LSD " vuurstenen "

zomertje39

Experimenterende gebruiker
Hoi allemal, wat weten jullie over dit sort lsd vuurstenen. Er zijn klein zwarte stenen +?- 0,010 cm ( so als een punt op I ). Dat moet oplossen in half l water. en drinken gewon.een zwarte steen, is 6 ker so sterk als en gewone zegel ,ongevier 1200 mkgr).Is dat mogelijk? Iemand ervaring gehad? groetjes zommertje

TrippyShit

Badass junkie
meer dan 1.2mg? ik denk niet dat het zou passen. En wie wil er in godsnaam 1.2mg lsd :confused:
Zal wel bullshit zijn...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
zomertje39 zei:
wat is een microdot?
Jouw internet heeft geen google?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
zijn het misschien niet zaden? LSA ofzo? en 1200 microgram op een steentje is aardig sterk.

Ik heb nooit van dit spul gehoord waar je het over hebt, ik denk eerder dat je opgelicht bent :P

takala

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
zijn het misschien niet zaden? LSA ofzo? en 1200 microgram op een steentje is aardig sterk.

Ik heb nooit van dit spul gehoord waar je het over hebt, ik denk eerder dat je opgelicht bent :P

Laten we hopen van wel, straks neemt hij er zo eentje. Wordt nog een grappig report :grin:

zomertje39

Experimenterende gebruiker
Hey...bedankt he :wave: Bijna vergeten te googelen.Nu weet ik is lsd microdots (anders dan in jouw foto)zwart en kleiner. En ik ga zeker testen. Maar hoe neem je microdots? oplossen in water?
En zeker zijn sterker dan zegels maar weten wij nog niet precies. keep in touch met de testresults.

ExceptionalInsight zei:
zomertje39 zei:
wat is een microdot?
Jouw internet heeft geen google?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Oke als het microdots zijn kan je ze het beste in je mond op laten lossen, zo min mogelijk slikken zodat het goed door je slijmvliezen word opgenomen, onder je tong leggen dus. MAAR sinds je de sterkte niet weet, vogel dat dan maar eerst uit dan :P

J0rrit

Badass junkie
gNuxx zei:
gewoon opvreten je vermaakt je wel :tongueout:

Idd, meeste van ons zien dit NOOIT serieus maar pas hier mee op. Voor hetzelfde geld zijn die echt 1200 mics en pakt die gewoon ene ( zeer kleine kans maar goed ). Dan gaat het grandioos mis natuurlijk.

L

Lid 6909

Gast
of hij heeft de avond(en) van zijn leven :tongueout:

denk als je dit doet wel goed om de set/setting, anders kan J0rrit gelijk krijgen :mrgreen: :stoned:

Angramar Temenos

Badass junkie
Voor zover ik weet is LSD niet giftig, dus van 1200 mics zul je wel idioot hard gaan (Sowieso egodeath), en als je een badtrip krijgt zal die niet mals zijn, maar... Ja.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
14,000 mics is de op dieren getestte, en dus niet goed getest op mensen getestte LD50 ( 50% van de proefdieren overlijd op de LD50 grens ) van LSD. De enige persoon die ooit overleed aan lsd had ong 320,000 ug recht in zn aderen gespoten :P

Maar niet dat dat deze thread ook maar iets bij draagt.

Kigh

Bewuste gebruiker
@funkmaus,
had die persoon dat met opzet gedaan?
Heb je er toevallig meer informatie over?

azgaza

Badass junkie
De persoon die 320.000 ug in zijn aderen spoot dacht dat het speed was, verhaal is ergens op erowid wel te vinden. Er zijn mensen die dosissen hoger dan dat, oraal dan, overleefd hebben, voor zo ver ik heb gelezen is er nooit iemand aan de lichamelijke gevolgen van een orale dosis LSD overleden, nog nooit, dus het LD50 kan nog wel veel hoger liggen. Feit blijft dat het een enorm verschil tussen werkzame en giftige dosis, wat LSD lichamelijk erg veilig maakt.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
De persoon die 320.000 ug in zijn aderen spoot dacht dat het speed was, verhaal is ergens op erowid wel te vinden. Er zijn mensen die dosissen hoger dan dat, oraal dan, overleefd hebben, voor zo ver ik heb gelezen is er nooit iemand aan de lichamelijke gevolgen van een orale dosis LSD overleden, nog nooit, dus het LD50 kan nog wel veel hoger liggen. Feit blijft dat het een enorm verschil tussen werkzame en giftige dosis, wat LSD lichamelijk erg veilig maakt.

