LSD met lenzen

gurrrr

Newbie
Hee ik ga aanstaande maandag voor het eerst LSD gebruiken, maar ik zit met het dilemma of ik mijn lenzen nu in of uit moet doen. Als ik ze in doe en ze gaan irriteren of ik krijg oogpijn zoals in dit topic beschreven, weet ik misschien niet meer hoe ik ze uit moet doen. Als ik ze echter uit laat, mis ik misschien juist heel veel van de trip, want ik heb -4. Iemand tips?

Vlindertje91

Experimenterende gebruiker
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hallucinaties afhankelijk zijn van je oogsterkte. Als je je lenzen uit hebt, en je beeldt je in dat je in een kasteel bent, zie je dat kasteel toch ook scherp? Ik slaap ook zonder bril/lenzen, heb -10 en in mijn dromen zie ik toch ook scherp..

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Haha, ikzelf heb ook een bril en lenzen. Soms trip ik met lenzen in, en soms met bril op.

Ikzelf ben er echt nog steeds niet uit wat nou fijner is, bij een bril zie je de randjes van je bril, en daaromheen waas. Met lenzen zie je alles scherp, maar deze kunnen inderdaad gaan irriteren.

Wat voor mij het meest opvallende is, is dat ik soms zonder bril en lenzen het idee heb dat ik zelfs beter zie dan normaal gesproken.
Hallucinaties zijn wel wazig, want je hallucinaties reageren eigenlijk op hetgeen wat jij op dat moment ziet, denk ik.

Als je met lenzen in tript, en ze gaan irriteren kan dit een hele opgave zijn om ze eruit te krijgen.. Heb je een bril op zal je die bril na een tijd toch vergeten zijn, en heb je hier ook geen last meer van.. is maar net wat je wilt

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik heb draag zelf ook lenzen, en trip altijd met lenzen in. Heb nog nooit een irritatie of iets dergelijks gehad. Let wel op dat je gewoon goede lenzen hebt, en geen goedkope shit van de kruidvat.
Heb 1x met bril getript op truffels, en vond het verschrikkelijk, wilde steeds mijn bril afdoen omdat ik dacht die niet meer nodig te hebben, om vervolgens geirriteerd te zijn dat ik niks zag.
Ik ben dan ook echt géén brildrager. Heb er wel 1, maar daar ga ik echt nooit de deur mee uit.

Bovenaan