Er zijn natuurlijk ook veel mensen die alleen thuis roken waarvoor vriendjelief op pad gestuurd wordtmoonflower zei:Mannen gebruiken vaker en meer , daarvan ben ik overtuigd (check de shop maar eens)

Pietman zei:hahahahahahaha
wtf? vrouwen willen zich niet bewijzen ofzo?![]()
wat een dikke onzin, waarom denk je dat al die meisjes zo overgeobsedeerd zijn door hun gewicht ??
nee helaas, zo makkelijk is het niet om het verschil te verklaren.
Ik weet het zelf dus ook niet![]()

XXX SNATSERTJE
Ik denk dat het gewoon en genetische en anatomische kwestie is, voorbeeld: door de opbouw van de hersenen zijn vrouwen instaat om meerdere dingen tegelijk te doen en mannen kunnen maar een ding tegelijk. ik denk dus dat het gebruik van drugs e.d. zo'n zelfde oorzaak moet hebben mannen hersenen werken nou eenmaal anders dan die van vrouwen (is wetenschappelijk aangetoond). Vrouwen zijn (sorry mannen) over het algemeen ook intelligenter dan mannen. ga maar eens kijken op een vwo school meestal zitten er meer vrouwen dan mannen in de klas.
yellowmoon zei:een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit een turkse meisje zou ontmoeten die weleens blowt, laatste jaar meer dan 10 kennis gemaakt, volgens mij doen ze het vaker stiekem
azgaza zei:Volgensmij klopt het ja; dat mannen over het algemeen meer drugs gebruiken dan vrouwen. Misschien trekt het hun hersens meer aan; die tenslotte anders zijn dan die van vrouwen. Een echte rede weet volgensmij haast niemand.
BillyBilo zei:azgaza zei:Volgensmij klopt het ja; dat mannen over het algemeen meer drugs gebruiken dan vrouwen. Misschien trekt het hun hersens meer aan; die tenslotte anders zijn dan die van vrouwen. Een echte rede weet volgensmij haast niemand.
waarom houden mannen van actiefilms? waarom zijn de meeste mannen james bond fans? waarom zijn de meeste motorrijders mannen?
simpel gezegd, mannen voelen zich eerder aangetrokken tot een wild of ruig leven, de oorzaak hiervan is denk ik deels ook de opvatting van een man in een maatschappij, en deels misschien ook wel instinct.
in brabant new york is gewoon voor de geluljaja zei:yellowmoon zei:een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit een turkse meisje zou ontmoeten die weleens blowt, laatste jaar meer dan 10 kennis gemaakt, volgens mij doen ze het vaker stiekem
In New York?