LSD + MDMA crystallen ... Slim?

WeirdoW

Belezen gebruiker
Kpe er men twijfels over xD

Iemand ervaring? :mrgreen:

Of iemand die weet wat er zou KUNNEN gebeuren? :P

Telefoon

Wijs gebruiker
Leuke Combi! :)

Geeft Super blije hallucinaties!

Neem het alleen niet te vroeg Trip eerst wat in en neem na een uurtje o f 2-4 de kristallen in :) ! :hearteyes:

Veel plezier !!! :wave:

Wacky

Badass junkie
De meest beroemde combinatie die er is. Al tientallen jaren worden deze 2 drugs gecombineerd. De Candy Flip word dat genoemd.

matthijs

Badass junkie
Heb het nooit gedaan met pure mdma, alleen met pillen. Mijn ervaring daarbij is dat je, in de verste verte, niet het love-gevoel krijgt. Ik neem meestal een van beide een halve portie, dus één pil en 50-100 ug LSD. Wat ik dan ervaar is een soort van XTC gevoel, maar dan zonder het love-gedoe en een stuk interessanter.
Verwacht geen "makkelijk" tripje.. het kan vrij intens zijn.

Candyflippen schijnt het beste te werken als je ongeveer 3.5 tot 4 uur na de LSD, je MDMA neemt..

Ben het zelf ook nog eens van plan.. schrijf er een mooi report over zou ik zeggen.

azgaza

Badass junkie
Nooit gedaan zelf, gezien ik nooit xtc doe, maar op erowids kan je wel trip combinaties vinden van mensen die lsd combineren met gewoon pillen.. en dat gaat bij de meeste goed.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Het schijnt dat 2cb + mdma ook een winner is

Ik ben nog aan het twijfelen wat ik eerst zal proberen, hippieflip of ^dat

Er zou eigenlijk ook een naam voor die combo moeten zijn..

Edit : het heet Nexus flipping blijkbaar

DreamWeaver

Badass junkie
Op de meet 'smiddags wat acid gedaan, wat leidde tot wat euforie (verder weinig merkbaars) en 'savonds wat pillen naar binnen geflikkerd. Gevolg--> een gigantische smile op m'n gezicht waar ik niets aan kon doen, vleespiramides met mensen die ik amper kende maar wel helemaal te gek vond, en algemene space-heid. Topnacht :mrgreen: :hearteyes:

bootsy

Newbie
en wat voor een dosering zou dan het handigst zijn?
gewoon een halfe portie van allebei?

naja, t word mij eerste keer lsd dan, dus een kwart zegeltje (vrij sterke zegeltjes volgens mij) en dan 1 of een halfe pil ofsow zat ik aan te denken...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
heb vorig weekend op Fubar 3 in Leuven nog gehippieflipped :tongueout: was weer n tijd gelede, maar altij wel een leuke ervaring... Kbegin dan altijd eerst met wat md, en als die begint op te komen, neem ik n halve zegel... Als ge eerst uw lsd neemt, en dan uw mdma, zal het lsd-gevoel snel wegzijn, en das nie echt de bedoeling he :) dus altijd eerst md, dan lsd...

de dag na deze combi voel k me wel meestal redelijk slecht, maar da komt waarschijnlijk omdaik altijd op alles wil alcohol drinke... en md+alcohol = versjapt :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
bootsy zei:
naja, t word mij eerste keer lsd dan, dus een kwart zegeltje (vrij sterke zegeltjes volgens mij) en dan 1 of een halfe pil ofsow zat ik aan te denken...

ik zou eigelijk eerste keer lsd enkel lsd nemen, zonder pillen erbij... je kan wel eentje meenemen, voort geval je wat "bad" gaat, kan een pil wel handig zijn, maar t zal wel een heel andere ervaring zijn dan enkel lsd...

azgaza

Badass junkie
sjaartrol zei:
bootsy zei:

ik zou eigelijk eerste keer lsd enkel lsd nemen, zonder pillen erbij... je kan wel eentje meenemen, voort geval je wat "bad" gaat, kan een pil wel handig zijn, maar t zal wel een heel andere ervaring zijn dan enkel lsd...

