Magic Truffels met MDMA

Hoii,

Ik stel me eerst even voor, aangezien ik nieuw ben. Ik ben 20 jaar en ik ben student psychologie in Rotterdam.

Volgende week is het vakantie, en dan komen er 2 vrienden en 1 vriendin van hun bij mij thuis langs om magic truffels te doen. Ik heb nog geen ervaring met Magic Truffels, zou het wel willen maar de angst voor een "bad-trip" houd mij tegen om het te doen. Ik heb wel ervaring met MDMA dus ik was van plan om gewoon alleen MDMA te doen die avond. Maar zou MDMA ook kunnen in combinatie met (1e keer) truffels?

De reden voor mijn angst is dat ik van mezelf denk dat ik aanleg heb voor een bad-trip. Ik heb een tijd lang, vaak met blowen erbij, last gehad van een soort negatieve tunnelvisie dat ik mezelf slecht vond enzo.. Nu al een tijd geen last meer van, maar zouden truffels dit gevoel niet juist op kunnen roepen? En is het dan verstandig om het in combi met MDMA te doen? (Het is pas over 1 week maar de laatste 3 weekenden heb ik al mdma gebruikt)

Is wat veel info / vragen maar ik zit erg verlegen om adviezen!

Jaylee

Newbie
Hoi,
Wel ik zie dat mijn antwoord eigenlijk te laat komt, maar ja beter laat dan nooit.
Eigenlijk hoef je je geen zorgen te maken bij truffels om een bad trip.
Je tunnelvisie-probleem dat je beschreef zou ik nu niet echt onmiddelijk een bad trip noemen hoor, gewoon schuldgevoel omdat je wel weet dat drugs eigenlijk niet goed zijn voor je lichaam.
Let's go back to the point!
MDMA kan je best combineren met truffels, maar toch zou ik het niet onmiddelijk aanraden. En dat is omdat het hem namelijk gaat om, op welk punt in je trip dat je MDMA neemt. Of op welke piek laten we maar zeggen van je MDMA dat je de truffels neemt.
Verschilt natuurlijk per persoon maar het zal waarschijnlijk niet veel zijn.
Ik persoonlijk, na 1u na dat ik Mdma heb gedaan (en da ook maar gewoon max 3dopjes) eet ik de truffels. Tegen dat die beginnen werken, is het al niet meer zo intens de md.
Of ongeveer tussen de 2en3u na truffels gegeten te hebben ( nu ja, ik eet ze niet meer, maak er thee van) neem ik de md.
En eigenlijk om het lekker af te sluiten, wanneer je voelt dat je uit je trip komt nog een jointje :)
Hopelijk hoor ik nog over jou ervaring. Grtz

Bovenaan