mannenpraat

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Weet je wat ik nooit heb gesnapt aan Al Bundy? Hij had zo’n botergeile stoot van een vrouw die altijd met hem naar bed wilde en dan liep hij altijd te zeiken. Wat is je probleem man? Die Peggy was toch een knappe vrouw? Of deed ze aan bdsm in de slaapkamer? Ging ze op hem schijten ofzo?
Haha, als klein jochie in de 90's had ik al de hots voor Peggy. Sure, Kelly was nummer 1, maar Peggy was de milf. :wink: En tja, logisch dat ze voor haar ook een aantrekkelijk iemand kozen. That's what people wanna see!

Het maakt het misschien wel wat onrealistisch, maar aan de andere kant: als je vrouw/vriendin mooi is maar een vreselijke persoonlijkheid heeft, ga je haar dan echt nog als mooi zien?

Over Christina Applegate (Kelly) gesproken... Ik hoorde laatst dat ze blijkbaar MS heeft. Damn... Na eerst al borstkanker gehad te hebben ook nog. :(

Casrus

DF-koning
Het maakt het misschien wel wat onrealistisch, maar aan de andere kant: als je vrouw/vriendin mooi is maar een vreselijke persoonlijkheid heeft, ga je haar dan echt nog als mooi zien?
Denk niet dat de meeste mannen daar ooit achter zullen komen.

Dirkdirk

DF-koning
Wist je dat die buurvrouw, hoe heette ze ik heb geen idee, soms samen met Ed O'Neill meeschreef aan afleveringen, en dat Ed O'Neill in het echt een enorme teringlijer is?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Denk niet dat de meeste mannen daar ooit achter zullen komen.
Uhh nee, maar iedereen kan het zich voorstellen toch?

Wist je dat die buurvrouw, hoe heette ze ik heb geen idee, soms samen met Ed O'Neill meeschreef aan afleveringen, en dat Ed O'Neill in het echt een enorme teringlijer is?
Ik heb de andere kant van het verhaal gezien. Dat Ed O'Neill haar niet kon luchten.

Heette ze echt zo in de serie? Dit lul je.

blijkbaar is het écht waar.
Jefferson D'Arcy, haar tweede man in de serie. :wink: Vond hem ook veel leuker dan haar eerste: Steve. Jefferson had goede chemie met Al, maar ook met de kinderen: Kelly en Bud (die laatste is mijn favo character! Nou oké, na Al dan)

Dirkdirk

DF-koning
Ook is ze lesbiënne.
Ik hoorde in een podcast dat later na de serie dat ze ging trouwen met een vrouw en dat ze Ed O'Neil niet was uitgenodigd. Dus was hij daar boos over, ging hij verhaal halen. En toen zei D'Arcy, hoe ze ook in het echt heet, "ik heb je niet uitgenodigd omdat ik bang was dat je zou lachen als ik met een vrouw in pak sta en ga trouwen", en toen zei Ed O'Neil: "Ja wat denk je, NATUURLIJK GA IK DAN LACHEN HAHA!"

Enorme eikel dus dus die vent.

(Podcast is Knorrepodcats, moet even uitzoeken welke aflevering).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee, heb de spelling opgezocht. Ook is ze lesbiënne. Vond haar altijd een geweldig type.
Ja, zij was ook goed!

En haar conflict met Ed O'Neill in het echt heeft denk ik ook goed gedaan om de irritatie die ze voelden over elkaar goed te verbeelden in hun rollen haha

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben. Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?

De enige situatie waarin ik dit wel kan is wanneer het gaat over handsome mannelijke ‘villains’ in films. Een knappe slechterik kan weird genoeg soms juist iets hebben waardoor-ie nog aantrekkelijker wordt, maar dan heb ik het puur over fictie, in real life: nooit.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben. Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?

De enige situatie waarin ik dit wel kan is wanneer het gaat over handsome mannelijke ‘villains’ in films. Een knappe slechterik kan weird genoeg soms juist iets hebben waardoor-ie nog aantrekkelijker wordt, maar dan heb ik het puur over fictie, in real life: nooit.
Eens!!!

En om ome Kanye nog maar eens te citeren: the prettiest people do the ugliest things.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Ik denk nu even aan Amber Heard. Eerst vond ik haar een aantrekkelijke vrouw. Maar na die rechtzaak met Johnny Depp wat te hebben gekeken, zag ik wat een narcistisch monster zij is en sindsdien kan ik haar niet meer als aantrekkelijk zien.

Ik kan nog steeds wel min of meer objectief zien dat ze gezegend is met haar fysieke uiterlijk, qua symmetrie en verhoudingen en zo (vooral toen ze nog wat jonger was), maar haar innerlijk overstemd dat compleet voor me nu en dus is die aantrekking weg.

Casrus

DF-koning
Ik denk nu even aan Amber Heard. Eerst vond ik haar een aantrekkelijke vrouw. Maar na die rechtzaak met Johnny Depp wat te hebben gekeken, zag ik wat een narcistisch monster zij is en sindsdien kan ik haar niet meer als aantrekkelijk zien.

Ik kan nog steeds wel min of meer objectief zien dat ze gezegend is met haar fysieke uiterlijk, qua symmetrie en verhoudingen en zo (vooral toen ze nog wat jonger was), maar haar innerlijk overstemd dat compleet voor me nu en dus is die aantrekking weg.
Heb het niet zo gevolgd. Hebben beiden niet gewoon véél tevéél teveel drugs en alcohol gebruikt tijdens hun relatie?

You took too múch man! Too múch. Too múch!

