Maken jullie wel eens spacesoep?

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
10 jaar geleden heb ik zelf eens iets uitgevonden, namelijk spacesoep.
Je kookt ongeveer 1/2 gram hash in een pannetje water en roert tot de hash helemaal opgelost is. Je kan dit ook gewoon opdrinken maar ik doe er dan een royko minute tomatensoepje bij.
Spacen gegarandeerd! Veel heviger dan roken
Waarschijnlijk heb ik dit niet uitgevonden, maar ik heb er voor de rest nooit van gehoord!
Maat van mij heeft er ooit 14 uur van geslapen.

Lossen hier nog mensen hun hash op in water?

BacingsPen

Badass junkie
Was het toevallig vandaag van plan! (spacemelk) Niemand is de laatste tijd namelijk naar een shop met spacecake geweest namelijk. Wil vandaag wel ff leren en dan komt dat altijd wel van pas :) Maja krijg maar in 1 shop mee en daar hebben ze geen spacecake! Hasj kopen en dat in de melk doen dan maar :)

Alleen... Ik weet niet of ik het nu kan maken, met roeren enzo :confused:

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk dan altijd veel meer over de stof na en associeer de stof veel makkelijker met echte objecten/mensen etc in mijn omgeving. Veel van de letterlijke tekst onhoud ik niet (deed ik vroeger wel) maar daar heb ik opzich ook helemaal niets aan!

Vooral met Cake kan ik me ook beter concentreren op de interessante en verborgen informatie die je uit een tekst kunt halen. Veel van deze informatie heb ik niet direct nodig op het tentamen, maar het is wel een leuke manier om te leren, en heb ook heel erg het idee dat ik hierdoor beter ben geworden in inzicht vragen :)

caatje

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
10 jaar geleden heb ik zelf eens iets uitgevonden, namelijk spacesoep.
Je kookt ongeveer 1/2 gram hash in een pannetje water en roert tot de hash helemaal opgelost is. Je kan dit ook gewoon opdrinken maar ik doe er dan een royko minute tomatensoepje bij.
Spacen gegarandeerd! Veel heviger dan roken
Waarschijnlijk heb ik dit niet uitgevonden, maar ik heb er voor de rest nooit van gehoord!
Maat van mij heeft er ooit 14 uur van geslapen.

Lossen hier nog mensen hun hash op in water?

heb t nog nooit gedaan maar zal t van t donderdagavond eens uit proberen. Is het een beetje weg te krijgen of heb je een heftige (na)smaak??

Intoxicated

Wijs gebruiker
bij mij in de shop dronken we altijd warme hasjchocolademelk...
kdenk lekkerder dan melk, maarja ik ben dan ook zwaar chocolademelkfan

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Opzichte vind ik een soep is wel lekker.
Maar...
Weet je,Nog lekker is een Wiet-Whiskey.
Oh, mijn god! Helemaal stronken!
Maar pas je maar op, het grote kans dat jij op s'morgens een flinke kater krijgt.

Alcohol en THC lossen goed samen op.(ik bedoel op scheikundige term).
Boven wonder dat ik nooit echte kater wakker van worden. :sunglasses:

Bovenaan