LSD... Hoe lang houdbaar?

oollpp

Experimenterende gebruiker
Nog nooit gedaan maar heel veel over gelezen. Ik ben trouwens ervaren in paddo's, zaden en wat kruiden. Nu wil ik de LSD stap nemen.

Goa feestjes....of zijn er ook andere plekken? Ik ben niet zo'n feestjesganger en ik ontwijk herrie en drukte vandaar... en nu tussen al dat naar LSD te vragen :openmouth:

Ik wilde weten, als ik zo'n blotter koop, ik ga ze niet allemaal in een week opzuigen natuurlijk, dus hoe lang kan dat mee? Zit 500 op toch, ongeveer 600 euro gemiddeld? Ik neem aan een koude en donkere plek, ergens in de koelkast zonder enige vorm van vocht etc.

Ik ga het niet meer dan 1 keer per week doen, dus moet 1 blotter jaren mee...? Kan me niet voorstellen dat die velletjes 10 jaar lang houdbaar zijn :mrgreen:

Ajuuu

CyberMonkey

Ooit een tripreport gelezen van iemand die een trip had genomen die hij in zijn "wilde jaren" (de sixties!) in de diepvries had gestoken :wink: Dus gewoon goed waterdicht in de diepvries steken, en niet allemaal samen want als je telkens je volledige verzameling moet ontdooien / laten becondenseren als je er eentje wilt nemen, zullen ze na verloop van tijd allemaal verminderen van kwaliteit.

zie ook: http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=82

oollpp

Dank beiden!

Wow, dat had ik niet verwacht....jaren.... :hearteyes:

Ik zal ze dan 1 voor 1, per zegel in folie verpakken (ja, dat kost tijd) en dan allemaal in een paar luchtdichte zakjes en dan in donkerkleurige glazen potten en dan in de vriezer :wave:

Nu ik erover denk, er zijn meerdere soorten, dus misschien 50 van elk kopen als variatie, :rockband:

Op die ene link lees ik dat je het moet laten ontdooien voor je het gebruikt, maar kan ik het ook meteen onder mijn tong leggen, LSD ijs :mrgreen:

Ajuuuu

dfssdfde

Badass junkie
er zijn geen meerdere soorten, gewoon meerdere soorten tekeningetjes
allemaal EXACT dezelfde stof, gewoon een andere sterkte

dfssdfde

Badass junkie
als je afwisseling wilt, zoek dan gewoon goeie trips en neem es een kwartje ipv een halfje of iets dergelijks, nogal nutteloos verschillende soorten te kopen :tongueout:

oollpp

OK, we gaan zien :)

Trouwens goa feestjes enige plek of? Grappig zeg, ik heb een PM box :wave:

azgaza

Badass junkie
Ja of neem eens een keer een extra tripje erbij, dus 2 of 3 zodra je ervaren bent als je toe bent aan een nieuwe ervaring. Of gewoon goede zegels ja; scheelt de moeite.
Bevriezen van LSD werkt het langst ja, maar je kan het toch zeker een aantal maanden bewaren in zilverfolie in een leeg wietzakje in een donkere la of iets dergelijks.

oollpp

Ik heb nergens gevraagd om te dealen, toch :sunglasses:

Ik ben gewoon benieuwd waar jullie het vandaan halen, behalve goa feestjes.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bij mensen die het hebben? :)
Gewoon je oren en ogen openhouden tot je het tegenkomt,
laten testen en inslaan met goed resultaat ? :wave:

oollpp

lysergine25 zei:
oollpp zei:
Ik heb nergens gevraagd om te dealen, toch :sunglasses:

Ik ben gewoon benieuwd waar jullie het vandaan halen, behalve goa feestjes.

je had toch al superblotters voor 600 euro ?

als je goed leest zie je dat er een vraagteken achter staat :)

" Zit 500 op toch, ongeveer 600 euro gemiddeld? "

dus het was een vraag die ik bevestigd of ontkend wilde zien, geen tijd voor kattigheid :wave:

oollpp

Ok :P

Het schijnt dat een paar mensen het toch verkeerd hebben gelezen en dachten dat IK een blotter voor 600 te koop had. Ik had toch echt vermeld dat ik nooit LSD had gedaan en dat ik op zoek was. Dan maar naar een goa feestje :wave:

azgaza

Badass junkie
oollpp zei:
Ok :P

Het schijnt dat een paar mensen het toch verkeerd hebben gelezen en dachten dat IK een blotter voor 600 te koop had. Ik had toch echt vermeld dat ik nooit LSD had gedaan en dat ik op zoek was. Dan maar naar een goa feestje :wave:

Misschien bevalt zo'n feestje je wel, want de sfeer en gezelligheid is altijd top. Ik kwam er perongeluk voor het eerst met een vriendin mee toen ik nog niet persé opzoek was naar LSD en ik was helemaal verkocht wat die feestjes betreft, ik ga nu toch wel een paar keer paar jaar.
Maar... niet alles van die feestjes draait om LSD, het is ook gewoon echt de feest sfeer, de muziek, de mensen, de gesprekken rond het kampvuur, en met te veel drugs toeristen is er wel een kans dat de sfeer daalt.. en ik hoop niet dat dat gebeurd.

oollpp

dat is ook 1 van de redenen dat ik niet naar een goa wil, want dan kom ik over als iemand die alleen komt om te scoren....wat ook waar is, hehe. maar ik wil dus niet onrespectvol daar wat rondvragen en dan kopen en wegwezen.

de muziek trekt me niet, ik ben geen party gast enzo dus ik verheug me er niet op :P

maar het moet maar dan he :wave:

Bovenaan