Mannen/Vrouwen

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Tja, mannen plegen ook meer geweldsdelicten... Het is niet zo gemakkelijk om er een oorzaak voor aan te wijzen vrees ik.

Ben het er in het algemeen mee eens dat mannen sneller en meer gebruiken als vrouwen, maar ik heb ook vrouwen meegemaakt waar ik gewoon van heb staan kijken wat die allemaal voor vage snuisterijtjes naar binnen trapten... Dan moest ik halverwege toch afhaken... omdat ik anders het eind van de trip niet meer zou kunnen overzien.. en zo gek ben ik toch ook weer niet...

moonflower

Experimenterende gebruiker
Mannen gebruiken vaker en meer , daarvan ben ik overtuigd (check de shop maar eens) Ik vind het eigenlijk wel jammer, maar ja ik ben er ook voor dat de hele wereld gaat :stoned: :grin: , kan dus ook gewoon aan mij liggen :rolleyes:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
maar niemand heeft dus enig idee waarom?, neman heeft wel gelijk dat moeilijk is om er een oorzaak voor aan te wijzen, maar niemand heeft ook echt het flauwste idee eigelijk

hormenen misschien?

bloempje

Newbie
Misschien willen mannen zich meer bewijzen dan vrouwen, vrouwen staan gewoon beter in hun schoenen!!! Mannen willen er denk ik bij horen en dan gebruiken ze het maar! Maar het kan natuurlij kook zo zijn dat vrouwen verstandiger zijn en er gewon niet aan beginnen!! :flushed:

Pietman

hahahahahahaha
wtf? vrouwen willen zich niet bewijzen ofzo? :confused:
wat een dikke onzin, waarom denk je dat al die meisjes zo overgeobsedeerd zijn door hun gewicht ?? :angry:
nee helaas, zo makkelijk is het niet om het verschil te verklaren.

Ik weet het zelf dus ook niet :grin:

salival

Newbie
volgens mij gebruiken mannen over het algemeen wel meer drugs. zal vast wel psychologische oorzaak hebben
:mrgreen:

LKM

Newbie
In mijn omgeving zijn er meer jongens dan meisjes die drugs gebruiken. Maar de meisjes die drugs gebruiken, die gebruiken meestal wel ook meteen lekker veel.

Wortel

Bewuste gebruiker
volgen mij lopen vrouwen er niet mee te koop van kijk ik heb drugs manne laten alles veel sneller toe

cold-lady

naar mijn mening zijn vrouwen bang op hoe hun omgeving zou reageren het is natuurlijk niet stoer als een vrouw (meisje0 drugs gebruikt. volgens mij vinden mannen het gewoon ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen stoer is niet het goede woord want sommige vrouwen doen het ook om stoer te doen!
Mannen willen plezier boven alles denk ik vrouwen letten maar op gezondheid misschien :confused:

synchemic

ik heb zin om eens een superleuke drugservaring op te doen met een meid want ik heb het alleen nog maar met jongens gedaan.. maar bijv xtc met een meid kan volgens mij een leuke nieuwe situatie creeeren. Gelukkig ben ik ook niet zo'n type jongen die misbruik van de situatie maakt om misbruik van haar te maken
ik zoek gewoon: lol.

needlefreak

Bewuste gebruiker
ja dat is juist synchemic. als je alleen bent met een meisje en samen XTC hebt genomen dan kun je echt intieme gesprekken voeren. ik vind dat ook zalig.

synchemic

idd :)

oh jah:
moonflower zei:
Mannen gebruiken vaker en meer , daarvan ben ik overtuigd (check de shop maar eens)
Er zijn natuurlijk ook veel mensen die alleen thuis roken waarvoor vriendjelief op pad gestuurd wordt :)

anna

Newbie
gebruiken mannen meer drugs dan vrouwen, en waarom eigelijk?!!

Mijn vriend gebruikt ook meer drugs als ik. Dit doet hij niet om op te scheppen of stoer etc te wezen.
Maar hij is 25 cm groter en 35 kilo zwaarder als mij.
Dit houdt dus in dat hij een veel groter lichaam heeft als ik. Hij heeft dus ook meer nodig om hetzelfde effect te krijgen als iemand die kleiner is :stoned:

Pietman zei:
hahahahahahaha
wtf? vrouwen willen zich niet bewijzen ofzo? :confused:
wat een dikke onzin, waarom denk je dat al die meisjes zo overgeobsedeerd zijn door hun gewicht ?? :angry:
nee helaas, zo makkelijk is het niet om het verschil te verklaren.

Ik weet het zelf dus ook niet :grin:

ik wil ff zeggen dat de meeste meisje overhun gewicht in zitten door de media en 'jongens' als je wat dik ben ben je niet mooi volgens hun

Ik zit over mijnb gewicht in voor mijn gezondheid dik is nou eenmaal niet erg gezond maar te dun ook zeker niet en dat is wat veel mensen niet snappen als ze zo een scharminkel over straat zien lopen. Je denkt eerder ow zij zal wel veel jongen kunnen krijgen of ze zou zo van de catwalk kunnen komen. iedereen zou over zijn gewicht moeten denken en evenwichtig eten

looyke

Toen ik nog drugs gebruikte, was t in mijn geval altijd andersom.
Ik gebruikte meer dan de jongens, veel meer dan de rest zelfs.
Maar de meeste meiden gebruikte idd minder dan de jongens. Maar dat heeft ook veel met je gewicht en je lengte te maken, als je kleiner bent heb je vaak minder nodig om tzelfde effect te krijgen als iemand die groter is.

