mannenpraat

Dirkdirk

DF-koning
Jullie zien het helemaal verkeerd. Het feit dat jullie zwanger kunnen worden en een nieuw leven kunnen voelen groeien in jullie lijf, dat lijkt mij het mooiste gevoel dat er bestaat. Dat is iets wat wij mannen nooit zouden kunnen ervaren. Dus eigenlijk is zwanger worden een geschenk.

(Korrel zout mensen. Ik heb niets dan respect voor het leed wat jullie ondergaan. En geen enkele vrouw die zegt: "nee laat maar, we stoppen er gewoon helemaal mee".)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Jullie zien het helemaal verkeerd. Het feit dat jullie zwanger kunnen worden en een nieuw leven kunnen voelen groeien in jullie lijf, dat lijkt mij het mooiste gevoel dat er bestaat. Dat is iets wat wij mannen nooit zouden kunnen ervaren. Dus eigenlijk is zwanger worden een geschenk.
Absoluut mee eens, maar dat neemt de ongemakken van menstruaties en bijbehorende pijnen, hormoonschommelingen, schimmelinfecties, blaasontstekingen, bevallingen en bekkeninstabiliteit niet weg :wink:

En het feit dat je minder snel serieus word genomen bij enigszins technische zaken, je meer risico loopt op straat etc.

En het ergste uiteraard: dat we niet gewoon te pas en te onpas tegen een boom kunnen pissen.

Nee, doe me dan maar jeuk aan mn ballen en een ochtenderectie. En zwanger kunnen raken, dat wil ik wel houden.
(Korrel zout mensen. Ik heb niets dan respect voor het leed wat jullie ondergaan. En geen enkele vrouw die zegt: "nee laat maar, we stoppen er gewoon helemaal mee".)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Absoluut mee eens, maar dat neemt de ongemakken van menstruaties en bijbehorende pijnen, hormoonschommelingen, schimmelinfecties, blaasontstekingen, bevallingen en bekkeninstabiliteit niet weg :wink:

En het feit dat je minder snel serieus word genomen bij enigszins technische zaken, je meer risico loopt op straat etc.

En het ergste uiteraard: dat we niet gewoon te pas en te onpas tegen een boom kunnen pissen.

Nee, doe me dan maar jeuk aan mn ballen en een ochtenderectie. En zwanger kunnen raken, dat wil ik wel houden.
Vergeet niet de gratis drankjes en etentjes, gegarandeerde matches op Tinder, complimentjes, bossen rozen, en in kinderdagverblijven kunnen werken zonder meteen van pedofilie beschuld te worden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik moet zeggen dat je mij nu helemaal kwijt bent geraakt. Hè? Wat bedoel je precies? Ted Bundy was toch die beruchte seriemoordenaar? En Ed O'Neil is toch die acteur die ook in Modern Family speelt? Of is hij in het echt ook een seriemoordenaar?
Klopt allemaal, behalve dat laatste.

Ed O'Neill speelde immers ook Al Bundy.

Al>Ed>Ted... Bundy

Zo werkt mijn brein blijkbaar...

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Jane Margolis

Wijs gebruiker

Ik wil verdomme geen kut koters, wat menstrueren dubbel zo kut maakt want waar de fuck doe ik het voor. Ruk die baarmoeder er maar uit zijn we daar ook meteen vanaf.

Maar dat mag pas vanaf je 30ste potdikkeme

• Like
Waarderingen: ljuv

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wacht, waar? 😱
Van die gegarandeerde matches op Tinder? En dat is alleen Tinder nog maar.

Duizenden en duizenden mannen die bereid zijn je te overladen met gratis drankjes en etentjes. Elke dag een andere, als je wil...

You know it's true. :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben je jaloers op de grootte van m'n tent?
Eerlijk gezegd... Ik zou al gewoon tevreden zijn met mijn muizentent...

Neehoor, veel willen gewoon vooral seks. En mannen sturen tegenwoordig tikkies 🧐
Dat mannen seks willen is niets nieuws. Maar vrouwen zijn de gatekeepers van seks. Na het etentje: bye bye.

Dat van die tikkies is nieuw? Good for us! En uiteindelijk is dat toch ook wat vrouwen willen? Gelijkheid? :kissingsmiling:

Lemmy

Badass junkie
Eerlijk gezegd... Ik zou al gewoon tevreden zijn met mijn muizentent...

Dat mannen seks willen is niets nieuws. Maar vrouwen zijn de gatekeepers van seks. Na het etentje: bye bye.

Dat van die tikkies is nieuw? Good for us! En uiteindelijk is dat toch ook wat vrouwen willen? Gelijkheid? :kissingsmiling:

Feminisme is bullshit.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ben je wel een man dan?
Sorry maar ik vind dit zo'n vervelende aanname. Dat je als man vast alleen maar seks wil, en dat dat zou liggen aan een soort van biologische predispositie die bepaalt dat je wil jagen.

Ik weet niet of je weet hoeveel druk er staat op mannen om te 'presteren'. Maar dat gaat echt helemaal nergens over allemaal. Het idee is dat vrouwen geen seks willen en je stom en goor vinden maar als je heel goed je best doet dat je dan geluk kan hebben ('get lucky') dat die vrouw dan met tegenzin 'vooruit dan maar' zegt.
Maar dus ook het omgekeerde, dat als het niet 'lukt' om anderen 'het bed in te lullen' dat het dan iets zegt over je mannelijkheid.