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
Sorry maar ik vind dit zo'n vervelende aanname. Dat je als man vast alleen maar seks wil, en dat dat zou liggen aan een soort van biologische predispositie die bepaalt dat je wil jagen.

Ik weet niet of je weet hoeveel druk er staat op mannen om te 'presteren'. Maar dat gaat echt helemaal nergens over allemaal. Het idee is dat vrouwen geen seks willen en je stom en goor vinden maar als je heel goed je best doet dat je dan geluk kan hebben ('get lucky') dat die vrouw dan met tegenzin 'vooruit dan maar' zegt.
Maar dus ook het omgekeerde, dat als het niet 'lukt' om anderen 'het bed in te lullen' dat het dan iets zegt over je mannelijkheid.

Ik heb echt een hoop tegen zulk soort verwachtingen maar voornamelijk twee dingen:

1. Vrouwen vinden seks ook leuk hoor
2. We willen toch dat mannen ophouden met ongewenst seksueel overschrijdend gedrag te vertonen? Werk dan ook een beetje mee. Nu wordt er verwacht dan mannen proberen 'lucky' te raken, voornamelijk door de grenzen op te zoeken en op te rekken, want zo kunnen ze hun mannelijkheid bewijzen, maar als ze dan die grens overheen gaat dan ligt het weer aan een soort biologische grondslag.

Emancipatie werkt aan twee kanten.

#rant

Laat me duidelijk zijn: vrouwen en mannen zijn voor mij gelijk.

Alleen is feminisme wat te ver doorgeslagen. Vrouwen moeten met hun lichaam kunnen doen wat ze willen.

En nu back to lol.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb het niet zo gevolgd. Hebben beiden niet gewoon véél tevéél teveel drugs en alcohol gebruikt tijdens hun relatie?

You took too múch man! Too múch. Too múch!
Natuurlijk hebben beiden teveel drugs gebruikt. Maar nee, er zijn vele bewijzen dat Amber Heard zat te liegen over vreselijke dingen waarvan zij Johnny beschuldigde. Ik bedoel... Door Johnny verkracht worden met een gebroken wijnfles en dan de volgende dag gewoon vrolijk rondlopen bij awards... (of iets dergelijks, maar in ieder geval in het openbaar (zijn beelden van) en eruit zien en lopen alsof er niets was gebeurd...)

En dat was nog maar 1 van de vele, vele leugens. En daarnaast was het juist Amber Heard die Johnny mentaal én fysiek mishandelde. En daar zijn wél bewijzen en vele getuigen van, in tegenstelling tot haar zieke hersenspinsels.

Verachtelijke vrouw... Complete narcistische pathologische leugenaar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vrouwen moeten met hun lichaam kunnen doen wat ze willen.
Sure, maar daar hangen consequenties aan. Verschillende consequenties dan wanneer mannen dezelfde dingen doen.

Mannen en vrouwen zijn verschillend en kijken op verschillende manieren naar elkaar.

Maar idd, nu back to lol. :wink:

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ik vroeg gisteren wel mijn vriend waarom jullie het toch altijd zo chill vinden met je hand in je onderbroek op de bank te zitten... Hij wist zelf het antwoord niet echt. Toen ik vroeg of hij het raar zou vinden als ik het deed zei hij "ja das eigenlijk best wel raar" 😂😂😂
is gewoon gemak, lekker relaxen op een bank en ondertussen kan je hem gewoon even vasthouden. Is niets seksueels maar gewoon even friemelen omdat het kan

ljuv

DF-koningin
is gewoon gemak, lekker relaxen op een bank en ondertussen kan je hem gewoon even vasthouden. Is niets seksueels maar gewoon even friemelen omdat het kan
Ja ik veronderstelde ook niks seksueels (ik vind het hoogstens een ranzig idee dat als ik een man een hand schud ze net bij zijn ballen hebben gezeten maar oke) alleen ik lees nergens een waarom hahaha

Waarom is het zo chill?! 😂😂

Laatst bewerkt:

jeroen79

Bewuste gebruiker
a ik veronderstelde ook niks seksueel (ik vind het hoogstens een ranzig idee dat als ik een man een hand schudt ze net bij zijn ballen hebben maar oke) alleen ik lees nergens een waarom hahaha

Waarom is het zo chill 😂😂
Dat kan ik me voorstellen, maar in welke situaties kom jij, dat je een man tegenkomt die eerst op de bank heeft gezeten en met zijn ballen heeft gespeeld en jou vervolgens een hand geeft? Dit is een thuis situatie waar dit speelt en niet willekeurig in de openbaarheid, i.i.g niet bij mij. Los hiervan eens dat handen wassen zeker wel hygiënisch is.

Waarom is het chill? Waarom is het chill om met andere friemel dingetjes te spelen als je ergens op zit te wachten of dit onderbewust gewoon doet. Er zit geen logica achter. Je handen naast je houden heel de tijd, schiet ook niet op dus dan zoek je iets wat je ermee kan doen. Nou even friemelen in je broek is een optie.

• Haha
Waarderingen: ljuv

Casrus

DF-koning
Ja ik veronderstelde ook niks seksueels (ik vind het hoogstens een ranzig idee dat als ik een man een hand schud ze net bij zijn ballen hebben gezeten maar oke) alleen ik lees nergens een waarom hahaha

Waarom is het zo chill?! 😂😂
"Goedemiddag, wij waren net aan het fisten..."

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als ik borsten had, had ik er ook niet vanaf kunnen blijven elke keer dat ik alleen zou zijn.

Nature's stressballs.

En ja natuurlijk, veel meer dan dat.

Bovenaan