Maoremmer Voor de paddos?

fs180

Belezen gebruiker
normaal hoor je die voor je paddos te doen.. alleen ik dacht, kan je ook eerst paddos nemen, en dan je maoremmer?

iemand ervaring/ideeen?

owja, nog iets.. ik heb dus passibloem genomen als maoremmen.. zit in zon joint capsule zeg maar.. hoeveel daarvan is aante raden? hele joint zeg maar? :confused:

azgaza

Badass junkie
Je hoeft geen mao-remmers te gebruiken om paddo's werkzaam te maken en het wordt volgensmij niet aangeraden, maar als je het daarna erbij neemt zou ik gewoon voorzichtig opbouwen, met een beetje beginnen dus.

fs180

Belezen gebruiker
ik weet het, maar uit ervaring blijkt dat ik beetje ongevoelig ervoor ben :openmouth:
maar de gebruikelijke wijze is om het te roken en daarna paddos in te nemen, maar eigenlijk lijkt me persoonlijk roken na de paddos leuker..
dus of dat ook zelfde effect gaat geven

fs180

Belezen gebruiker
erna deed dus niets :openmouth:

volgende keer ga ik het wel iets anders aanpakken.. van hele portie bar weinig gemerkt

The Used

Bewuste gebruiker
Je moet gewoon meer eten. Als je niet het gewenste effect bereikt moet je de dosis gewoon verhogen, let wel op dat je het niet overschat. 30 gram is normaal voor de mexicaanse en ik neem meestal 4,5 meer dan 6 zou ik echt niet doen echter.

Schat jezelf goed in en overschat jezelf vooral niet en dan zal het vast goed komen.

fs180

Belezen gebruiker
dat had ik ook door ja.. volgende keer dus hele en uurtje ervoor passiebloem thee.. roken is niet lekker

Dissonant

Bewuste gebruiker
Als je gewone melkchocolade eet, help dat dan een klein beetje, of moet die chocolade echt puur zijn om een effect te hebben? Doet die melk het effect teniet van de 'pure' chocolade die erbij zit?

Ik weet nog dat Cote D'or een paar jaar geleden plakken op de markt bracht die 76% puur ofzo waren, maar die waren zo bitter, niet te vreten.. Dan eet ik liever wat meer van minder bittere chocolade (ALS dat werkt)

Edit : Deze dus

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
In melkchocolade zit veel suiker wat het effect dus verminderd. Ik had Zwitserse chocolade van 72%, zonder suiker, weet alleen het merk niet meer.. Een vriend van mij had eens een halve reep gegeten en ik maar 1 blokje en zijn trip duurde dubbel zo lang als die van mij :rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Die verpakkingen van tegewordig zijn zo sarcastisch :hearteyes:
Taste the coke side of life, alle ja dan :tongueout:
of intens genieten, jaja steek maar rap een reep chocolat op je trip :tongueout:

Bovenaan