mCCP

Aeroxie

Newbie
Van het weekend naar een discotheek geweest. De eerste keer dat we pillen kochten van iemand die geen bekende van ons was. Het waren witte Lacoste pillen.
Nou 7 man hadden ze op, en 6 mensen hebben moeten kotsen. Niemand had een echt MDMA gevoel, en je ging er ook niet echt hard van.

De volgende dag heb ik op pillreports.com gekeken, en toen zag ik dat er geen MDMA in zat maar mCCP. Veel mensen hadden dezelfde bijwerkingen als wij hadden.

Wat is nou eigenlijk mCCP? En waarom word het gewoon als XTC verkocht? Het geen helemaal geen XTC gevoel.

zommes

Badass junkie
Waarom, dat is een goede vraag. Omdat die dealer er vanaf wou waarschijnlijk en te zielig was om het door de plee te spoelen.

Mccp heeft inderdaad niks met mdma te maken en dealers die dat als xtc verkopen moet je eigenlijk gewoon óf dwingen om je het dubbele terug te betalen óf gewoon aangeven..

Mij hebben ze het ook een keer als xtc aagesmeerd op een festival toen ik nogal zat was, was niet echt een leuke ervaring. Wel vette cev's na een dikke joint in de tent...

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik heb hetzelfde gehad op een feest in duitsland. het gaf mij echter wel een mdma achtig gevoel. Grote nadelen waren zoals jij al aangaf, het kotsen en je vaag voelen. Bijkomende nadelen was moeite hebben met het bepalen waar ik nou was. Een leuk iets echter was wel de lachkicks die ik er van kreeg.

de reden dat het zo verkocht wordt is simpel, er zijn steeds minder goeie pillen te krijgen en dealers proberen het dan maar op deze manier.

Bovenaan