bootsy zei:naja, t word mij eerste keer lsd dan, dus een kwart zegeltje (vrij sterke zegeltjes volgens mij) en dan 1 of een halfe pil ofsow zat ik aan te denken...
sjaartrol zei:bootsy zei:naja, t word mij eerste keer lsd dan, dus een kwart zegeltje (vrij sterke zegeltjes volgens mij) en dan 1 of een halfe pil ofsow zat ik aan te denken...
ik zou eigelijk eerste keer lsd enkel lsd nemen, zonder pillen erbij... je kan wel eentje meenemen, voort geval je wat "bad" gaat, kan een pil wel handig zijn, maar t zal wel een heel andere ervaring zijn dan enkel lsd...
kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doenbootsy zei:ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P
Jeller zei:kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doenbootsy zei:ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P![]()
azgaza zei:Jeller zei:kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doenbootsy zei:ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P![]()
De kaken zijn het irritante niet als je lsd op hebt, maar het geschreeuw, gerondren en de drukte, de koppen, de gesprekken.. tja op LSD valt alles gewoon extra op.
Soma zei:azgaza zei:Jeller zei:kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doenbootsy zei:ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P![]()
De kaken zijn het irritante niet als je lsd op hebt, maar het geschreeuw, gerondren en de drukte, de koppen, de gesprekken.. tja op LSD valt alles gewoon extra op.
Vooral de ogen vind ik eng als ik aan het trippen ben. Precies de ogen van een psychotische moordenaar.
Soma zei:azgaza zei:Jeller zei:kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doenbootsy zei:ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P![]()
Vooral de ogen vind ik eng als ik aan het trippen ben. Precies de ogen van een psychotische moordenaar.
Soma zei:Komt de comedown dan niet extra hard aan met LSD?