Serieus niets over gevonden? Dit is echt heel vaak vermeld in het forum, maar misschien nooit in een los topic.
Voor mij persoonlijk is de combinatie als volgt: meestal blow ik de hele dag door wel, voordat ik aan de trip begin, tijdens dat ie opkomt en als ie opkomt, en op de piek en ook in de comedown, maar ik ben dus onzettend gewend aan wiet dus ik weet niet hoe representief dat is van mij. Om die rede vermeld ik ook even bij hoe mijn vriend de combinatie ervaarde, want hij blowt alleen bij gelegenheden.
Voor mijzelf is het als volgt: als ik trip maakt de wiet me niet zo stoned meer als normaal. De visuals worden direct na het blowen een stuk sterker, maar de onrust die nog wel eens in de vroege piek voor kan komen wordt over het algemeen juist wat minder. In de comedown houd je de trip een beetje vast door te blowen, maar maakt het ook lekker rustig. Het versterkt en verrrustigd bij mij dus tegelijk.
Mijn vriend, ondanks dat die dus niet veel blowt, merkte iets vergelijkbaars, de combinatie is ontspannend maar toch versterkend.