Maagbloeding vs coke

El_Bitch

Newbie
Ik heb na mijn eerste lijn een stekende pijn in men maag( paar cm onder je navel)
Als je coke snuift, gaat het dan je maag aantaste en kan je bv maagbloeding en dergelijke krijgen door bv hele kleine glasvezels (zit meestal in de mijne)..?

:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
El_Bitch zei:
Ik heb na mijn eerste lijn een stekende pijn in men maag( paar cm onder je navel)
Als je coke snuift, gaat het dan je maag aantaste en kan je bv maagbloeding en dergelijke krijgen door bv hele kleine glasvezels (zit meestal in de mijne)..?

Er zit geen glasvezel in je coke.

En ja, irritatie in de maag kan inderdaad uiteindelijk leiden tot een maagbloeding. Heb je zwarte ontlasting?

Oom Klaas

Badass junkie
Glasvezel in je coke, dat zou behoorlijk kut zijn.
Maar hoezo zit dat er niet in EI?
PVC kan er ook doorheen zitten zonder dat je het meteen merkt.

atbboy

Bewuste gebruiker
Maaag blieding wint denk ik! :grin:
ik zou men niet alk te druk maken... Just Have Fun, anders s t ook zonder van je sows!
En als t echt te rg wordt om uit te houden zoun k naar de doctor gaan!, je bloed denk niet zomaar dood hoowr! En de meeste dealers douwen geen glasvrerzel in hun sos, want anders zouden ze geen klanten meer hebben, een trouwen ns als je coke e cht leached is met glasvezel zou je neus ook wel gaan bleoden!

atbboy

Bewuste gebruiker
Dit staaat op wikiipedia:

Maagbloeding
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een maagbloeding is een gebeurtenis waarbij iemand bloed verliest naar het maagdarmkanaal toe vanuit de maag.

Bij kleine hoeveelheden bloed blijft dit meestal onopgemerkt; het bloed verteert en wordt met de ontlasting uitgescheiden, die er hoogstens iets donkerder van wordt. Houdt een dergelijk ongemerkt klein bloedverlies lang aan, dan treedt er zoveel verlies van ijzer op dat zich op den duur een ijzergebreks-anemie zal ontwikkelen.

Bij grotere hoeveelheden ontstaat er een zwarte, kleverige, teerachtige ontlasting met een kenmerkende geur: melena. Een reden om met spoed een arts te raadplegen.

Bij zeer grote bloedingen ontstaan er shockverschijnselen en kan de patiënt ook bloed op gaan braken. Dit is een medisch spoedgeval en de patiënt moet zo snel mogelijk naar een ziekenhuis.

Bij een maagbloeding treedt lang niet altijd pijn op. Bestaat er van tevoren wel pijn dan zal de oorzaak vaak een maagzweer of ontsteking van de maagwand zijn

Psilo

Bewuste gebruiker
Glasvezel in je Coke? Als dat echt het geval is zal ik nooit meer bij die dealer kopen.
Daarom doet hij dat ook niet.
Waarom zou een dealer in godsnaam verpulverd glasvezel in je Coke stoppen als er veel goedkopere en minder imbeciel schadelijke stoffen als vulmiddel gebruikt kunnen worden.

Waarschijnlijk alleen als je koopt bij de laagste junkies in de verkooppiramide.
Een dealer van mij had het excuses dat zijn coke wel eens naar wasmiddel leek te ruiken. De eerste keer dat ik zijn OMO of Dash in mijn neus kreeg had ik afscheid van hem genomen.

Het is overigens zo dat je maag niet enkele cm's onder je navel zit....
Wel darmen en een blaas bijvoorbeeld....

Maar inderdaad....als je zwarte poep krijgt dan zou ik toch maar eens naar de huisarts gaan (al ligt de oorzaak mogelijk bij eventueel alcoholgebruik?)

Succes

Paddo100

Bewuste gebruiker
ik heb ook wel eens bloed gekotst toen ik voor het eerst pillen nam.

2de keer heb ik bloed gepist

en nu heb ik het neit meer...

ik had beide keren nergens last van en voelde me gewoon 10seconden later weer helemaaal goed...

is het zo dat als je maagbloeding heb dat je dan bloed kan gaan kotsten of pissen of hoe kan dit ontstaan?

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe oud je bent maar waarschijnlijk te jong voor een ernstige aandoening waardoor je bloed gaat kotsen door een gevaarlijke aandoening.
Bloed kotsen is meestal dan ten gevolge van onschadelijke scheurtjes in je slokdarm door het kotsen zelf.

Bloed plassen is weer iets heel anders. Ik zou zo een twee drie niet weten hoe je dat door pillen zou kunnen krijgen.

