El_Bitch zei:
Ik heb na mijn eerste lijn een stekende pijn in men maag( paar cm onder je navel)
Als je coke snuift, gaat het dan je maag aantaste en kan je bv maagbloeding en dergelijke krijgen door bv hele kleine glasvezels (zit meestal in de mijne)..?
April 2008. M. sneed de bol SOS open en gooide een berg poeder op de spiegel. We snoven voorzichtig een lijntje. Het was alsof er een arctische ijswind door onze neus joeg. Daarna kregen we een beiden een enorme dreun in onze kop. Tijdens het naar binnen nacken van de 2e lijn leek het alsof er met het scheermesje in mijn neusslijmvlies gesneden werd. Daarna kreeg ik een uiterst aangename dreun binnen in mijn onderbuik en raakte mijn neus gevoelloos.
We wilden gaan stappen maar kwamen het huis niet meer uit.
De volgende dag ging ik naar het testcentrum met een sample. Toen ik een week later de uitslag ging doorspreken vroegen ze tot mijn verbazing of ik een dealer was.
Er zat volgens hen geen manitol, geen lidocaine, geen fenacitine en ook geen GLASVEZEL in de mespunt die ik achtergelaten had. Helemaal niets wat er niet in thuishoorde.
Desalnietemin spuugde ik meerdere malen per dag bloed uit mijn neusholte en maagstreek.
Als je datgene wat de naam cocaine waardig is in je maag krijgt, dan is de kans op bloedingen groot. Zeker bij het consumeren van grote hoeveelheden.
4 weken later zag de inhoud van mijn zakdoek er zo uit:
Ik heb er geen heimwee naar.