• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD Trips Reports

Intoxicated

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
mm, als ik ooit een onderzoek te lezen krijgt die net zo betrouwbaar oogt als die over paddo's, dan zit ben aan de LSD :wink:

Is de kans groot dat omstanders doorhebben dat je LSD gebruikt hebt? (Ben hier met paddo's nooit bang voor geweest..)

Bij mij heeft nooit iemand het gemerkt. Heb het voor de grap wel eens geprobeerd, bij mijn beste maat langsgaan op acid en kijken of hij het merkt... niet dus, ik ken hem al jaren en hij heeft ook vaker acid gedaan.
Mijn moeder merkte het ook niet toen ik een uur met haar heb zitten praten terwijl ik acid op had. Mensen merken het echt niet snel... Ik ga alleen wat levendiger praten, en wat sneller erop, en heeeeel erg mn punt duidelijk proberen te maken.

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
Wat is een trips reports?
een trip report maar dan in het meervoud

een report van meerdere trips dus :)
of je kan het ook zien als een report van lsd trips, zoals ze het hier noemen
:wave:

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Als je jezelf gedraagt. Niets over zeggen, niet aan complexere gesprekken deelneemt zou ik niet weten hoe je het kan zien.

Ikzelf was net aan mijn 4de uur aan het trippen en ik moest gelijk naar huis om te gaan eten. Met mijn vader, dit ging beter dan verwacht.
Maar gewoon niet te veel naar iemands gezicht kijken (zeker als je in een zalige trip zit), qua lachkicks. Iedereen reageert daar anders op maar ik kan moeilijk naar iets grappigs kijken en niet lachen.

Jeller

Badass junkie
Ik ook niet, de laatste trip heb ik de hele tijd door ge(glim)lachen :grin:
en eigenlijk is LSD+ouders nog niet zo extreem (tenzij je echt diep zit)
Eten is sowieso mogelijk, het smaakt zelfs beter.
gewoon over normale dingen praten of zwijgen :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
Ik ook niet, de laatste trip heb ik de hele tijd door ge(glim)lachen :grin:
en eigenlijk is LSD+ouders nog niet zo extreem (tenzij je echt diep zit)
Eten is sowieso mogelijk, het smaakt zelfs beter.
gewoon over normale dingen praten of zwijgen :grin:

nice nice nice :)

Vond het met paddo's wel erg opmerkelijk dat je nog zo goed in staat bent met de ''normale'' medemens te communiceren..

Ik weet nog wel de eerste 100 keer spacen op Cannabis, dan moest ik nog niet eens in de buurt zijn van een ''nuchtere'' persoon.. Was er serieus huiverig voor!

LSD trekt me echt steeds meer aan, heeft er o.a. ook mee te maken dat het voortdurend door m'n hoofd spookte toen ik te hard ging op paddo's.. (echt alsof het me ingefluisterds werd door mr. Hoffman himself! :grin:)

Weet iemand by the way of Sigmund Freud ooit LSD gedaan heeft? :wave:

Jeller

Badass junkie
kdenk dat die coke gebruikte

en bij weed werd ik vroeger ook sosm paranoia tegenover de buitenwereld als ik iemand zag passeren terwijl we een joint aan het roken/rollen waren of op een plaats waren waar we ieland kondne tegenkomen

bij mijn ouders durfde ik ook niet in de buurt te komen moest het klaarlichte dag zijn hoor

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dat vind ik 1van de positiefste kenmerken aan lsd, (bijna)niemand merkt het, dus na het lsd gebruik kan je gerust naar je ouders ofzo gaan, je zal er alleen maar moe en gelukkig uitzien :)

Jeller

Badass junkie
idd, je moet wel opletten dat je niet van die rare bewegingen maakt, want dat durven de meesten wel eens doen (onder andere ik :)) en dan gaan u ouders u wel raar aankijken

De jongen

Bewuste gebruiker
Heel leuk reort.
Maar het aakt me ook erg nieuwsgierig hoor:)
Ok LSD op men lijstje:). Maar erts paddo's he. Wie weet heeft het daarna geen zin meer.
Maarja...Time will tell.

Jeller

Badass junkie
kzou ook idd voor paddo's gaan.. ook al kan paddo's meer fucked up in je hoofd zijn, de piek duurt maar een uur of 2 en bij LSd duurt die toch 5 uur of meer

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik zou imo eerder eerst LSD doen .. Kheb toch ergens gehoord (ja gelezen op internet, ma kwe nie waar dus) dat in amerika, tijdens de LSD tijden op sttraat waar iedereen LSD gebruikte (waren dus duizenden man aan't feesten) en waar maar 2 bad trips gemeld waren.

