Laatst werd mij een pil aangeboden die volgens de dealer "cocaine, MDMA en speed" bevat. Met een dikke glimlach nam ik 'm aan en heb 'm doorgeslikt (ik had die avond trouwens ook erg veel alcohol op en was best wel dronken, maar ik kon nog wel normaal lopen en normaal genoeg denken). Na een half uurtje ongeveer voel ik een ENORME rush wat ik nog nooit eerder heb gevoeld met "normale xtc". De rush ging wel best wel snel over en daarna had ik het normale "love" gevoel dat je van xtc krijgt. De volgende dag was ik wel enorm down (eerste keer dat ik zo depri ben geweest van xtc).
Nu is mijn vraag, kan het echt cocaïne zijn geweest wat er in die pil zat, hoe veel komt dit voor in Nederland, en is het verstandig om cocaïne te mixen met alcohol en MDMA tegelijk (of überhaupt cocaine en MDMA te mixen in een pil)?
EDIT: ik had daarvoor nog nooit eerder cocaïne geprobeerd dus ik weet niet hoe een cocaïne rush voelt, maar ik ben nog nooit zo energiek geweest als toen.
Nu is mijn vraag, kan het echt cocaïne zijn geweest wat er in die pil zat, hoe veel komt dit voor in Nederland, en is het verstandig om cocaïne te mixen met alcohol en MDMA tegelijk (of überhaupt cocaine en MDMA te mixen in een pil)?
EDIT: ik had daarvoor nog nooit eerder cocaïne geprobeerd dus ik weet niet hoe een cocaïne rush voelt, maar ik ben nog nooit zo energiek geweest als toen.