MAO remmer in combi met hasj

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb wel eens een Nardil (fenelzine ) tabletje gehad in combinatie met hasj, voor mijn gevoel, was ik er veel langer en meer stoned van dan , gewoon alleen de hasj puur roken. Nu hoorde ik van iemand dat dat levensgevaarlijk is. en dat je er ademhalingsstoringen van krijgt.
:confused:.
Of is dat weer een verhaaltje zoals die van de vliegenzwam...

Samz

Experimenterende gebruiker
Ik kan niet echt veel op internet vinden over combinaties daarvan, maar wel overal staat dat je Nardil niet makkelijk kunt combineren, dus ik denk dat het geen goed idee is om dit veel vaker te doen.

Funky Monkey

Badass junkie
Alle drugs zorgen ervoor dat er bepaalde stoffen meer vrijkomen in je hersenen. Tevens zorgen ze ervoor dat deze stoffen weer minder snel 'gerecycled' worden.
Een MAO remmer zorgt er voor dat dat recyclings proces minder snel verloopt... in princiepe zijn er nu dus 2 factoren die de her-opname remmen. Bij speed en MDMA weet ik dat het levens gevaarlijk kan zijn aangezien daarbij zoveel dopamine of serotenine vrijkomt dat je heel makkelijk een overdosis kan krijgen.

Ik ga gokkuh :rock:
Bij wiet en hasj ligt het er maar net aan of je er heel erg gevoelig voor bent denkt ik. Ik heb nooit problemen met ademhalen of nooit last van hartkloppingen. Ik ken echter mensen dien wel hartkloppingen krijgen van THC. Het zou dus kunnen dat als zei een MAO remmer erbij nemen het hart wel redelijk op hol slaat ofzo :rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb er nooit hartkloppingen van gekregen, mijn normale hartslag is tussen de 84 en 87. en na het blowtje gaat ie zelfs naar de 75. ipv omhoog. Ik zal t wel aan de huisarts vragen, daar kom ik volgende week weer langs. kon zelf ook geen fatsoenlijke dingen erover vinden met goegel

Bovenaan