En het is toch het veiligste drugs ter wereld :)
Paddo's vind ikzelf minder controleerbaarder dan LSD.

Barnt

Newbie
Nice reports :grin:

LSD spreekt me echt zwaar aan, heb er meer zin in dan welke drugs dan ook. Heb 3 keer paddo's gedaan en dat is toch wel heel vet :sunglasses: Nu ik dit allemaal lees over lsd, kan ik niet wachten om dat uit te proberen. Maar moet eerst maar eens een zien hoe ik eraan kom :)

gonzo

op lsd kan je je nog heel helder uitdrukken. Er is minder tijd nodig om een gedachte in woorden om te zetten, althans dat heb ik toch.

qinn

Bewuste gebruiker
Bij Lsd is er tog niet egt een piek ofwel?

ik dacht juist dat alles in golven kwam zeg maar...

karton

ik weet ni of da jullie dan al deftig getript hebben op lsd.
want ik verzeker je, als je deftig tript ga je ni bij je ouders langs.
kan je geen gedachte formuleren. kan je zelfs met moeite spreken en begrijp je je vriend(en) niet.
en als je deftig tript dan valt dit zeker op. ge doe gewoon kweni oe raar.
en ook, de kartons da kik had, daar neem je er 1 van om heftig te trippe en 2 om helemaal van de kaart te zijn.
en helemaal doortrippe is echt et zaligst maar heb je best ervaring voor nodig want is echt wel overweldigend.
maar ohh zo schoon.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Jeller, mooie reports man!

Paar vraagjes:

Paddo's geven een grotere verwarring dan lsd?

LSD is euforischer en meer controleerbaar?

Hoe kom ik aan lsd?

:mrgreen: :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
LSD TRIP REPORT 1 ZEGEL P.P.

Na de zegel om een uur of 7 in hebben genomen, arriveerde henk kort daarna, en gaf ik de jongen ook zijn portie. Vervolgens gingen we naar de supermarkt voor drinks 'n f00d, en bleven we buiten de supermarkt socializen met de locale jeugd/maten.
Om ongeveer 8 uur zaten we bij een vriend in de garage, biertje te drinken en te ouwehoeren. We werden steeds lacheriger, 2 dude's in een campingstoeltje debiel en vrolijk kijkend :grin:

Ik voelde de werkelijkheid langzaam anders worden, om ongeveer 22 uur sloeg het werkelijk in. Ik keek naar Henks gestalte (die ondertussen al aardig wat blikjes Heineken geconsumeerd had), zijn hoofd leek dikker dan normaal.. plotseling vervormde z'n hoofd weer tot normale proporties. De letters op m'n pakje shag vervormden, en de chipszak zag er ook erg vermakelijk uit. We begonnen steeds meer onzin te raaskallen.

We gingen even naar buiten, en de blaadjes op de grond waren prachtig :P Henk gooide met z'n pakje shag en zei "kijk jong! net een boemerang! je gooit het weg! en je haalt 't weer op!" waarop ik in een schaterlach uitbarste. Ik gooide ook m'n pakje shag een eind over straat, aangezien Henk zich er kostelijk mee scheen te vermaken.
De jongens die binnen zaten schenen steeds minder van ons te begrijpen. Ook wel logisch, aangezien wij enkel luidkeels histerisch zaten te lachen, en zeer onsociaal bezig waren. Grenzend aan het arrogante zou je kunnen zeggen.

Op een gegeven moment gingen we naar een paar andere gozers toe die een eind buiten het dorp zaten in een oefenruimte. Op de fiets was werkelijk prachtig, de wegen werden langer en korter, auto's waren onherkenbaar, prachtige kleuren en vreemde geluiden overal, en het fietsen ging vanzelf.
Gearriveerd in de oefenruimte wouden we eigenlijk al snel weer weg, we konden niet meer normaal communiceren met mensen, volledig krankzinnig dat we waren. Dus ik heb zo'n vermoeden dat we na 20 minuten daar zijn geweest alweer naar huis zijn gefietst.
Terug in Buitenpost zijn we naar mijn huis toe gegaan, om een pak ijsthee en bier op te halen. Vervolgens zijn we ergens op een verhoogd stuk gras op een bankje gaan zitten. De 'heuvel' oplopen was erg prettig, het leek net alsof we in een berg zacht tapijt zakten. We hebben een uur op het bankje zitten praten, tot zover dat ging. De enigste woorden die er vaak uitkwamen waren "Siiieeeek man" "Jeeuuuzas" & "Dude, whoaaaooohhhh".

