MDMA Echt zo! gevaarlijk?

J0rrit

Badass junkie
Heel veel mensen uit mijn omgeving die bijvoorbeeld een stuk of 2 pillen per avond nemen wijzen mij en andere die er 5-6 nemen er altijd op dat dat veel te veel is. Altijd wordt er gezegd je moet zelf weten om er zoveel te nemen maar als je dood op de grond ligt moet je het echt zelf weten. Ik hoor dat echt van veel mensen.

Zin grote hoeveelheden mdma dan echt zo gevaarlijk/levensbedreigend en een stuk gevaarlijker/levensbedreigender dan bijv. grote hoeveelheden speed of coke?

Of is dat gewoon het beeld dat geschept is onder andere door bijv. het meisje dat dood is gegaan in de peppermill door 15 pillen.

matthijs

Badass junkie
Je gaat niet dood aan een overdosis XTC, eerder aan het vochtgebrek ofzoiets... Als je genoeg water drinkt kan je wel aardig wat slikken, jongens meer dan meisjes.

matthijs

Badass junkie
Gebeurt volgens mij wel dat mensen gaan kotsen van 1 pil.
Denk dat je genoeg hebt gehad als je al je diepste geheimen eruit gooit tegen de bouncer.

Deranged

Badass junkie

TAWL

Experimenterende gebruiker
Hallo drugaholics, Zoals velen weten is het niet de bedoeling dat je binnen een tijdsbestek van 4 uur NIET MEER DAN 3 PILLEN moet slikken.
En voor de wijsneuzen ik weet dat er in het ene pilletje meer mdma zit dan de ander, maat het is zegmaar een maatstaf. Maargoed als je dit wel doet loop je kans ten eerste op een serotine vergiftiging! Ten tweede op blijvend hersenschade.
Wat zich uit in concentratie problemen..
Ook is het aan te raden het niet vaker dan 4 5 keer in het jaar te gebruiken voor een blijvende magische ectasy rush..
Groetjes Tawl

Frisko

Badass junkie
BULLSHIT HIER ALLEMAAL
wedden da ge aan een OD mdma kunt sterven???
jongens toch....
een onervaren iemand kan echt wel hardstikke doodgaan aan een pakweg 200/250mg mdma dosis in 1 keer!!! :rolleyes: (ma wel hardstikke goeie mdma dan hé) :rolleyes: :)

El Retro

Wijs gebruiker
Frisko zei:
BULLSHIT HIER ALLEMAAL
jongens toch....
een onervaren iemand kan echt wel hardstikke doodgaan aan een pakweg 200/250mg mdma dosis in 1 keer!!! :rolleyes: (ma wel hardstikke goeie mdma dan hé) :rolleyes: :)

Ja ik snap ook niet echt wat uitdroging enzo hier mee te maken heeft. Je gaat toch gewoon dood aan een te grote dosis in een keer?

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Frisko zei:
BULLSHIT HIER ALLEMAAL
jongens toch....

Ja ik snap ook niet echt wat uitdroging enzo hier mee te maken heeft. Je gaat toch gewoon dood aan een te grote dosis in een keer?
ik weet uit ervaring dat je er idd dood aan KAN gaan mits ze er niet op tijd bij zijn...
heb al mensen zien daalgaan en schuimbekken van mdma,echt geen mooi zicht.... :)

caatje

Badass junkie
TAWL zei:
Hallo drugaholics, Zoals velen weten is het niet de bedoeling dat je binnen een tijdsbestek van 4 uur NIET MEER DAN 3 PILLEN moet slikken.
En voor de wijsneuzen ik weet dat er in het ene pilletje meer mdma zit dan de ander, maat het is zegmaar een maatstaf. Maargoed als je dit wel doet loop je kans ten eerste op een serotine vergiftiging! Ten tweede op blijvend hersenschade.
Wat zich uit in concentratie problemen..
Ook is het aan te raden het niet vaker dan 4 5 keer in het jaar te gebruiken voor een blijvende magische ectasy rush..
Groetjes Tawl

n de hersenen zorgt XTC voor een sterk verhoogde afgifte van serotonine terwijl de antidepressiva serotonine na afgifte vasthouden. Bij gecombineerd gebruik bestaat het gevaar dat er teveel serotonine in de hersenen aanwezig is. Teveel serotonine kan leiden tot serotoninevergiftiging.
ben niks tegen gekomen over serotoninevergiftiging van aleen xtc, wel in combi met antidepresiva's.
bron

Jeller

Badass junkie
Ik ken er eigenlijk wel genoeg die al meer dan 10 pillen of een gram mdma hebben genomen hoor en die leven ook nog

Jeller

Badass junkie
meestal niet.. maar één had eens 1.3 gram binnen + nog 10 trips en je zag het bijna niet aan hem

lurch

jah je kan dood gaan aan mdma maar dan moet je ongeveer 7 gram mdma gebruiken dan ga je dood aan de mdma maar meestel droog je uit...

El Retro

Wijs gebruiker
Wat een gezever , dat ligt toch bij niemand anders. Je gaat ook dood als je teveel in eens neemt, dat is niet gezond hoor, voel je hart maar eens gaan dan, dus je gaat ook dood aan teveel ineens.

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
da moet toch rommel geweest zijn die mdma of wel scheelt er iets... :openmouth: :rolleyes:
nee goede kwaliteit hoor.. een andere had er nog niet half zoveel van binnen en die wist zijn eigen naam nog met moeite..

die gast pakt al lang en veel dus die heeft veel tolerantie ervoor e

TAWL

Ja Caatje je hebt gelijk , en Jeller er zijn idd zoveel mensen die ff 10 pillen weghappen maar je loopt dus idd kans op hersen beschadiging die permanent zijn. Aldus de boze tongen :wave:

Brandon

Bewuste gebruiker
ja ken ook wel mensen die 7 + pillen slikken maarja is er dan nog zoveel lol aan ?

Doe mij maar 2 goede pillekes
:tearsofjoy: Dan vlieg ik al genoeg :tearsofjoy:

Dags

Bewuste gebruiker
naar mijn idee heeft iemand die 10 pillen op een avond slikt toch al redelijk wat hersenbeschadeging opgelopen :tearsofjoy:

Jeller

Badass junkie
Brandon zei:
ja ken ook wel mensen die 7 + pillen slikken maarja is er dan nog zoveel lol aan ?

Doe mij maar 2 goede pillekes
:tearsofjoy: Dan vlieg ik al genoeg :tearsofjoy:
mss vinden zei dat dan e..

persoonlijk vind ik er sowieso geen lol aan

flashkop

Bewuste gebruiker
Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor :hearteyes:

disaster

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
flashkop zei:
Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor :hearteyes:

bij de laatste 4 voel je zeker nix meer??

Je voelt je dan helemaal strak staan, maar geen "ik hou van de hele wereld" effect :P .

Qocaïne

Badass junkie
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen bij blijven pakken, wanneer je merkt dat het love gevoel toch niet heviger zal worden.

Als je strak wilt staan, pak dan een nakkie speed :wink:

Bovenaan