MDMA + Cocaïne pillen???

dexdude2

Belezen gebruiker
Laatst werd mij een pil aangeboden die volgens de dealer "cocaine, MDMA en speed" bevat. Met een dikke glimlach nam ik 'm aan en heb 'm doorgeslikt (ik had die avond trouwens ook erg veel alcohol op en was best wel dronken, maar ik kon nog wel normaal lopen en normaal genoeg denken). Na een half uurtje ongeveer voel ik een ENORME rush wat ik nog nooit eerder heb gevoeld met "normale xtc". De rush ging wel best wel snel over en daarna had ik het normale "love" gevoel dat je van xtc krijgt. De volgende dag was ik wel enorm down (eerste keer dat ik zo depri ben geweest van xtc).

Nu is mijn vraag, kan het echt cocaïne zijn geweest wat er in die pil zat, hoe veel komt dit voor in Nederland, en is het verstandig om cocaïne te mixen met alcohol en MDMA tegelijk (of überhaupt cocaine en MDMA te mixen in een pil)?

EDIT: ik had daarvoor nog nooit eerder cocaïne geprobeerd dus ik weet niet hoe een cocaïne rush voelt, maar ik ben nog nooit zo energiek geweest als toen.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Cocaine doet niets als je het oraal inneemt. ik denk dat je dit keer gewoon een pil had met een hogere dosis MDMA dan dat je gewend ben. het zou kunnen dat er ook speed in de pil zat.

Ongetemd

Newbie
hoi,

waren ze licht geel?
dan zou het heel goed kunnen dat het zoals ze het hier noemen ''speedpillen'' waren.

gr

dexdude2

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren weer 1 pilletje gehad. Ze komen trouwens uit België (ik woon zelf in noord-Europa en hebt 'm hier ook gekocht) volgens de dealer en het is een witte pil met aan 1 kant een soort van "jodenster" (????) en aan de andere kant een plusje. Ik voelde weer een rush na 30 minuten, en ik was best wel energiek toen. Na een uurtje voelde ik alleen nog maar het effect van MDMA (of iets dat er op lijkt) maar ik voelde me eigenlijk helemaal niet energiek meer. Ik had gewoon zin om lekker van de zon te genieten (we waren buiten) en stil te zitten. Het was overigens geen bad trip, maar ik had gewoon zin om helemaal niks te doen en lekker te chillen op het gras. Euphoria was er wel een beetje maar niet bijzonder veel. Na een uurtje of 5 begon ik me een beetje kut te voelen en kreeg koppijn. Toen maar naar huis gegaan en gaan slapen. Vannacht wel helemaal bezweet wakker geworden en een beetje uitgedroogd (heb tijdens de trip wel genoeg water gedronken).

Wat denken jullie? Kunnen jullie met deze info ongeveer bepalen wat er in zit?
Mijn dank is groot, mensen...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
dexdude2 zei:
Ik voelde weer een rush na 30 minuten, en ik was best wel energiek toen. Na een uurtje voelde ik alleen nog maar het effect van MDMA (of iets dat er op lijkt) maar ik voelde me eigenlijk helemaal niet energiek meer.

Mephedrone waarschijnlijk :wink:

Als je zekerheid wilt moet je ze even laten testen.

dexdude2

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
dexdude2 zei:
Ik voelde weer een rush na 30 minuten, en ik was best wel energiek toen. Na een uurtje voelde ik alleen nog maar het effect van MDMA (of iets dat er op lijkt) maar ik voelde me eigenlijk helemaal niet energiek meer.

Ben bang dat ze hier geen testcentrum ofzo hebben. Kan ook nergens home-testkits vinden. :(

KoxBox

Badass junkie
dexdude2 zei:
Sublimo zei:
dexdude2 zei:

Ben bang dat ze hier geen testcentrum ofzo hebben. Kan ook nergens home-testkits vinden. :(
http://azarius.net/healthshop/drug_tests/

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik dacht dat Wap-winkel van die dingen verkoopt hoor, tik maar in op google.

Het gaat welliswaar alleen maar aangeven of er MDMA inzit, niet in welke hoeveelheid. Dus veel weet je dan nog niet, alleen of je echte pillen hebt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het enigste wat enorm irritant is aan Azarius, is dat je minimum bestel bedrag 15e moet zijn. Die teststrips zijn maar 9,50e dus je moet nog andere rommel erbij bestellen anders versturen ze het niet...

Arizona

Bewuste gebruiker
Coke in xtcpilletjes lijkt me sterk, coke is vele malen duurder dan xtc, dat gaan ze niet in een pilletje stoppen.
Sadpanda zei:
Cocaine doet niets als je het oraal inneemt.
hoezo niet? als je maar genoeg slikt voel je wel degelijk wat en het gevoel blijft iets langer hangen :wink:

Bovenaan