• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD op Full Moon

getript op:
1zegel (500mg) en 2,5 zegel (380mg)
1 xtcpil

't was op het FullMoon festival, nu zo'n 3 weken geleden.
van een vriend had ik een zegeltje gekregen, normaal werkt lsd bij mijaltijd binnen een uur, maar 2 uur later gebeurde er nog niks. Nog maar een erbij dus. Toen na een halfuurtje ik nog niks voelde, en ongeduldig werd, heb ik er nog een xtcpil achteraan gegooid. Een halfuur daarna nog 1,5 zegel. En op het moment dat die mijn tong raakte, sloeg ineens alles tegelijk in.

O jee, daar ga ik..dacht ik.
Ik kon mijn geluk niet op. Teruglopend naar de camping met 2 vrienden kon ik niets anders dan grijnzen en zeggen hoe gelukkig ik was.

Eenmaal weer aangekomen op het festival ging ik op zoek naar mijn vriend, die had beloofd om bij de fullon stage te blijven tot ik terug kwam.

Maar hij was er niet. Dus ik zocht verder.
....en verder
....en verder
....en verder

De trip begon steeds heftiger te worden, en ik was inmiddels ook de anderen kwijt geraakt.
Mijn vriend was weg, de anderen waren weg, iedereen was weg!
Vreemde paniek. Allerlei gekke beelden vlogen door mijn hoofd, (zou hij met een ander meisje de tent in zijn gedoken?! zijn ze me ontvlucht?! spelen ze spelletjes met me?!)

Na ongeveer een halfuurtje vond ik eindelijk een bekende terug. Hij wou me wel helpen de rest te vinden. Dus wij de camping over..
En ineens liep m'n vriend daar. Ik was behoorlijk paranoide, maar hij had de avond van z'n leven gehad. Kon alleen nog maar lol maken. Ik probeerde met iemand te praten, tot iemand door te dringen dat ik me niet zo goed voelde maar ze schenen me niet te horen
Ik had ze terug gevonden, maar nog steeds was ik ze kwijt.

Na een tijdje bij hun in de tent te hebben gezeten, ben ik weggelopen, en compleet verloren in de chillout tent beland. Heb daar uren in een hoekje gezeten, huilend, omdat ik me zo alleen voelde, en niemand naar me toe kwam om even te praten.

Daarna ben ik in mijn eigen tent gaan liggen. Ik lag daar, mezelf proberend een beetje weer op orde te krijgen, wat aardig lukte, tot mijn vriend ineens binnenkwam.
Hij ging bij me liggen, en probeerde met me te praten. Praten wou niet.. Ik kon niet meer praten, behalve met moeite uitbrengen "misschien moet ik alleen liggen. praten wil niet." Toch bleef hij bij me, maar in zijn gezicht zag ik zoveel gezichten, goede, maar ook slechte, demonische gezichten. Het maakte me bang.
Elke keer als ik probeerde te communiceren, leek het alsof ik mijn ogen opendeed in de realiteit. Het ging maar door, steeds weer deed ik mijn ogen open (terwijl ik ze gewoon open had) en dacht ik dat ik dit keer in de echte realiteit was beland, maar steeds ging het opnieuw en opnieuw, als een klein dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje.....tot in de oneindigheid.

M'n vriend was inmiddels in slaap gevallen, en ik heb nog uren en uren liggen denken, over het leven, mijn leven, de wereld, en de oneindige reizen naar de diepste plekken van je onderbewuste.

Uiteindelijk in een soort van tripslaap gevallen, en de volgende dag licht spacend wakker geworden. Deze trip duurde ruim 16 uur.

Het was een vrij enge ervaring, het gevoel totaal alleen te zijn, maar ook leerzaam. Ten slotte ben jij degene die altijd bij je zal zijn, en kun je niet alles op iemand anders bouwen.

Zoals elke keer met LSD was dit weer een ervaring die me heel veel dingen heeft geleerd, en waar ik nog lang aan zal terugdenken.

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ontzettend mooi report!!
Vervelend dat je je zo alleen hebt gevoeld, maar de conclusie is des te mooier en erg leerzaam.

