LSD nieuwe setting nodig

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het bos in de sneeuw lijkt mij inderdaad prachtig. En nu ook met al die kleuren!

Op keta of 2cb heb ik altijd muziek aan, maar met LSD of paddos vind ik dat toch wel lastig.

Grappig ik heb het precies andersom. Ik heb haast nooit muziek aan bij keta of 2c-b want met keta vaak in stilte en 2c-b vaak met animatie film of in gezelschap. Paddo's altijd met muziek op de bank en heel soms in de natuur. Paddo's zonder "mooie" muziek vind ik juist moeilijker.

Ik verbleef eens met mijn vriendin in de Hollywood suite in van der Valk hotel. Met groot rond bed, half open sauna en mega groot rond bad in het midden van de kamer. Lekker met 2c-b samen met mijn vriendin vertoefd. Was erg leuk :wink:

Fool

Badass junkie
De efteling tijdens Halloween? :tongueout:

De efteling wanneer de sprookjes niet zo eng zijn?

Een weekendje centerparks?

Ergens in de duinen/waddeneilanden op het strand?

Een of ander scouting-gebouw afhuren en een nuchter iemand verantwoordelijk stellen voor het kampvuur?

Bij een afgelegen meertje, trippend zwemmen/pootje baden is heerlijk. Zorg wel dat hier een nuchter iemand bij aanwezig is, en dat je kunt staan op de bodem. Kramp is een realistische mogelijkheid.

Laatst bewerkt:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Hey hey!

Vandaag 4 zegeltjes (1p)-Lsd binnen gekregen. Dit wordt mijn 4e trip en ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe setting om het te proberen. Nu heb ik het 2x thuis en 1x in het bos gedaan en vooral buiten was me heel goed bevallen. Eerste twee keer waren mildere trips, tweede keer was n zwaardere.

Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
Heb je die 1-p al geprobeerd?
Ben van plan ook wat te bestellen om te kijken hoe die zich verhouden tot mijn LSD zegels.

Mesh

Belezen gebruiker
Heb je die 1-p al geprobeerd?
Ben van plan ook wat te bestellen om te kijken hoe die zich verhouden tot mijn LSD zegels.

Nope, ik denk volgende week of anders de week daarna. Vorige week naar ADE geweest en daar eerst goed van herstellen.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Martin Garrix was wel echt epic, Vooral als je naar de wc gaat en je vriendengroep is weg. Omdat ze in de pepperspray stonden.

Dat is echt super irritant zeg! En bizar dat incident met die pepperspray, hoor t nu pas. Volgens mij gebeurde hetzelfde een paar weken geleden in een kroeg ergens in een gehucht. Als het maar geen trend wordt.

Bovenaan