LSD - paddo tolerantie?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben van plan om morgen een paddotripje te maken, maar heb een week geleden ook op LSD getript. Nu heb ik gehoord dat er enige kruistolerantie is tussen lsd en paddestoelen. Denken jullie dat dat invloed gaat hebben op de paddo's?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dat vroeg ik me nou ook net af. Maat van me beweerd dat er geen kruistolerantie is maar daar geloof ik niks van.

jcutter

Badass junkie
Ik denk dat je verder gaat waarmee je bent gestopt toen acid uitwerkte. Zelfde soort gedachten enz. IVM HPPD en andere aanverwante stoornissen; zou ik hier zeker geen gewoonte van maken. In vakantie's maak ik me hier ook weleens schuldig aan.

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat het wel weer kan, 1.5 week tussen twee losse LSD trips was bij mij ook geen enkel probleem, en een paar dagen dagen tussen twee paddo trips werkten ze ook beide nog steeds gewoon, ik lees veel dat kruistollerantie bestaat, maar ik denk dat het zeker niet zo sterk is als rechtstreekse tollerantie, dus lijkt me dat een week tussen paddo's en LSD prima zal werken.
In verband met hppd risico's raad ik het ook niet echt aan, iniedergeval niet te vaak paddo's, want daar had ik zelf 3 maanden hppd van (dan wel 5 keer in 1.5 maand paddo's, maar ik was nog jong en onverstandig).

jcutter

Badass junkie
azgaza zei:
Ik denk dat het wel weer kan, 1.5 week tussen twee losse LSD trips was bij mij ook geen enkel probleem, en een paar dagen dagen tussen twee paddo trips werkten ze ook beide nog steeds gewoon, ik lees veel dat kruistollerantie bestaat, maar ik denk dat het zeker niet zo sterk is als rechtstreekse tollerantie, dus lijkt me dat een week tussen paddo's en LSD prima zal werken.
In verband met hppd risico's raad ik het ook niet echt aan, iniedergeval niet te vaak paddo's, want daar had ik zelf 3 maanden hppd van (dan wel 5 keer in 1.5 maand paddo's, maar ik was nog jong en onverstandig).

En nu niet meer? :(

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Laatste keer paddos is toch alweer zo'n 1.5 maand geleden ongeveer, dus daar zal het niet aan liggen denk ik :)

azgaza

Badass junkie
jcutter123 zei:
azgaza zei:

En nu niet meer? :(

Ik ben nu echt niet meer zo stom dat ik ga trippen met een persoon met zware insomnia die daarnaast al 6 jaar depressief is en toevallig net een week niet had geslapen, en ik ben niet meer zo stom om om de 3 dagen á 1 week paddo's te nemen, wat ik toen dus wel gedaan had. Het is alweer 3 jaar geleden bijna, en ik kan echt zeggen dat er een hoop veranderd is sinds dat jaar.
Van de fouten die ik toen maakte heb ik geleerd, gelukkig, dus hoeft het allemaal niet nog eens te gebeuren.

jcutter

Badass junkie
Jong zijn draait er juist om dingen te leren toch? Ik denk dat jij echt enorm veel gaat leren wanneer je eens van die joints afblijft. Het is mij ook gelukt, maar het lijkt wel alsof je dan je ontwikkeling gaat inhalen op een zeer snelle manier en dat is echt onprettig.

azgaza

Badass junkie
jcutter123 zei:
Jong zijn draait er juist om dingen te leren toch? Ik denk dat jij echt enorm veel gaat leren wanneer je eens van die joints afblijft. Het is mij ook gelukt, maar het lijkt wel alsof je dan je ontwikkeling gaat inhalen op een zeer snelle manier en dat is echt onprettig.

Tuurlijk, maar jij hebt geen idee hoe ik ben als ik niet blow. Ik geloof ook niet dat veel mensen dat willen weten. Ik ben te druk, slaap nachten achter elkaar niet, en voor ik blowde was het niet eens heel veel anders, ook vrijwel nooit slapen en veel te druk zijn. Bij mij houdt het me rustig.

jcutter

Badass junkie
azgaza zei:
jcutter123 zei:

Tuurlijk, maar jij hebt geen idee hoe ik ben als ik niet blow. Ik geloof ook niet dat veel mensen dat willen weten. Ik ben te druk, slaap nachten achter elkaar niet, en voor ik blowde was het niet eens heel veel anders, ook vrijwel nooit slapen en veel te druk zijn. Bij mij houdt het me rustig.

