azgaza zei:Ik denk dat het wel weer kan, 1.5 week tussen twee losse LSD trips was bij mij ook geen enkel probleem, en een paar dagen dagen tussen twee paddo trips werkten ze ook beide nog steeds gewoon, ik lees veel dat kruistollerantie bestaat, maar ik denk dat het zeker niet zo sterk is als rechtstreekse tollerantie, dus lijkt me dat een week tussen paddo's en LSD prima zal werken.
In verband met hppd risico's raad ik het ook niet echt aan, iniedergeval niet te vaak paddo's, want daar had ik zelf 3 maanden hppd van (dan wel 5 keer in 1.5 maand paddo's, maar ik was nog jong en onverstandig).
jcutter123 zei:azgaza zei:Ik denk dat het wel weer kan, 1.5 week tussen twee losse LSD trips was bij mij ook geen enkel probleem, en een paar dagen dagen tussen twee paddo trips werkten ze ook beide nog steeds gewoon, ik lees veel dat kruistollerantie bestaat, maar ik denk dat het zeker niet zo sterk is als rechtstreekse tollerantie, dus lijkt me dat een week tussen paddo's en LSD prima zal werken.
In verband met hppd risico's raad ik het ook niet echt aan, iniedergeval niet te vaak paddo's, want daar had ik zelf 3 maanden hppd van (dan wel 5 keer in 1.5 maand paddo's, maar ik was nog jong en onverstandig).
En nu niet meer?![]()
jcutter123 zei:Jong zijn draait er juist om dingen te leren toch? Ik denk dat jij echt enorm veel gaat leren wanneer je eens van die joints afblijft. Het is mij ook gelukt, maar het lijkt wel alsof je dan je ontwikkeling gaat inhalen op een zeer snelle manier en dat is echt onprettig.
azgaza zei:jcutter123 zei:Jong zijn draait er juist om dingen te leren toch? Ik denk dat jij echt enorm veel gaat leren wanneer je eens van die joints afblijft. Het is mij ook gelukt, maar het lijkt wel alsof je dan je ontwikkeling gaat inhalen op een zeer snelle manier en dat is echt onprettig.
Tuurlijk, maar jij hebt geen idee hoe ik ben als ik niet blow. Ik geloof ook niet dat veel mensen dat willen weten. Ik ben te druk, slaap nachten achter elkaar niet, en voor ik blowde was het niet eens heel veel anders, ook vrijwel nooit slapen en veel te druk zijn. Bij mij houdt het me rustig.

Supervlieg zei:Ik heb maandag gepaddod, en dus gister (woensdag) ge-LSD'd.
Moet zeggen dat de tolerantie ver te zoeken was xD