Mao-remmer

Bonoboei

Newbie
Hallo, ik wil binnenkort paddo's combineren met Harmala zaden. Mijn plan was om eerst 4 uur niets te eten, daarna 2gram harmala te crushen en dat naar binnen te werken en 15 minuten later 2-3 gram gedroogde mexicaantjes op te eten.

- Nu lees ik dat harmala zaden ongunstige bijwerkingen heeft, zoals misselijkheid en hoofdpijn. Hoe erg is dat? Het lijkt me niet chill om me niet lekker te voelen tijdens de trip.

- Ook lees ik dat je bepaalde dingen niet mag eten, ik was het toch al niet van plan het te combineren met slaapmiddelen en xtc, maar hoe serieus moet je het nemen wat betreft chocola, bananen en kaas (pizza's :mrgreen: )?

Heeft iemand hier ervaringen mee? Als de bijwerkingen te erg zijn neem ik die Harmala zaden gewoon niet. Ik heb trouwens twee keer eerder getript op paddo's, ging beide keren heel goed. Ik ben trouwens ook van plan om het na een paar uur te combineren met hasj en lachgas.

Oja, mijn paddo's heb ik 6 maanden geleden geoogst, gedroogd, daarna in een gripzakje gedaan, en op een donkere en koele plek neer gezet. Ze zien er nog prima uit. Denken jullie dat ze verzwakt zijn?

Alvast bedankt!

Hallo,

ik heb zelf geen ervaring met die zaadjes, maar ik raad zeker niet aan om pizza of zo te eten.
Daar wordt je volgens mij alleen maar meer misselijk van.
Voor ik trip eet ik een paar uur niks, consumeer ik m'n paddestoelen en later op de avond eet ik wat chocolade. Het schijnt dat je meer tript als je dit doet, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Ik eet de chocolade meestal als m'n hoogtepunt voorbij is en ik de boel wat wil rekken.
Op dat moment kan m'n lichaam ook wel wat energie gebruiken.

Ik rol ook altijd op voorhand enkele jointjes, maar die rook ik ook meestal pas na m'n hoogtepunt op.
Je kunt in het begin van de trip een joint roken tegen de misselijkheid, maar dan ga je nog harder trippen.
Je voelt zelf wel een beetje waar je aan toe bent.

De combinatie met lachgas vind ik een beetje raar, maar heb vroeger zelf gecombineerd met vanalles en nog wat.. ( nog voor ik respect had voor de kleine vrienden ).
Nu besef ik dat dat helemaal niet nodig is.

De gedroogde paddo's zullen nog perfect werken ( als je ze goed gedroogd hebt tenminste ).

Veel plezier ermee.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit ben je wellicht al tegengekomen: http://www.azarius.nl/pages/maoi_page/

De dingen die jij noemt, vallen volgens dat lijstje vooral binnen de categorie hoofdpijn e.d. En zijn dus niet zeer gevaarlijk. Maar als je een beetje leuke reis wilt hebben, zou ik er wel rekening mee houden.
Met betrekking tot fruit, heb ik laatst vernomen dat je op zich wel fruit (zoals bananen) kunt eten, zolang ze maar rijp zijn, en dus niet van die bruine plekjes hebben. Want dan is het gistingsproces als begonnen.
En trouwens pizza's (zeker diepvries dingen) vragen veel energie van je systeem.

(Overigens, op het lijstje 'zeer gevaarlijk' staat ook: "Mescalinecactussen (peyote en san pedro)" Ik twijfel of dat klopt. Maar verder is het een goede leidraad.)

Ik heb wel is een mooi report gelezen over harmala/paddo's, van Adrenochroom. Maar ik weet de titel niet meer.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
kapitein-x zei:
Met betrekking tot fruit, heb ik laatst vernomen dat je op zich wel fruit (zoals bananen) kunt eten, zolang ze maar rijp zijn, en dus niet van die bruine plekjes hebben. Want dan is het gistingsproces als begonnen.

Bananen zijn geen fruit, maar een kruid.
WikiPedia
:wave:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
DrippTone zei:
kapitein-x zei:

Bananen zijn geen fruit, maar een kruid.
WikiPedia
:wave:

Ah, grapsig. Weer wat geleerd.
Maar dit lees ik op een andere site: "Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, `s werelds grootste kruid. Een banaan is biologisch gezien dan ook een kruid. Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend. Volgens de culinaire definitie is het echter een vrucht, omdat de banaan als nagerecht dan wel los van een maaltijd wordt gegeten."

Ik opteer dus voor de culinaire definitie, aangezien ik het over de banaan als voedsel heb.