Alleen was ik t kleine opdonderdje die t meest snoof van iedereen whehe...Ja je ken maar ergens trots op zijn :mrgreen:

:confused: Ik vind het wel raar hoor, als mensen maten van mij drugs zien gebruiken vindt iedereen dat gewoon, maar als ze mij het zien doen en ze kennen me niet vinden ze dat raar. Heel veel jongens vinden het gek als een meisje drugs gebruikt, gelukkig niet alle jongens! :wave: XXX SNATSERTJE

MystiX

:smoke: Ik denk dat het gewoon en genetische en anatomische kwestie is, voorbeeld: door de opbouw van de hersenen zijn vrouwen instaat om meerdere dingen tegelijk te doen en mannen kunnen maar een ding tegelijk. ik denk dus dat het gebruik van drugs e.d. zo'n zelfde oorzaak moet hebben mannen hersenen werken nou eenmaal anders dan die van vrouwen (is wetenschappelijk aangetoond). Vrouwen zijn (sorry mannen) over het algemeen ook intelligenter dan mannen. ga maar eens kijken op een vwo school meestal zitten er meer vrouwen dan mannen in de klas.
Conclusie: het is een anatomisch en genetisch verschil tussen de man en de vrouw.

speesgurl

Newbie
hoi

vrouwen hebben niet zoveel nodig als mannen heeft met de lichaambouw en hormonen te maken en vrouwen zijn gevoeliger.helaas gebruikte in zo,n 8 jaar terug meer dan mennig man :flushed:

BloodLust

Newbie
Ik moet wel zeggen dat bij mij in het verschil begint af te nemen
en dan heb ik het zowel over soft als hard drugs
toen ik zelf met soft drugs begon kende ik bijna geen enkel meisje dat het ook deed
ondertussen ken ik er al wel wat :tongueout:
en ken ik zelfs meer meisjes aan de speed dan jongens denk ik
maar ik denk dat meisjes er minder snel voor uitkomen
dat misschien wel

minn

Badass junkie
Dit vond ik terug, en eigenlijk wel enorm intressant.
Zouden mannen inderdaad meer gebruiken dan vrouwen? En waarom dan eigenlijk?
Misschien dat mannen losbandiger zijn in hun doen en laten (uitzonderingen niet meegetelt) en misschien zijn vrouwen wat voorzichtiger.
Jullie mening :mrgreen:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit een turkse meisje zou ontmoeten die weleens blowt, laatste jaar meer dan 10 kennis gemaakt, volgens mij doen ze het vaker stiekem

jaja

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit een turkse meisje zou ontmoeten die weleens blowt, laatste jaar meer dan 10 kennis gemaakt, volgens mij doen ze het vaker stiekem

In New York?

azgaza

Badass junkie
Volgensmij klopt het ja; dat mannen over het algemeen meer drugs gebruiken dan vrouwen. Misschien trekt het hun hersens meer aan; die tenslotte anders zijn dan die van vrouwen. Een echte rede weet volgensmij haast niemand.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Mannen gebruiken over het algemeen meer dan vrouwen. Ze hebben meer nodig voor hetzelfde effecten. Heeft met een paar dingen te maken. Punt 1: gewicht, punt 2: lengte en last but not least: mannen hebben meer bloed in hun lichaam dan vrouwen. Vooral dit laatste is een van de belangrijkste redenen waarom mannen meer nodig hebben dan vrouwen.

BillyBilo

Badass junkie
azgaza zei:
Volgensmij klopt het ja; dat mannen over het algemeen meer drugs gebruiken dan vrouwen. Misschien trekt het hun hersens meer aan; die tenslotte anders zijn dan die van vrouwen. Een echte rede weet volgensmij haast niemand.

waarom houden mannen van actiefilms? waarom zijn de meeste mannen james bond fans? waarom zijn de meeste motorrijders mannen?

simpel gezegd, mannen voelen zich eerder aangetrokken tot een wild of ruig leven, de oorzaak hiervan is denk ik deels ook de opvatting van een man in een maatschappij, en deels misschien ook wel instinct.

minn

Badass junkie
BillyBilo zei:
azgaza zei:

waarom houden mannen van actiefilms? waarom zijn de meeste mannen james bond fans? waarom zijn de meeste motorrijders mannen?

simpel gezegd, mannen voelen zich eerder aangetrokken tot een wild of ruig leven, de oorzaak hiervan is denk ik deels ook de opvatting van een man in een maatschappij, en deels misschien ook wel instinct.

Ook de testosteron en de wil om te overleven. Zoals in de oertijd. De mannetjes gingen altijd uit jagen etc.

SharoLina

Newbie
'k Heb overlaatst gelezen in de krant dat de laatste jaren meer meisjes experimenteren op het vlak van drugs dan jongens.

'k Denk idd da meisjes er gewoon nie zo vlug voor uitkomen.

Bovenaan