dat we lsd zouden doen het alleen met men moeder gedaan (ook nog 2 omdat ze dachten dat ze niet werkten en daarna een super badtrip hadden gekregen omdat men moeder in de spiegel keek). Nou dat deed me echt superveel pijn (tot huilen aan toe (dat de lsd op was) :flushed: ) omdat ik me er zo op had verheugt om dat te doen. Daarna toen de ruzie over was ging ik nog eens met mijn ouders spacen. Ze hadden nieuwe original 69 (wat niet zo goed was). Maar we hadden al aardig wat op en toen kwam het onderwerp lsd eraan toe. Toen hadden ze me beloofd dat ze het nog eens met me samen zouden doen en dat hun het zouden regelen. Ik superblij maar tot de dag tot nu ben ik me daar nog altijd op aan het verheugen. Maar het probleem is : Ik lees elke dag meer over lsd ,ik voel dat ik steeds dichterbij kom het te gaan gebruiken. Het wordt steeds interessanter voor me. En ik droom de laatste tijd echt super vaak erover. Is dit al een verslaving zonder het ooit geprobeerd te hebben? En ik heb er echt totaal geen angst voor ook niet voor bad gaan omdat het mij zo een ultieme ervaring lijkt. Die me echt een andere kant van men leven laat zien. Is dit de instelling die ik moet hebben? En als ik het eerder zou kunnen hebben, en het niet met mijn ouders zou willen doen. Ben ik dan geschikt voor het alleen te doen?

Mvg
Worst :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En ik droom de laatste tijd echt super vaak erover. Is dit al een verslaving zonder het ooit geprobeerd te hebben?
- Een LSD verslaving is in die zin al bullshit, het werkt toch niet (/niet goed) als je het te vaak gebruikt.

En ik heb er echt totaal geen angst voor ook niet voor bad gaan omdat het mij zo een ultieme ervaring lijkt. Die me echt een andere kant van men leven laat zien. Is dit de instelling die ik moet hebben?
- Je moet helemaal niks.

En als ik het eerder zou kunnen hebben, en het niet met mijn ouders zou willen doen. Ben ik dan geschikt voor het alleen te doen?
- Dat is aan jou om te bepalen, begin met een kleine dosis en kijk of je het leuk vindt. Vind je dat niet - niet meer doen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Sausugeboy,

Lees jij is zeer goed het handboek door voor de newbee tripper, en laat je ouders het ook maar is lezen.
1) Na een grote intense ruzie LSD nemen is taboe ....... is vragen om ellenden. En LSD kan het je geven, zoveel ellende dat je knapt.

2) Zoveel vragen stellen is een bewijs dat je niets weet van de drugs, LEES JE ZORGVULDIG IN>

3) Maak dan je vragen bekend , indien die er nog zijn en maak je beslissing.

Ik vind het goed dat je ouders meedoen maar ze gedragen zich als kleine hooligans ...

Tambonnie

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
ja toch terecht gezegd ?
wie neemt er nou met zijn kinderen lsd :confused:

Normaal doen we altijd Mdma of snoep maar omdat ik zo geiintreseerd was in lsd zouden we dat ook eens gaan doen

Ja niemand toch:tongueout: ik heb ze eraan geholpen
per ongeluk

En ik heb al heel veel gelezen over lsd maar jullie zijn de verstandigste :tongueout:
Ik heb ook al van alles gelezen over de setting enzo maar hun niet :wink:

EDIT: Maar niet dat handboek :flushed:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik vraag me af of je moeder nu nog een keer bereid is te trippen maar deze keer in harmonie. Gewoon heel saai volgens het boekje zodat je geen horroverhalen gaat verspreiden, maar positeive intrigerende verhalen die mensen boeit ipv van afschrikt.

:hearteyes:

alleen gezonde zielen zonder diepe complexen problemen kunnen alleen trippen.

Alle andere moeten begeleiding hebben.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ja men moeder durft deze keer ook niet mee te doen ik doe het met men vader.

Maar krijg je er ook echt inzicht van jezelf van bv: als je ergens aan verslaafd bent dat je daar dan mee stopt ?

KoxBox

Badass junkie
Worstenjongen zei:

Maar krijg je er ook echt inzicht van jezelf van bv: als je ergens aan verslaafd bent dat je daar dan mee stopt ?

Hmm raar, trippen met je ouders... Ik rook wel al eens een jointje met mijn vader maar trippen dat gaat er toch wel over.

En ik geloof niet dat door psychidelica te gebruiken je ineens stopt met iets, tenzij je het echt wil. Het kan je wel laten inzien waarom precies je moet stoppen maar het opgeven van een verslaving moet jij en jij alleen doen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Worstenjongen zei:

Soms ... bij mij in ieder geval niet ....

Ik ruk nog steeds ....

Oom Klaas

Badass junkie
lysergine25 zei:
Worstenjongen zei:

Soms ... bij mij in ieder geval niet ....

Ik ruk nog steeds ....

Misschien zou ipv een thumbprint een dickprint helpen?

Bovenaan