Mcpp hoe effect verhelpen?

982

Bewuste gebruiker
Ik zit nu thuis en 2 maten hebben pillen gehad.

Gekocht in Adam op straat, maar ze proeven zout en 1 maat gaat echt zwaar! bad.. niet zon beetje ook.

Hij ligt nu bij mij op bed en hij kan niks zeggen, maar ik vermoed dat er mcpp in zit, weet iemand hoe dit effect te verminderen is?

Hij heeft zostraks minstens een uur liggen kotsen.

Ik zit nog te twijfelen om medische hulp in te schakelen of niet!

Die andere maat is wel raar, maar heeft geen vreemde effecten.

Iemand raad?

982

Bewuste gebruiker
sorry ik moet nu weg, in ieder geval bedankt!

Dit gaat niet goed.. ik laat wat weten

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tyfus wat een drama ... ik vrees dat leegpompen van een maag veel tijd kost en erg veel pijn tijd doet. Misschien is het dan het beste om de rit uit te zitten.

Jij bent net gestopt, dit is niet de scene om in te verkeren of wel ?

:hearteyes: :wave:

Shana_P

Belezen gebruiker
Veel melk drinken, helpt goed bij het afbreken van mcPP.
Voor de rest zou ik zeggen eet goed en 'probeer' wat te slapen, wat enorm moeilijk is onder mcPP.

pixo207

Belezen gebruiker
Ik heb gehoord dat je dan vitamine C en suiker (zoete drankjes of druivensuiker tabletten) moet nemen? Correct me if i'm wrong.

982

Bewuste gebruiker
Begin nu niet te bléren over hoe dom het is ed, wat dat weet iedereen zelf ook. Er was veel drank ik het spel en dan kan veel je niet zoveel schelen. Ik heb er zelf niet een gehad omdat ik gestopt ben, maar 2 anderen wel, ondanks het feit dat ik ze het afgeraden had.

Ik weet zelf ook nog niet hoe alles is afgelopen omdat ik net wakker ben, maar hij was gisteren ineens met zijn vriendin vertrokken. En dat terwijl hij niet eens kon staan of praten, dus hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben? Geen idee, maar we hoorden de deur, gingen naar buiten en ze waren nergens te zien. Maargoed! zo heel erg zal de afloop niet zijn geweest, anders had ik het wel gehoord.

Ik heb hier trouwens nog zo'n pilletje liggen, stuur hem wel ff voor een test. Was een ying yang met een heel apart kleurtje

982

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
hmmm dat zegt niks... ik heb ook een keer jing yangs gehad en die waren echt helemaal prima :mrgreen:

Nee dat snap ik, daar heb ik ook goede van gehad. Alleen dezen waren minder dus... was alleen een stukje informatie :wink:

982

Bewuste gebruiker
BTW, vergeten te vertellen.

Als je je tong aan zo'n pil zetten, was het net of je je tong in een pak zout stak.

henkie84

Bewuste gebruiker
Doelen jullie hier trouwens op dezelfde MCPP die ik bij de Boerenbond verkoop als bestrijdingsmiddel tegen brandnetels (geloof ik) enzo?

azgaza

Badass junkie
Als je er nog een hebt is testen inderdaad de enige optie; ik zou wel die persoon die zo slecht ging even bellen hoe het is afgelopen.

Funky Monkey

Badass junkie
^ ja idd

En kijken of je die dealer nog kan vinden, dan weer een pilletje kopen en deze met grof geweld bij hemzelf in ze strot douwen! Onder het mom van koekje van eigen deeg :P

Funky Monkey

Badass junkie
*broem broem*

Miss J

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
En kijken of je die dealer nog kan vinden, dan weer een pilletje kopen en deze met grof geweld bij hemzelf in ze strot douwen! Onder het mom van koekje van eigen deeg :P

:grin: :grin: :grin:

Bovenaan