Lsd ivm bloedverlies

tomz0r

Badass junkie
Hallo DF-ers,
Ik ben van plan morgen weer eens te trippen, maar ik heb mijn hoofd gestoten en ben daarmee een liter bloed verloren. Is het verstandig om dan morgenochtend LSD te gebruiken?
Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik wil het zeker weten.

Alvast bedankt :grin:

tomz0r

Badass junkie
Nee de koppijn valt wel mee. Beetje steken nog rondom die wond. Het ging me er puur om of het gevaren kan opleveren. Ik kon namelijk nergens vinden of LSD je bloeddruk doet dalen. Dat zou gevaarlijk kunnen worden in verband met zuurstof want ik moet deze nacht ook om de twee uur wakker gemaakt worden omdat ik anders out kan gaan door mijn bloedverlies.

Als dit niet het geval is is het mooi :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Klinkt niet erg aangenaam, ik zou het in ieder geval op safe spelen en het tripje uitstellen, maar ik ken die zin om te trippen, dus dat zit er vast niet in (:

Edit:
Unitydrugs zei:
De effecten treden 15 minuten tot een uur na inname op en kunnen 6 tot 8 uur duren. LSD veroorzaakt een toename in de hartslag en de bloeddruk.

azgaza

Badass junkie
LSD veroorzaakt juist een hele lichte stijging in hartritme en bloeddruk, het daalt dus zeker niet, en het stijgt ook niet heel sterk volgensmij. Ik denk dat het geen kwaad kan maar als je je zorgen maakt kunnen de zorgen evt. wel kwaa.

tomz0r

Badass junkie
Bedankt voor het advies wat geruststellend is :)
Ik denk dat ik dan een weekje wacht voor het weer zo ver is. Onbewust ga ik er toch in mijn hoofd mee zitten denk ik. En uitgerust ben ik ook niet als ik elke 2 uur wakker gemaakt word.

We wouden op Kijkduin gaan trippen en dan naar Scheviningen lopen, en ik ben nu een beetje duizelig en duf dus daar heb ik ook niet echt trek in :P Maar die drang om te trippen heb ik inderdaad wel, hehe. Ik blijf denk ik bij mijn besluit maar mocht dat veranderen vertel ik wel hoe het ging.

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmmm, merk altijd dat mn hartslag sneller gaat idd, soms maakt dat me echt psychisch :P

Bovenaan