MDMA capsules?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Screamolicious zei:
Mja ik vind het een beetje verdacht kan je niet in een capsule gewoon elke poederstof in gooien en zeggen dat het mdma is of wat dan ook?

Wat verwacht je nu dat we antwoorden? Neen?

Natuurlijk kan hij erin gooien wat hij wil

Wat wil je nu bereiken met dit topic?

matthijs

Badass junkie
In pillen kan je net zo makkelijk allemaal rotzooi gooien natuurlijk.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit heel erg slechte verhalen gehoord van pure M. is meestal goed zuiver geloof ik :)

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Het is een kwestie van je dealer te vertrouwen.
Hij kan je ook bij andere drugs bedonderen.
Bij xtc kan hij jouw toch ook pillen verkopen die niet werken.
En de prijs is ook niet raar opzich.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Probeer er één zou ik zeggen, als het niet werkt koop je die shit niet meer en maak je je dealers naam nog eventjes fijn zwart bij wat mensen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Zodra er gezegd wordt dat er meer dan 150 mg in zit, geloof ik het al niet zo zeer meer. Hoe vaak hoor je dat soort verhalen wel niet en dan blijken het voor geen mm te werken. Tuurlijk, dit is pure mdma, maar dan nog.
De enige manier waarop je erachter komt hoeveel er in zit, is door het te laten testen. Dan weet je ook wat hij in de capsules heeft gedaan.
Gelijk proberen kan een beetje riskant zijn, aangezien je dus niet weet wat erin zit, maar dat is hetzelfde risico met pillen eigenlijk.

Wacky

Badass junkie
300 mg is ook wel echt veel.
Ik zou er eentje laten testen, weet je ook gelijk wat de woorden van je dealer waard zijn.

Jeller

Badass junkie
300 mg in één keer is een beetje te veel van het goede, van 200mg was ik al erg scheef..

maar dat is zeker geen slechte prijs en over het algemeen vind ik capsules wel beter dan pillen

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
300 mg in één keer is een beetje te veel van het goede, van 20mg was ik al erg scheef..

maar dat is zeker geen slechte prijs en over het algemeen vind ik capsules wel beter dan pillen

van 20 mg? neem aan dat je 200 bedoelt anders wil ik wel eens weten welke kristal jij hebt. Heb ook al eens 1/3 gram in 1 keer gedaan, wat dus iets meer dan 300 is. Kun je echt wel in 1 keer nemen je bent gewoon in 1 keer lekker vaag.

Jeller

Badass junkie
was idd 200 dat ik bedoelde, 20 mg is beetje te weinig :tongueout:

Je moet wel weten dat ik niets van tolerantie heb voor xtc, als je regelmatig gebruikt is het logisch dat je wel wat meer kan hebben :rolleyes: dan lijkt 300mg mij wa te veel vant goede

Bovenaan