mao-remmers

psysurfer

Belezen gebruiker
hey allemaal ben juist terug van de smartshop met wat inkopen :grin:
nu heb ik eens een mao remmer gekocht ( Syrische Wijnruit 23 gram) hoe is het ongeveer te doseren? in de shop konden ze daar niets over zeggen blijkbaar :confused:
hopelijk weet er iemand van jullie raad :)

greetz

Hans

Wijs gebruiker
Mao remmers? Was je van plan daar iets van te voelen? Ik zou er niet op rekenen. Ik heb een keer passibloem gerookt en werd hooguit een beetje draaierig.

Koop er meteen was DMT of paddos bij zou ik zeggen :wink:

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Neem 3 gram harmala zaden, en crush deze goed.
Deze gecrushte zaden kook je 10 minuten in een deel citroensap en twee delen water.
Na dat je dit gekookt hebt, filter je dit brouwsel en houd het even appart in een pannetje.
Vervolgens doe je de gekookte zaden weer terug, en herhaald het hele proces nog een keer.
Daarna combineer je de twee extracties, en laat dit afkoelen.
Nu zou je een eiwit zuivering kunnen doen(optioneel)
Hiervoor neem je gewoon het eiwit van één ei, en roer dit langzaam door je harmala brouwsel.
Je zult zien dat het eiwit een vieze kleur krijgt, dit komt omdat het eiwit de meeste misselijk makende stoffen opneemt. (tannines)
Probeer zo veel mogelijk het eiwit er weer uit te halen, en filter het geheel nog een keer, om het laatste eiwit te verwijderen.
Vervolgens breng je dit geheel weer aan de kook, en laat je het indampen tot een drinkbare hoeveelheid.
Dit zou ik alleen voor je het gaat drinken nog een keer mengen met wat sinasappelsap, want de smaak van dit brouwseltje in niet te harden.

En voor je hier aan begint moet je je zeker 24 uur van te voren, en het liefs ook de volgende dag aan dit dieet houden.
Anders zou je nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen.
En ook niet onbelangerijk is dat je dit absoluut niet mag gebruiken wanneer je SSRI's of SNRI's (Prozak e.d.) slikt.

MAO. remmers zijn geen speelgoed, en dat ze je daar zo even 23 gram van verkopen zonder enige voorlichting is voor mij echt onbegrijpelijk. Dat is imo. nog gevaarlijker dan 50 bakken paddo's verkopen aan een stelletje touristen. :angry:

Je moet hem de volgende keer vertellen dat het een ongeloofelijke PRUTSER is. Je mag er niet aan denken dat iemand daar zo even de helft van opvreet. Zou zomaar fataal kunnen aflopen, als alle ingredienten hiervoor aanwezig zijn. buikje vol Franse kaas met een flesje rode wijn op de Prozak ofzo...............? :kots:

Maar BTW. wat was je er mee van plan eigenlijk....?
DMT...?
Paddo's..?

Mao remmers? Was je van plan daar iets van te voelen? Ik zou er niet op rekenen. Ik heb een keer passibloem gerookt en werd hooguit een beetje draaierig.

We hebben het hier over Harmala zaden, en geloof me dat een goede dosis hiervan zonder er iets bij te nemen al behoorlijk heftig kan zijn. :openmouth:

Shivshamboo

Hans zei:
Ok maar de TS heeft het over Syrische Wijnruit niet harmala zaden.

Peganum Harmala staat ook bekend als 'Syrische wijnruit'. Peganum Harmala bevat harmala alkaloïden zoals harmine, harmaline en tetrahydroharmine. Peganum Harmala werkt als een MAO-remmer. Dit betekent dat het de afbraak van bepaalde chemische stoffen in de hersenen tegenhoudt, zoals DMT in planten zoals Mimosa Hostilis. Peganum Harmala maakt oraal ingenomen DMT effectief. De combinatie van een MAO-remmer en een DMT-bevattende plant wordt meestal 'Ayahuasca' genoemd.

