Neem 3 gram harmala zaden, en crush deze goed.
Deze gecrushte zaden kook je 10 minuten in een deel citroensap en twee delen water.
Na dat je dit gekookt hebt, filter je dit brouwsel en houd het even appart in een pannetje.
Vervolgens doe je de gekookte zaden weer terug, en herhaald het hele proces nog een keer.
Daarna combineer je de twee extracties, en laat dit afkoelen.
Nu zou je een eiwit zuivering kunnen doen(optioneel)
Hiervoor neem je gewoon het eiwit van één ei, en roer dit langzaam door je harmala brouwsel.
Je zult zien dat het eiwit een vieze kleur krijgt, dit komt omdat het eiwit de meeste misselijk makende stoffen opneemt. (tannines)
Probeer zo veel mogelijk het eiwit er weer uit te halen, en filter het geheel nog een keer, om het laatste eiwit te verwijderen.
Vervolgens breng je dit geheel weer aan de kook, en laat je het indampen tot een drinkbare hoeveelheid.
Dit zou ik alleen voor je het gaat drinken nog een keer mengen met wat sinasappelsap, want de smaak van dit brouwseltje in niet te harden.
En voor je hier aan begint moet je je zeker 24 uur van te voren, en het liefs ook de volgende dag aan
dit dieet houden.
Anders zou je nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen.
En ook niet onbelangerijk is dat je dit absoluut niet mag gebruiken wanneer je SSRI's of SNRI's (Prozak e.d.) slikt.
MAO. remmers zijn geen speelgoed, en dat ze je daar zo even 23 gram van verkopen zonder enige voorlichting is voor mij echt onbegrijpelijk. Dat is imo. nog gevaarlijker dan 50 bakken paddo's verkopen aan een stelletje touristen.
Je moet hem de volgende keer vertellen dat het een ongeloofelijke PRUTSER is. Je mag er niet aan denken dat iemand daar zo even de helft van opvreet. Zou zomaar fataal kunnen aflopen, als alle ingredienten hiervoor aanwezig zijn. buikje vol Franse kaas met een flesje rode wijn op de Prozak ofzo...............?
Maar BTW. wat was je er mee van plan eigenlijk....?
DMT...?
Paddo's..?
Mao remmers? Was je van plan daar iets van te voelen? Ik zou er niet op rekenen. Ik heb een keer passibloem gerookt en werd hooguit een beetje draaierig.
We hebben het hier over Harmala zaden, en geloof me dat een goede dosis hiervan zonder er iets bij te nemen al behoorlijk heftig kan zijn.