Bij mij ook hoor, maar het is gewoon een rot verslaving. Ik heb mezelf eraf geholpen door veel te sporten en zwaar werk te doen. Misschien kan jou probleem van slapen en druk zijn wel op een andere manier verholpen worden :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik weet het niet, ik namelijk een meervoudig slaapprobleem, ten eerste een slaapritme probleem waar ik behalve melatonine nemen niet zo veel aan kan doen, en daar krijg ik nachtmerries van, dus dat doe ik liever ook niet. Door dat probleem heb ik al sinds mijn derde levensjaar dat ik voor een uur of 4 eigenlijk zo goed als niet kan slapen. Daarbovenop komt een enorme aanleg voor insomnia, om de stomste redenen slaap ik gemakkelijk een week niet, en op die manier functioneer ik niet goed. Aan slaappillen wil ik echt niet, en tot ik een idee heb hoe ik er vanaf ga komen ga ik ineidergeval nog af en toe blowen.
Ik blow wel minder dan in de 'onverstandige paddotijd' waar ik net over postte, zo'n 3 jaar geleden dus, toen was het ech t absurd veel meer dan nu. Ik denk natuurlijk wel na over oplossing voor vooral het insomnia probleem.. maar dat is er nog niet echt, dus ach.

jcutter

Badass junkie
Slaap problemen heb ik zelf al sinds kinds af aan last van. Een paar uur voor het slapen gaan hardlopen doet het goed bij mij, daarnaast luister ik voor het slapen gaan: VA-Bedtime_Beats_(the_Secret_to_Sleep) en lees ondertussen een boek. Wat ik zelf echt een top product vind is: http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Tekst/gaba
Goed spul hoor! Je moet GABA nemen in poedervorm en niet in capsules. In "Cold turkey" periodes zijn dit de dingen die het vaak goed doen bij mij. Dit is iig een stuk beter dan blowen en het levert ook veel andere voordelen bij :wink: Het enigste probleem is om er aan gewend te raken, maar ook aan de responsies van je ambiance. Zo hou je het misschien vol om alleen in het weekend te gaan blowen. En nog iets; blowen stagneert je ontwikkeling vreselijk...
Als je echt een wil hebt om te gaan beginnen met sporten, kan je me altijd een PM sturen voor meer convocatie :wave:

azgaza

Badass junkie
Hm ik heb vroeger heel veel gesport, maar ik heb er nu niet zo'n zin in. Ik wil liever geen spieren hebben eigenlijk. Maar dat gaba zal ik wel een keertje opzoeken inderdaad, mocht het werken. Ik ga na deze vakantie trouwnes al weer terug naar weekend blowen. Ik hoop nu als ik door het niet-slapen heen breek het vanzelf weggaat..

jcutter

Badass junkie
Spieren met een klein laagje vet, staat erg sexy bij vrouwen hoor :wink: Gezond eten (vrouw:2500kcal) zorgt ook voor een lekkere diepe slaap heb ik gemerkt. Heeft iets met je serotine level te maken. Maar dat door je patroon heen breken, lijkt mij erg vervelend om te doen. Dat lijkt mij erg moeilijk vol te houden als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. Iig suc6 ermee!

azgaza

Badass junkie
Bedankt voor de succes. 2500 kalorieën is trouwens voor mannen, vrouwen moeten er 2000 hebben, ik haal de meeste dagen net de 1000 maar ik heb van mijzelf geen grote eetlust. Ik ben iniedergeval gezond; vind ik eigenlijk wel goed genoeg.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb maandag gepaddod, en dus gister (woensdag) ge-LSD'd.

Moet zeggen dat de tolerantie ver te zoeken was xD

azgaza

Badass junkie
Supervlieg zei:
Ik heb maandag gepaddod, en dus gister (woensdag) ge-LSD'd.

Moet zeggen dat de tolerantie ver te zoeken was xD

Mooi om te horen, hoewel het natuurlijk nooit heel gezond kan zijn om het zo snel achter elkaar te doen. Wel leuk natuurlijk.

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
Ik heb ooit eens van paddo's getript en de dag erna lsd genomen
en had compleet geen effect
Er is zeker een kruis-tolerantie van paddos naar lsd en omgekeerd
maar 1 dag is wel iets heel anders als 1 week,ik zou er 2 weken van maken voor maximum effect

hallotje

Bewuste gebruiker
Paddo's en LSD hebben bij mij weinig tollerantie op elkaar...

Vorige week had ik veel te vaak MDMA op en kon daardoor afgelopen zaterdag echt weinig gemerkt van 3 shivas. Ik had gewoon geen serotonie meer in me en voelde alleen een giga bodyload met haast geen visualisaties.

Paddo en lsd heb ik nu al aardig vaak in de zelfde week gedaan en niet gemerkt dat het invloed op elkaar had. Ook heb ik in de afgelopen vakantie aan het einde van me paddo trip wat lsd genomen. De hallucinaties waren spetterrend maar het was aardig chaotisch in me kop.

Bovenaan