Judas

Wijs gebruiker
El_Bitch zei:

April 2008. M. sneed de bol SOS open en gooide een berg poeder op de spiegel. We snoven voorzichtig een lijntje. Het was alsof er een arctische ijswind door onze neus joeg. Daarna kregen we een beiden een enorme dreun in onze kop. Tijdens het naar binnen nacken van de 2e lijn leek het alsof er met het scheermesje in mijn neusslijmvlies gesneden werd. Daarna kreeg ik een uiterst aangename dreun binnen in mijn onderbuik en raakte mijn neus gevoelloos.
We wilden gaan stappen maar kwamen het huis niet meer uit.
De volgende dag ging ik naar het testcentrum met een sample. Toen ik een week later de uitslag ging doorspreken vroegen ze tot mijn verbazing of ik een dealer was.
Er zat volgens hen geen manitol, geen lidocaine, geen fenacitine en ook geen GLASVEZEL in de mespunt die ik achtergelaten had. Helemaal niets wat er niet in thuishoorde.

Desalnietemin spuugde ik meerdere malen per dag bloed uit mijn neusholte en maagstreek.
Als je datgene wat de naam cocaine waardig is in je maag krijgt, dan is de kans op bloedingen groot. Zeker bij het consumeren van grote hoeveelheden.

4 weken later zag de inhoud van mijn zakdoek er zo uit:

Ik heb er geen heimwee naar.

micky

Experimenterende gebruiker
Het zal geen vaste materi zijn in de coke waar deze bloedingen van komen vermoed ik zelf maar wel van de chemische troep die er in zit.
Vorig jaar heb ik zelf regelmatig base coke gerookt waar een sterke benzine smaak aan zat, en ik weet ook dat na het plukken van de coke bladeren de coke door middel van benzine onttrokken wordt aan de bladeren. nu wil het toeval dat ik veel in oldtimer auto kringen ben te vinden en laatst hebben we een heel verhaal gehoord van een shell medewerker die vertelde het verschil tussen hedendaagse benzine met benz van vroeger en de loodvervangers enz.
Heel veel van deze stoffen zijn vervangen door zwaar giftige stoffen die zelfs gevaarlijk zijn als ze in contact komen met je handen en huid.
Ik heb zón vermoeden dat er ook wel het een en ander achter blijft na het verwerken van de coke voor verkoop. :(

Djo

Badass junkie
Psilo zei:
Waarschijnlijk alleen als je koopt bij de laagste junkies in de verkooppiramide.
Een dealer van mij had het excuses dat zijn coke wel eens naar wasmiddel leek te ruiken. De eerste keer dat ik zijn OMO of Dash in mijn neus kreeg had ik afscheid van hem genomen.

Waarom heb je het dan toch nog gekocht, als je die waarschuwing al vtv van de dealer zelf krijgt?

Maar El_Bitch, glasvezels in de coke, klinkt niet echt heel gezond en beetje Broodje Aap achtig. Is dit echt door een professionele test vastgesteld?
Is het direct nadat je die eerste lijn hebt genomen. En pak je een lijn per neusgat als je begint? En van wat voor formaat zijn die lijnen?
De maag, de hersenen en nog wel meer organen, hebben een rijke voorziening van bloedvaten, die onder invloed van cocaïne ook vernauwd raken en onder hoge bloeddruk komen te staan. Misschien vandaar die steken.
Het zou idd zo kunnen zijn, dat er daar bloedvaten het begeven en dan heb je een bloeding, die kan je hersenen aantasten, met alle gevolgen van dien. Minder misschien je hoeveelheid die je inneemt. Als die pijn blijft aanhouden lijkt het raadzaam te stoppen. In elk geval haal bij een andere dealer!

Djo

Badass junkie
Psilo zei:

Waarom heb je het dan toch nog gekocht, als je die waarschuwing al vtv van de dealer zelf krijgt?

Maar El_Bitch, glasvezels in de coke, klinkt niet echt heel gezond en beetje Broodje Aap achtig. Is dit echt door een professionele test vastgesteld?
Is het direct nadat je die eerste lijn hebt genomen. En pak je een lijn per neusgat als je begint? En van wat voor formaat zijn die lijnen?
De maag, de hersenen en nog wel meer organen, hebben een rijke voorziening van bloedvaten, die onder invloed van cocaïne ook vernauwd raken en onder hoge bloeddruk komen te staan. Misschien vandaar die steken.
Het zou idd zo kunnen zijn, dat er daar bloedvaten het begeven en dan heb je een bloeding, die kan je hersenen aantasten, met alle gevolgen van dien. Minder misschien je hoeveelheid die je inneemt. Als die pijn blijft aanhouden lijkt het raadzaam te stoppen. In elk geval haal bij een andere dealer!

Psilo

Bewuste gebruiker
Djo zei:
Psilo zei:

Omdat de kwaliteit langzaam achteruit ging.
En dat het ook echt naar wasmiddel zou ruiken dat kon ik me niet voorstellen.
Ik kon me niet voorstellen dat iemand zo dom kon zijn om zoiets geurigs voor het versnijden van Coke had gebruikt... :tearsofjoy:

Bovenaan