MDMA+ Antibiotica

Reem

Newbie
A.s. vrijdag is er een feest waar ik met een heleboel collega's en vrienden naar toe ga, en ik wil/ga daar mdma gebruiken. Helaas kom ik net van de dokter die blaasontsteking heeft geconstateerd en moet ik dus aan de antibiotica. Ik heb de druginfo lijn even gebeld over het combineren van de 2, die raadde het natuurlijk af, maar volgens mij is er niet echt iets bekent over de combinatie. Ik snap dat het geen aanrader is, maar kan het nou echt zoveel kwaad? Of werkt in het ergste geval de antibiotica/mdma minder/extra goed?

De optie geen drugs nemen is er natuurlijk wel, maar ik ben bang dat ik eigenwijs ben en het toch ga nemen, tenzij iemand mij kan overtuigen van het schadelijk feit of persoonlijke/professionele ervaring. De kuur antibiotica uitstellen tot zaterdag lijkt me niet echt verstandig, aangezien ik toch echt met een blaasontsteking rondloop..

Wie kan mij advies geven?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Het is nooit goed om antibiotica met iets te combineren (alcohol/drugs), maar het enige gevaar is dat de antibiotica zn werk minder goed kan doen. Er zal geen wisselwerking optreden tussen die dingen aangezien penicelline (of een andere antibiotica) in het lichaam zijn werk doet en Drugs werken vrijwel alleen in het hoofd. Ik zou voor de zekerheid die twee dingen niet tegelijk slikken of desnoods een dagje geen ab nemen, zo'n ramp is dat ook weer niet. neem wel voor en na de xtc wat vitamientjes en doe het een beetje rustig aan.

Reem

Newbie
Robdebob zei:
Het is nooit goed om antibiotica met iets te combineren (alcohol/drugs), maar het enige gevaar is dat de antibiotica zn werk minder goed kan doen. Er zal geen wisselwerking optreden tussen die dingen aangezien penicelline (of een andere antibiotica) in het lichaam zijn werk doet en Drugs werken vrijwel alleen in het hoofd. Ik zou voor de zekerheid die twee dingen niet tegelijk slikken of desnoods een dagje geen ab nemen, zo'n ramp is dat ook weer niet. neem wel voor en na de xtc wat vitamientjes en doe het een beetje rustig aan.

Bedankt voor de nuchtere reactie, ik heb al zoveel gezeik over me heen gekregen (niet op drugsforum).
Maakt het voor de antibiotica kuur "niet uit" als je een dagje overslaat? Of kan ik beter dan pas na het feest beginnen..? Lijkt me toch ook niet prettig voor mn blaasontsteking.
Maar jij zegt iig geen antibiotica slikken de dag dat ik ook mdma neem?!

Miss J

Bewuste gebruiker
Lijkt me niet zo verstandig, de laatste keer dat ik xtc gebruikte kreeg ik mede daar door een blaasontsteking.
En op de kuur die ik daarvoor kreeg stond dat ik de hele kuur moest afmaken dus het is niet verstandig om een dag te stoppen denk ik.... Maargoed, ik weet ook hoe leuk xtc is dus waarschijnlijk ga je het toch wel doen :P

Robdebob

Bewuste gebruiker
pff het zal echt wel loslopen...

Een antibioticakuur is er voor bedoeld om 100% van de aanwezige bacterieen te doden. Dit doen ze door een overmaat van het "vergif" in de kuur te doen zodat dit zekersteweten gebeurt. Hierdoor heb je enige speling als je bijvoorbeeld een dagje vergeet.

Ik neem aan dat je er erg zin in hebt, maar misschien kan je voor de zekerheid een dokter bellen, die geven meestal wel een objectieve mening en weten er het meeste van.

Bovenaan