Op het laatst kwamen we een bekende tegen die uit de kroeg kwam, die ons volgens mij maar vreemde snuiters vond. We gingen weer terug naar m'n huis en hebben een uurtje discovery channel gekeken, en vonden het maar gestoord. Ook hebben we nog een halfuur Return To Castle Wolfenstein gespeeld wat erg gaaf was :mrgreen: Daarna kwam mijner lieve moeke beneden om ons op bed te schoppen, wat we dan ook braaf deden.

Op bed duurde het nog tot 7 uur voordat we in slaap konden vallen, de trip duurde werkelijk zo'n 12 uren. Vlak voordat ik ging slapen heb ik 't enigste negatieve in de trip meegemaakt, namelijk allerlei bizarre beelden van uit elkaar gescheurde lijken, wolfskoppen, en meer van dat dergelijke. Henk zag 'The Reaper' nog rondjes draaien op m'n kamer, en hij keek henk ook nog even aan met vurig rode ogen.

Positieve dingen: Het immens gelukzalige gevoel, de lachbuien, de kleuren die ik zag, en vreemde geluiden die ik hoorde. Afstanden die niet meer klopten, en vervormende gezichten. Daarnaast ook de enigzins rustigere en en veranderde kijk op het leven. Ook was ik zeer nuchter, maar tegelijkertijd ook erg van de wereld, apart. Ook vond ik roken een afschuwwekkende gewoonte. Zeer relaxt.

Negatieve dingen: De bodyload, het leek constant alsof je naar de aarde gedrukt wordt, en het zweet gutst je werkelijk overal vandaan. Ook vond ik het erg moeilijk om sociaal te doen, ik kon onmogelijk fatsoenlijk uit m'n woorden komen. Wat ook wel ietwat vervelend was, is dat je een afschuw hebt van alles wat niet natuurlijk is. Ook andere mensen kunnen je compleet gestolen worden, je denkt op dat moment dat die er geen bal vanaf weten, dat ze in onwetendheid gehuld zijn.

Conclusie: Een zeer aparte, en vooral erg positieve ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar, maar niet op de korte duur, elke dag rondlopen als een krankzinnige professor lijkt me verre van ideaal. Ik geloof dat je hier erg in de war van kan raken (als je 't erg vaak doet), aangezien je kijk op het leven er wel van kan veranderen, en dan raken je zogenaamde 'inzichten' erg in de knoei.
Acid is met geen woorden te beschrijven eigenlijk, ik had nog veel meer kunnen typen, maar dat heeft weinig zin. Ik raad het iedereen aan om eens te doen.

Ik ben van plan om dit weekend eens de Shrooms uit te proberen, en kijken hoeveel anders dat is.

Jeller

Badass junkie
vet report konijn..

en karton: als je echt superdiep zit dan zou ik idd ook niet langs mijn ouders passeren.. maar als je al even over de piek zit bij een redelijke trip, dan valt dat wel mee denk ik..

maar het hangt idd wel af hoe ver ge zit.. maar we bedoelen allemaal dat je het uiterlijk niet ziet, alleen je gedragingne worden anders en ook je praatwijze een beetje

qinn

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
vet report konijn..

en karton: als je echt superdiep zit dan zou ik idd ook niet langs mijn ouders passeren.. maar als je al even over de piek zit bij een redelijke trip, dan valt dat wel mee denk ik..

maar het hangt idd wel af hoe ver ge zit.. maar we bedoelen allemaal dat je het uiterlijk niet ziet, alleen je gedragingne worden anders en ook je praatwijze een beetje

Ik dacht juist dat er bij LSD geen piek in je trip is, maar dat het in golven werk.

of zit ik nou weer fout? :confused:

Mindless1985

Badass junkie
@qinn, je zit fout. LSD heeft een constante piek van een aantal uur en begint daarna af te zwakken.