Maar op zich wel aardig, dat soort weetjes.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik zou het risico niet lopen, neem toch gewoon wat meer paddos om de effecten sterker te maken. Zeker als ik lees dat je nog niet zo heel veel ervaring hebt. Daarnaast moet je idd oppassen met wat je eet, de dagen ervoor en de dagen nadat je mao remmers tot je neemt.

pasquali

Bewuste gebruiker
Chocolade is een goede tip behalve als het om een snikker , mars of een gewone reep melkchocolade gaat.
Rauwe bittere chocolade werkt als een heel goede mao remmer en werkt op zichzelf al superstimulerend ( daarom zijn meisjes en chocolade onlosmakelijk met elkaar verbonden) Je kan er heel hard op gaan.

Wat harmala betreft , go for it , tijdens je trip heb je toch geen zin in franse kazen , koffie of bananen de volgende dag kun je alles weer eten en drinken zonder koppijn te krijgen.

Apparat

Newbie
kapitein-x zei:
(Overigens, op het lijstje 'zeer gevaarlijk' staat ook: "Mescalinecactussen (peyote en san pedro)" Ik twijfel of dat klopt. Maar verder is het een goede leidraad.)

Het grootste deel van de psychedelische middelen kan worden onderverdeeld in phenethylaminen en tryptaminen. Voorbeelden van phenethylaminen zijn MDMA, Mescaline en 2-CB. De meest bekende tryptaminen zijn DMT en Psilocybine (paddo's). Chemisch complexere middelen zoals LSD of Ibogaine behoren niet tot deze twee groepen, hoewel er wel sporen zijn te ontdekken van een tryptamine achtige basisstructuur.

Het grootste deel van de dingen die je niet mag eten tijdens een MAO-dieet, behoren tot de phenethylaminen. chocola, alcohol of zuivel tegen de houdbaarheidsdatum bevat tyramine, wat weer chemisch verwant is aan phenetylamine. Phenetylaminen zorgen voor een toename van onder andere dopamine in de hersenen. Mao-remmers zorgen er dus voor dat deze toename wordt versterkt en dit kan leiden tot hoofdpijn, een verhoogde bloeddruk en hartslag en in het ergste geval de dood.

De combinatie van MAO-remmers met tryptaminen daarentegen gaat perfect. Hoewel de combinatie met DMT (ayahuasca) op grote schaal wordt gebruikt, valt het me op dat er weinig ervaringen worden gemeld van MAO-remmers in combinatie met psilocybine.

Zelf heb ik één van mijn meest diepgaande trips gehad door 3 gram syrian rue als mao remmer te nemen en dat te combineren met 25 gram verse thaise paddo's. Ik ervaarde de trip als helderder en gemoedelijker, wat waarschijnlijk wordt veroorzaakt door de mao-remmers omdat deze in het verleden vaak werden voorgeschreven als antidepressiva. Verder merkte ik een enorme toename in visuals, ten opzichte van een zelfde dosis paddo's zonder mao-remmers. Ik zag verschillende entiteiten tijdens de trip en de visuals hadden een erg DMT-achtig karakter. De chemische naam van paddo's is: O-phosphoryl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine, waarbij het dikgedrukte gedeelte toevallig precies de chemische naam van DMT is. Nu vraag ik me af of het zo is dat bij orale inname van paddo's het gedeelte DMT wordt afgebroken, tenzij je dus mao-remmers neemt? En daarnaast vraag ik me dus ook af hoe het zal zijn om psilocybine te roken of te injecteren. Iemand daar ervaringen mee?

Ik kan helaas weinig informatie vinden over de combinatie LSD met mao-remmers. Weet iemand hier meer over?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Apparat zei:
De chemische naam van paddo's is: O-phosphoryl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine, waarbij het dikgedrukte gedeelte toevallig precies de chemische naam van DMT is. Nu vraag ik me af of het zo is dat bij orale inname van paddo's het gedeelte DMT wordt afgebroken, tenzij je dus mao-remmers neemt?
Dit lees ik net in
Paddo's-onze kleine broeders:
"Dimethyltriptamine (DMT) is de werkzame stof op een iets dieper chemisch niveau. In zowel psilocine als psilocybine komt een variant van DMT voor, namelijk in psilocybine het 4-phosphoryloxy N,N-dimethyltriptamine en in psilocine het 4-hydroxy-N,N-dimethyltriptamine. DMT komt in veel hallucinogenen voor, zoals in Ayahuasca, maar het komt ook los voor als poeder. Op zichzelf doet DMT niets voor je, omdat je lichaam het onschadelijk maakt via MAO mono-amine-oxydase. Voeg je nu een MAO-inhibitor toe, die daar iets aan doet, dan voel je wel de effecten. Dat betekent in de praktijk dat je geen substanties die als MAO-inhibitor werken moet nemen tezamen met Paddo's, wil je niet verrast worden."

Het antwoord op je vraag lijkt me dus: ja.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb ook al eerder gehoord dat er in paddo's "een soort dmt" zit, naast de psylocibine en psylocine. MAO remmers versterken niet alleen het effect van de psyloc(ibi)ne je krijgt er dus ook nog het effect van de DMT bij...

Dit ga ik in de zomervakantie zeker eens proberen :)

Bovenaan