Soma

Bewuste gebruiker
Beetje kort, maar inderdaad wel mooi geschreven :).

Maareuh.. Zegels van 500 µg?!

Soma zei:
Beetje kort, maar inderdaad wel mooi geschreven :).

Maareuh.. Zegels van 500 µg?!

ja, nieuwe..
weet er verder ook niet zoveel van, had ze hiervoor 1x eerder gehad, mijn conclusie was dat ze je in ieder geval een heel eind weg spacen :hearteyes:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik weet het zo niet hoor, heb je ze laten testen? Want 500 µg is echt extreem veel. Als je 880 µg in totaal had genomen dan weet ik niet of je er wel zo goed was van afgekomen..
En je zegt trouwens ook dat je van die eerste trip 2 uur lang niets hebt gevoeld. Dealerpraatjes misschien?

Soma zei:
Ik weet het zo niet hoor, heb je ze laten testen? Want 500 µg is echt extreem veel. Als je 880 µg in totaal had genomen dan weet ik niet of je er wel zo goed was van afgekomen..
En je zegt trouwens ook dat je van die eerste trip 2 uur lang niets hebt gevoeld. Dealerpraatjes misschien?

dat lijkt me niet..
had ze gekregen van een vriend, en de vorige keer dat ik diezelfde zegeltjes had genomen heb ik ook n behoorlijk heftige trip gehad.
mn vriend had diezelfde avond ook 1 zo'n zegeltje op, en die tripte ook hard.
maar het zou altijd kunnen idd.

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, maar van 200 µg trip je normaal al hard. Ik kan me echt niet voorstellen hoe 500 µg aanvoelt en dat wil ik eerlijk gezegd voorlopig ook niet weten.

L

Lid 6909

Gast
nice tripreport.

Nog iets gemerkt van de xtc in combinatie met de lsd dan?

gNuxx zei:
nice tripreport.

Nog iets gemerkt van de xtc in combinatie met de lsd dan?

heb t niet zo goed los van elkaar kunnen zien, had m'n handen zo vol aan die trip dat ik daar verder ook niet bij heb nagedacht :P
maar het typische "ohhh wat ben ik gelukkig!!!" moment zal wel iets te maken hebben gehad met de xtc :P

Drientje

DF-koning
Goed report, omschrijft wel goed je chaos!

Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!

O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he? :wink:

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.

Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!

Plimu

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:

Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!

thumbprint is 2 gram :P
ik kan wel een verhaal voor u zoeken hierover van chinacat, vertel maar als u dit wil lezen

zo extreem, als ik het geld zou hebben, zou ik het zo doen

Drientje

DF-koning
TheGhost zei:
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:

thumbprint is 2 gram :P
ik kan wel een verhaal voor u zoeken hierover van chinacat, vertel maar als u dit wil lezen

zo extreem, als ik het geld zou hebben, zou ik het zo doen
Ligt eraan hoe groot je duim is...
En ik heb genoeg verhaaltjes voor het slapen gaan gelezen om te weten hoe mensen zo'n trip beschrijven!

L

Lid 6909

Gast
Pittig tripje, maarja wat wil je na zoveel ingenomen te hebben!

Drientje zei:

Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!

O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he? :wink:

ghehe.. is er n andere afkorting voor micorgram dan?:P
MG leek me t meest logisch :P

Drientje

DF-koning
mushi_mushi zei:
Drientje zei:

ghehe.. is er n andere afkorting voor micorgram dan?:P
MG leek me t meest logisch :P

MG is standaard voor milligram, mics voor microgram

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Zeker een mooi report,

Soms is idd de communictatie met de buitenwereld helemaal weg, als je dan ook op het punt licht te slapen, doe je je ogen dicht en open en weet je niet meer welke van de 2 nou realiteit is, soms heb k dan ook echt een heel verhaal in me hoofd, meestal op de meest vreemde plekken.

Jammer dat je je helemaal alleen hebt gevoeld, dat is natuurlijk nooit leuk, alleen zoals je het zegt heeft dit je geest sterker gemaakt en er van geleerd, dat hoe alleen je ook bent, je altijd je zelf nog hebt :hearteyes:

Peace! :rock:

Bovenaan