Ik heb dit weekend weer LSD gedaan, man wat was dat lachen. Ik zal even kort beschrijven hoe het allemaal is gekomen:

Twee en een halve week geleden moest ik een nieuwe jongen op m'n werk inwerken. Op een gegeven moment ging het over de lelijke muziek op de radio, toen over techno, toen over goa, toen heb ik hem eens voorzichtig gevraagd of hij wel eens wat gebruikte, toen hebben we het een hele tijd over drugs gehad, en toen over een goa feestje dat in groningen zou zijn dit weekend. Toen heb ik besloten er ook maar heen te gaan, lekker aan de LSD. Vrijdag nacht gewerkt, beetje geslapen en toen naar een vriend van me geweest in Zwolle. Heel gezellig, heb nog 300 van die breeklichtjes gekregen die als je ze breekt een paar uur lang fluoriscerend licht geven. Trein gepakt en daar Matthijs ontmoet, even naar de shop geweest en toen naar de kroeg waar ik 1.5 shiva zegel tot mij heb genomen. Onderweg naar de shop kwamen we collega C nog tegen met een vriendin, die vriendin ging even mee naar de shop en kroeg en C ging nog naar een verjaardag van een vriend van hem, hij zou rond 2 uur op de goa zijn. Om half 12 had ik de acid genomen en toen zijn we even naar een andere kroeg gegaan waar je binnen kan blowen. Rond 12 uur begon ik de eerste tekenen van de LSD al te merken en heb toen ook nog flink wat van die fluor sticks uitgedeeld. Ik moest voor half 1 bij de Simplon zijn omdat ik een kaartje had gereserveerd dus daar zijn we maar vrij snel heen gegaan.

Op het moment dat we binnen stapte en ik de goa hoorde sloeg de LSD keihard in. Ik moest even zitten, en ik was niet de enige.. Matthijs, ik en wat vrienden van hem hebben toen ongeveer een half uurtje lekker gezeten, heb wat vreemde smsjes verstuurd, duurde allemaal best lang :P Toen ben ik gaan dansen en heb dat eigenlijk de hele nacht gedaan. Elke seconde voelde als een nieuw hoogtepunt, zo'n climax waar muziek op een feest een paar minuten lang naar toe werkt om de bass er weer vol in te gooien, zo'n gevoel wat je dan krijgt, maar dan elke seconde weer. Echt geweldig. Toen kwam ik C weer tegen, redelijk bezopen en met een pilletje op. Er liepen behoorlijk wat mensen rond met pillen op, maar ik kon me er niet aan storen. Ik dacht gewoon, die lui hebben ook een leuke tijd, moeten zij weten, ik weet wel dat ik me nog 10x beter voel als zij.

Ik heb in die tijd nog flink wat van die fluor staafjes uitgedeeld, geruild en omgehad, ik kon er geen genoeg van krijgen. Die dingen zien er echt geweldig uit met LSD in je mik. Opeens hoorde ik een enigzins bekende stem. Ik keek om en ik zag m'n neef :confused: even mee gepraat en ik vroeg hem of hij wat op had, wist niet eens zeker of hij wel eens wat gebruikte.. hij had NOG niks op zei hij, maar hij ging straks een pilletje nemen. Heb hem maar verteld dat ik LSD op had, en nog wat gepraat over familie en geheimhouding van ons gebruik. (Heb een vrij strenge familie aan die kant)

Ik heb NIKS aan drinken uitgegeven, telkens maar water gaan drinken. Ik had geen contant geld bij me en de pin automaat was redelijk ver weg, en in m'n eentje kon ik die toch niet vinden. Water smaakte me ook prima, en ik vond het wel lachen om in de spiegel te kijken. M'n hele gezicht bewoog en vervormde, ik heb meerdere keren om m'n gezicht moeten lachen. Opeens kwam ik m'n neef weer tegen, en die vroeg of ik mee ging naar z'n auto, lachgas gebruiken, hij had nog een pomp en patronen in de auto liggen, dus ik met C en m'n neef naar z'n auto, was echt kapot grappig, alleen jammer dat z'n radio gejat was, we hadden dus geen muziek erbij :(

Teruggekomen van de auto kwamen we matthijs en wat vrienden van hem buiten tegen, zij gingen weer naar huis, vonden het feestje niet zo leuk, mede door die vriend van hem die helemaal lijp van de XTC was. Ze vroegen of ik ook nog mee ging maar ik bleef liever op het feestje, waarvoor ik speciaal naar Groningen was gekomen. Heb nog een tijdje met echt een vreemde gast gepraat, een Duitser die in Groningen woonde met een soort van oranje petje en een oranje bril met zonnetjes op de glazen. Hij was ook enigzins van de wereld van de XTC, en hij kon echt goed dansen op de goa muziek. Ik kwam hem nog met enige regelmaat tegen, en elke keer weer elkaar groeten, was echt een grappige kerel.