Stel je veel hoeveel poeder/liquid iemand dan bewust tot zich toe moet nemen, oraal, dan ben je wel een beetje gestoord :P.. Laat staan met blotter :wink:

Kigh zei:
@funkmaus,
had die persoon dat met opzet gedaan?
Heb je er toevallig meer informatie over?

http://www.erowid.org/references/refs_v ... c1&ID=1389 heb dat voor jou :)

azgaza

Badass junkie
Jep, mogelijk tot wel een halve gram of meer, als je dat op blotter hebt kan je lang papier vreten haha. En hoe betáál je dat ook echt, een overdosis LSD. Blijft leuk hoe veilig het lichamelijk is.

Kigh

Bewuste gebruiker
Die LD50 is toch gebaseerd op dieren, dus als het bij muisjes (of welke dieren ze het op testen) zo 'veel' is, zal het bij mensen inderdaad veel meer zijn.
Van thc kun je ook pas od'en als je het inspuit, als je een overdosis moet krijgen van smoken, moet je iets van 8kg binne 15minuten (zo las ik het net ff trug op drugs-forum.com, heb het ergens anders vandaan, weet alleen ff niet waar, kan ook een andere hoeveelheid zijn, iig on-smoke-baar :stoned: ) roken.
Bij lsd zou dat 'iets' makkelijker zijn, omdat ze zegels zo klein zijn, maar bij zo een hoeveelheid moet men iig iemand kennen die het maakt en ongelofelijk veel geld hebben. En dan nog is het bijna niet voor te stellen.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Jep, mogelijk tot wel een halve gram of meer, als je dat op blotter hebt kan je lang papier vreten haha. En hoe betáál je dat ook echt, een overdosis LSD. Blijft leuk hoe veilig het lichamelijk is.

Ik ben nu stoned dus denk ff mee, volgens mij is 320,000 mics hetzelfde als 320 MG :) net niet een halve dus, nogsteeds dat is wel in poedervorm iets waar je een poffertje deftig mee kan versieren :P

azgaza

Badass junkie
Ja, en volgensmij werkt het sterker, dus ook qua giftigheid als je dingen spuit in plaats van eet? Sowieso een halve gram matteriaal in je arm lijkt me niet echt een goed idee. Maar nee inderdaad, er zijn volgensmij gevallen bekend van mensen die oraal zeker tot/boven de 100 mg gegaan zijn, alhoewel ik niet héél recent mijn bronnen nagezocht heb, maar er zijn gewoon geen gedocumenteerde doden gevallen bij orale dosissen, dus ga ik er voorlopig vannuit dat het inderdaad echt zó hoog ligt, en bovendien.. zo´n sterke trip hoef ik toch niet, 200 ug doet het prima!

Jeroen83

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ja, en volgensmij werkt het sterker, dus ook qua giftigheid als je dingen spuit in plaats van eet? Sowieso een halve gram matteriaal in je arm lijkt me niet echt een goed idee. Maar nee inderdaad, er zijn volgensmij gevallen bekend van mensen die oraal zeker tot/boven de 100 mg gegaan zijn, alhoewel ik niet héél recent mijn bronnen nagezocht heb, maar er zijn gewoon geen gedocumenteerde doden gevallen bij orale dosissen, dus ga ik er voorlopig vannuit dat het inderdaad echt zó hoog ligt, en bovendien.. zo´n sterke trip hoef ik toch niet, 200 ug doet het prima!

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, alle dodelijke gevallen ( dierlijk en mens :P ) gingen intraveneus. Een paar dieren lukte het wel bij oraal maar die hebben een totaal andere spijsvertering als ons.

Denk dat het dan idd gewoon veilig is om te zeggen dat via je huid/mond/kont ( yo. ) je geen schade aan je lichaam kan toebrengen :P

kgoa pittn', moi

Plimu

Bewuste gebruiker
er is geen ld50 waarde bekent bij mensen, er zijn verhalen te vinden (zoek maar in het thumbprint topic op shroomery) waar mensen 2 mg(of meer) nemen.

voor zover is bij lsd geen ld50 of ld100 waarde bekent.....

azgaza

Badass junkie
TheGhost zei:
er is geen ld50 waarde bekent bij mensen, er zijn verhalen te vinden (zoek maar in het thumbprint topic op shroomery) waar mensen 2 mg(of meer) nemen.

voor zover is bij lsd geen ld50 of ld100 waarde bekent.....

Inderdaad alleen een bij dieren, en daar is dan omgerekend maar mensen hebben hogere (orale) dosissen makkelijk overleeft.

Bovenaan