A.s. vrijdag is er een feest waar ik met een heleboel collega's en vrienden naar toe ga, en ik wil/ga daar mdma gebruiken. Helaas kom ik net van de dokter die blaasontsteking heeft geconstateerd en moet ik dus aan de antibiotica. Ik heb de druginfo lijn even gebeld over het combineren van de 2, die raadde het natuurlijk af, maar volgens mij is er niet echt iets bekent over de combinatie. Ik snap dat het geen aanrader is, maar kan het nou echt zoveel kwaad? Of werkt in het ergste geval de antibiotica/mdma minder/extra goed?
De optie geen drugs nemen is er natuurlijk wel, maar ik ben bang dat ik eigenwijs ben en het toch ga nemen, tenzij iemand mij kan overtuigen van het schadelijk feit of persoonlijke/professionele ervaring. De kuur antibiotica uitstellen tot zaterdag lijkt me niet echt verstandig, aangezien ik toch echt met een blaasontsteking rondloop..
Wie kan mij advies geven?
De optie geen drugs nemen is er natuurlijk wel, maar ik ben bang dat ik eigenwijs ben en het toch ga nemen, tenzij iemand mij kan overtuigen van het schadelijk feit of persoonlijke/professionele ervaring. De kuur antibiotica uitstellen tot zaterdag lijkt me niet echt verstandig, aangezien ik toch echt met een blaasontsteking rondloop..
Wie kan mij advies geven?