EDIT hem zo wel weer verder, ben nu even zat van typen :P

El Retro

Wijs gebruiker
Hoe is eigenlijk de come down van LSD Dzy of iemand anders? Word je ook depressief als het is uitegwerkt? Of kijk je terug op je trip van: het is mooi geweest? Dus dat je niet depri wordt?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de comedown is veel suptieler, het is niet in 1x gedaan, je merkt dat het weg is maar toch voel je je nog altijd zeer goed :)(en simpel :P )

spacekonijn

Badass junkie
Jeller zei:
als je echt superdiep zit dan zou ik idd ook niet langs mijn ouders passeren.. maar als je al even over de piek zit bij een redelijke trip, dan valt dat wel mee denk ik..
maar zo superdiep hoef je niet te zitten bij LSD , ook niet als je aardig wat ophebt . ik heb het niet uit geprobeerd maar denk dat als je je ouders een beetje goed kent het opzich wel goed te doen is hoor om langs te gaan.

Mindless1985

Badass junkie
spacekonijn zei:
Jeller zei:
als je echt superdiep zit dan zou ik idd ook niet langs mijn ouders passeren.. maar als je al even over de piek zit bij een redelijke trip, dan valt dat wel mee denk ik..
maar zo superdiep hoef je niet te zitten bij LSD , ook niet als je aardig wat ophebt . ik heb het niet uit geprobeerd maar denk dat als je je ouders een beetje goed kent het opzich wel goed te doen is hoor om langs te gaan.

Toen de trip begon uit te werken heb ik ook gewoon bij m'n ouders gezeten. M'n moeder zei nog dat ik wat afwezig was, ik had maar gezegd dat ik in de trein in slaap was gevallen en daar een beetje duf van was.

Jeller

Badass junkie
lsd werkt gewoon langzaam uit.. bij xtc kan het zo ineens wegvallen ,maar bij lsd wordt het visuele gewoon wat minder en minder en je gedachten worden terug wat 'aardser'..

maar ik vidn dat je pas terug volledig normaal bent als je geslapen hebt.. je hoofd moet het gelijk verwerken..

en de dag er achter is het tegenovergestelde als van xtc! je voelt je herboren en bijna even gelukkig als op de trip zelf :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jeller zei:
Report 1, 1ste keer LSD
lokatie: Boom Festival, Portugal
we komen toevallig in zo'n boomhut belgen tegen en daar heb ik een Shiva van kunnen kopen.. die kerel had ook hasjolie en ik en mijn maat trokken er elk 5 keer van en we waren echt SCHEEF, zeker in combi met die lsd..toen was het nog altijd licht trippen, maar heel verward :confused:
Hasjolie niet onderschatten hoor!!
Jelle

Geinig dat was mijn BHO olie die je hebt gekocht.
Via die GOA hippy Stan waar ik mee optrok.
Waarschijnllijk hebben wij elkaar gezien.

Boomhut .... nee het was een boom met campers en tenten eromheen en doeken tegen de zon.
Je had het over een rivier .... tjseemig dat was een enorm meer.
Kennelijk tripte je flink ....

Groetjes

Stonie

DarkScope zei:
muziek, lichten etc op feesten ook mooier dan zelfs op xtc???
je zult ....als je goede lsd hebt meer zien dan alleen mooie lasers....hahahahaha......zelfs lampen die er niet zijn...je kunt bijna willekeurig bepalen wat je wilt zien gheghe wel leuk maar zorg ervoor dat er een nuchtere meetripper aanwezig is let op de patronen en kleuren...kijk goed naar bomen planten en de lucht ....kortom heel moeder natuur ziet er machtig mooi uit! stel jezelf vragen en je zult zelf antwoord krijgen vanuit je diepste innerlijk.......

Dzy zei:
spacekonijn zei:
Jeller zei:

Toen de trip begon uit te werken heb ik ook gewoon bij m'n ouders gezeten. M'n moeder zei nog dat ik wat afwezig was, ik had maar gezegd dat ik in de trein in slaap was gevallen en daar een beetje duf van was.
ja ga maar uitleggen aan je ouders dat je conversaties met planten hebt.
\

hypersnap

Bewuste gebruiker
@metaalkonijn:

Heb je iets anders speciaal gedaan zodat je "the reaper" en die wolfskoppe en lijke zag ofzo? want ik heb zo dinge zien die er niet zijn totaal niet bij LSD :confused: Ik heb meer vervormingen van figuren qua visuals :sunglasses:

Bovenaan