Ik denk inderdaad ook dat je je eerste trip beter 'puur' de LSD kan doen, gewoon om te weten hoe dat is, en dat je de trip erna met xtc kan combineren mocht je dat willen.

mushroompiet

Belezen gebruiker
is drugs slim om te doen ? NEE! maar is het lekker ? JA! is sex zonder condoom lekker ? JA! is het slim om dat te doen ? NEE!

bootsy

Newbie
ja maar buiten dat :P
want als je zo gaat redeneren kan je in de helft van alle topics wel zo'n post maken...

iig, hoezo zou het dan wel/niet uitmaken of je het combineert (lsd+xtc dus) voor je eerste keer lsd?
want t lijkt mij zoiezo een stuk leuker gecombineert... (ik zeg lijkt, want ik weet t natuurlijk niet he :/ :P )

DreamWeaver

Badass junkie
Ik vind het persoonlijk leuker, maar je eerste keer zou je toch eigenlijk puur moeten doen. Ik voelde me herboren en bekeek de wereld op een compleet andere manier, na mijn zware nacht op de acid. Ik werd overvallen, had me niet voorbereid, en het was een ervaring waar ik met liefde aan terugdenk, en stonie erg dankbaar voor ben. God bless the lysergic acid-25

Jeller

Badass junkie
hou er wel rekening mee dat je op lsd soms een dégout hebt aan al die mensen die veel te strak staan een hun kaken niet kunnen stilhouden :tongueout:

dus als je dan zelf ook wat pillen of poeder neemt krijg je mss een zware dégout aan jezelf :mrgreen:

bootsy

Newbie
ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P

Jeller

Badass junkie
bootsy zei:
ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P
kzou daar nog nie te vroeg uitspraken over doen :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Jeller zei:
bootsy zei:

De kaken zijn het irritante niet als je lsd op hebt, maar het geschreeuw, gerondren en de drukte, de koppen, de gesprekken.. tja op LSD valt alles gewoon extra op.

Soma

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Jeller zei:
bootsy zei:

De kaken zijn het irritante niet als je lsd op hebt, maar het geschreeuw, gerondren en de drukte, de koppen, de gesprekken.. tja op LSD valt alles gewoon extra op.

Vooral de ogen vind ik eng als ik aan het trippen ben. Precies de ogen van een psychotische moordenaar.

DreamWeaver

Badass junkie
Soma zei:
azgaza zei:
Jeller zei:
bootsy zei:

Vooral de ogen vind ik eng als ik aan het trippen ben. Precies de ogen van een psychotische moordenaar.

Vind de oogjes wel meevallen. Ik vind vrouwen met huge pupillen ook fysiek aantrekkelijker (geen idee of dat door mijn gebruikt komt, of doordat ik het ergens mee associeer). Laatst weer heerlijk gecandyflipt, en heb me totaal niet gestoord aan de mdma-liefhebbers om me heen.

azgaza

Badass junkie
Soma zei:
azgaza zei:
Jeller zei:
bootsy zei:

Ik vind grote pupillen juist wel mooi, maar in een trip vind ik ze vooral erg vreemd.

DjTrips

Bewuste gebruiker
MDMA + LSD heerst, verdeel wel je mdma in 3 dosen, want mdma werkte bij mij ong 4u daar lsd 12u of zelfs nog langer kan "uitlopen"

:wink:

lsd aint lsd without some proper mdma in my oppinion

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik vind het echt lekker om na een gruwelijk trip met innames van 500 - 1000ug down te komen op 200 -300mg mdma met 50 - 100mg speed erin.
Op die manier beleef ik elke keer weer een soort van eerste keer op de MDMA.
Ketamine is ook echt een aanrader als je op de LSD zit. Ik heb altijd het gevoel dat dat je visuele trip goed beinvloed..

Bovenaan