Ik heb echt een hoop tegen zulk soort verwachtingen maar voornamelijk twee dingen:

1. Vrouwen vinden seks ook leuk hoor
2. We willen toch dat mannen ophouden met ongewenst seksueel overschrijdend gedrag te vertonen? Werk dan ook een beetje mee. Nu wordt er verwacht dan mannen proberen 'lucky' te raken, voornamelijk door de grenzen op te zoeken en op te rekken, want zo kunnen ze hun mannelijkheid bewijzen, maar als ze dan die grens overheen gaat dan ligt het weer aan een soort biologische grondslag.

Emancipatie werkt aan twee kanten.

#rant

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Sorry maar ik vind dit zo'n vervelende aanname. Dat je als man vast alleen maar seks wil, en dat dat zou liggen aan een soort van biologische predispositie die bepaalt dat je wil jagen.

Ik weet niet of je weet hoeveel druk er staat op mannen om te 'presteren'. Maar dat gaat echt helemaal nergens over allemaal. Het idee is dat vrouwen geen seks willen en je stom en goor vinden maar als je heel goed je best doet dat je dan geluk kan hebben ('get lucky') dat die vrouw dan met tegenzin 'vooruit dan maar' zegt.
Maar dus ook het omgekeerde, dat als het niet 'lukt' om anderen 'het bed in te lullen' dat het dan iets zegt over je mannelijkheid.

Ik heb echt een hoop tegen zulk soort verwachtingen maar voornamelijk twee dingen:

2. We willen toch dat mannen ophouden met ongewenst seksueel overschrijdend gedrag te vertonen? Werk dan ook een beetje mee. Nu wordt er verwacht dan mannen proberen 'lucky' te raken, voornamelijk door de grenzen op te zoeken en op te rekken, want zo kunnen ze hun mannelijkheid bewijzen, maar als ze dan die grens overheen gaat dan ligt het weer aan een soort biologische grondslag.

#rant

Denk dat je nu wel allerlei dingen erbij haalt die @Mevrouw Pløp helemaal niet zei of insinueerde. En dat haar opmerking niet serieus bedoeld was (zoals de opmerking van @Lemmy dat ook niet was). Dit lijken meer je eigen pijnpunten te zijn die je eruit afleest, terechte pijnpunten verder overigens.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

#rant
Lievie, ik maakte een grapje. Ik ben er helemaal niet voor om te generaliseren. En dat mannen alleen maar seks willen is ook niet per se mijn ervaring. Intimiteit is voor mij door trauma een lastig punt atm (lees, ik flip als iemand in de buurt komt) en ik ben nog geen man tegengekomen die daar niet respectvol mee om gaat. Het maakt verder daten wel lastig, en dat snap ik ook heel goed.

In een andere periode heb ik behoorlijk de slet uitgehangen. Ik wilde absoluut geen relatie, maar kon ook niet alleen zijn. Mijn ervaring uit die periode is zelfs juist dat een aanzienlijk deel van het mannelijk schoon helemaal niet zo goed is in 'alleen maar seks'. En dan heb ik het niet over de kwaliteit van de bedprestaties, maar over het ontstaan van gevoelens.

En seks is inderdaad leuk, ook voor vrouwen. Meestal dan :wink:
Joeeeeejoe! 🤣
Neehoor. Gelijkwaardigheid zou m.i. wat betreft bijvoorbeeld verloning vanzelfsprekend moeten zijn (hetzelfde betaald krijgen voor hetzelfde werk), maar gelijkheid.. we zijn niet gelijk. Maar om er verder niet te serieus op in te gaan:

Ik vind het heel galant als een man betaalt. In mijn laatste relatie vond ik het nog steeds meer hebben als mijn vriend betaalde, zelfs als dat van de gezamelijke rekening en dus gewoon mede van mijn geld was. Shoot me! Wat betreft eerste dates wat mij betreft: is het leuk en willen we graag nog eens afspreken, dan betaalt de man de eerste date. En ik de volgende, tenzij ik daar de kans niet voor krijg. Is het niks, dan stel ik voor te splitten.

Vaak maak ik trouwens sowieso het onderwerp betalen wel open, tenzij de ander heel duidelijk is dat hij gaat betalen (onafhankelijk van of er dan nog een tikkie komt of niet).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zeker eens met je over gelijkwaardigheid en niet gelijkheid @Mevrouw Pløp. Al ben ik bang dat modern-feminisme een heleboel kapot heeft gemaakt op dat vlak voor mannen Ên vrouwen en daar nog volop mee bezig is.

Dat gezegd hebbende, laten we weer ontopic gaan naar vulgair oppervlakkig mannenpraat. Ons spiritueel leider had het zo gewild:

no-maam-al-bundy.gif

(o wacht, hij leeft nog hè)

Dirkdirk

DF-koning
Weet je wat ik nooit heb gesnapt aan Al Bundy? Hij had zo’n botergeile stoot van een vrouw die altijd met hem naar bed wilde en dan liep hij altijd te zeiken. Wat is je probleem man? Die Peggy was toch een knappe vrouw? Of deed ze aan bdsm in de slaapkamer? Ging ze op hem schijten ofzo?

Casrus

DF-koning
Weet je wat ik nooit heb gesnapt aan Al Bundy? Hij had zo’n botergeile stoot van een vrouw die altijd met hem naar bed wilde en dan liep hij altijd te zeiken. Wat is je probleem man? Die Peggy was toch een knappe vrouw? Of deed ze aan bdsm in de slaapkamer? Ging ze op hem schijten ofzo?
Op een gegeven moment willen mannen geen seks meer binnen een relatie. Bij homostellen heette dat vroeger in Amerika "the sisters". Een homostel dat met iedereen seks had, behalve met elkaar.
Niet dat Al Bundy dat doet, maar de lol van de seks gaat er binnen een relatie op een gegeven moment af.

Bovenaan