Waarschuwing:

Peganum Harmala is een MAO-remmer. Wanneer je de zaadjes met bepaalde psychoactieve middelen en etenswaren combineert, kan dit hoofdpijn en misselijkheid als gevolg hebben, maar dit kan ook zeer gevaarlijk zijn, zelfs dodelijk! Kijk op deze MAO-remmer pagina voor een lijst met producten die vermeden moeten worden in combinatie met MAO-remmers.

http://www.woerdengezond.nl/Peganum&Mimosa.htm

psysurfer

Belezen gebruiker
dankje Shivshamboo. het is om mijn pado trip te versterken. ja ik verschoot ook wel dat die man er geen verdere info over kon geven. maar ik dacht wel da iemand hier er meer over wist. ik kocht in de bazaar te roosendeal. Ik heb nu mijn growkit staan dus die zaadjes komen wel van pas. bij mijn volgende trips. Maar stel nu dat je 1bakje eet met 3 gram harmala kan je dit dan vergelijken met? een dubbele portie? of anderhalve? of is dat moeilijk te bepalen? :grin:

greetz

Shivshamboo

psysurfer zei:
Maar stel nu dat je 1bakje eet met 3 gram harmala kan je dit dan vergelijken met? een dubbele portie? of anderhalve? of is dat moeilijk te bepalen? :grin:

greetz

Hier kan ik je helaas geen antwoord op geven, want ik heb deze combo nog nooit geprobeert. :wink: Zelf Gebruik ik Harmala/Harmaline alleen voor DMT. :hearteyes:
Maar ik zal als ik jou was maar beginnen met één portie inderdaad. :P
Tuurlijk horen we graag wat voor een effect het gegeven heeft. :mrgreen:
Happy travels.

psysurfer

Belezen gebruiker
ik ga het zeker binnekort nog eens teste en als ik dan 20gram over heb zou ik ayahuasca kunnen maken :grin:

psysurfer

Belezen gebruiker
kzal mimosa gaan hale in de smartshop :grin: 20 gram harmala en 9gram mimosa zeker? kzal is ff google kan je ayahuasca invriezen? want ikga direct genoeg maken een voorraadje inslaan voor de zomer

sipan

Ik heb van de zomer samen voor mezelf en een vriend ayahuasca klaar gemaakt. Ik was op vakantie en wilde een x gek doen. Ik gebruikte misschien 50 gram harmala voor ons beiden. Het was echt zoooooooooooooooooooo vies geworden, niet te drinken. De vriend van me ging bijna dood, hij moest uren lang overgeven (om de 5 minuten ongeveer). Ik ging samen met hem naar het ziekenhuis, ik voelde me alleen misselijk, maar wel oke. maar mijn maat was zo goed als dod, zijn bloeddruk was zes en half. Hij heeft het allemaal overleeft.
Wees voorzichtig!
succes

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Hans zei:

Koop er meteen was DMT of paddos bij zou ik zeggen :wink:

enkel P. Harmala kan ook werkzaam zijn, ik quote ff van Azarius:

Een gering aantal mensen experimenteert met de effecten van thee van alleen syrische wijnruit, of met het roken ervan. Soms refereert men naar de effecten van lage doseringen met de term 'harmala buzz' (buzz = zoem), aangezien het neigt een zoemend gevoel in het hoofd en lichaam teweeg te brengen. Dit is ook het beginstadium voor de meeste mensen die een hogere dosering nemen, alhoewel het in zo'n geval meestal ontwikkelt tot een sterkere ervaring die geassociëerd wordt met duizeligheid, maagkramp en overgeven. Daarnaast schijnen psychedelische effecten, zoals visuele en auditieve vervormingen en mystieke fenomenen, bij sommige mensen voor te komen.

bron: http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... m_harmala/

:wave:

Bovenaan