MDMA Echt zo! gevaarlijk?

Qocaïne

Badass junkie
En willen nooit meer een stapje terug doen.

We hebben een mooi huis...
Een mooie auto...
Goede baan...

niemand wil een stapje terug doen!

Dát gevoel.. van die éérste ervaring, die wil ik weer!

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen bij blijven pakken, wanneer je merkt dat het love gevoel toch niet heviger zal worden.

Als je strak wilt staan, pak dan een nakkie speed :wink:

omdat je wel steeds meer van de kaart raakt, ook al ga je je niet of nauwelijks lekkerder voelen

floyd

Experimenterende gebruiker
ik heb net een kater van 2 dagen achter de rug van te veel MDMA in't weekend.
al wat ik nu kan zeggen is dat je lichaam achteraf altijd de rekening betaald.
zo'n kater weegt niet op tegen 8 uur 'fun'.

zoals mijn vriendin zegt:
'hard drugs is een pakt sluiten met de duivel; je verkoopt je energie van een paar dagen om het op 8 uur te krijgen. en dat betaal je achter met een kater...'

Jeller

Badass junkie
niet alle hard drugs hé.. neem gewoon LSD, zeg ik altijd al..

10 uur dikke fun en geen seconden afkik :wink:

Albino

Bewuste gebruiker
Een meisje die ik ken heeft laatst pilletje genomen, gewoon 1 en die heeft een hartstilstand gekregen. :openmouth:

flashkop

Bewuste gebruiker
Albino zei:
Een meisje die ik ken heeft laatst pilletje genomen, gewoon 1 en die heeft een hartstilstand gekregen. :openmouth:
Swel minder...
Ik blijf soms bijsteken omdat je dan idd meer en meer van de kaart gaat, het gaat dan echt richtig trippen met hallucinaties erby, komt geloof ik door omzetting van mdma naar mda...
Heb nu wel besloten er nooit meer zoveel te nemen, heb zondag hele dag hoofdpijn gehad en wa maandag hele dag pissed of voor kleinste dingen, ben zelf niet gaan werken omdat ik pissed was op me werk :flushed:

caatje

Badass junkie
Albino zei:

Wat is haar achtergrond? Had ze een hoop andere drugs genomen, heeft ze mss een hartkwaal? Was ze uitgedroogd?
Het lijkt me sterk dat een gezond persoon van 1 pil alleen een hartstilstand krijgt. :confused:

TAWL

Experimenterende gebruiker
Gabbersnoeppie slaat de spijker recht op z'n kop.
Oftewel, dat wat hij zegt is letterlijk het geval.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
El Retro zei:
Wat een gezever , dat ligt toch bij niemand anders. Je gaat ook dood als je teveel in eens neemt, dat is niet gezond hoor, voel je hart maar eens gaan dan, dus je gaat ook dood aan teveel ineens.
Lekker beredeneerd, dus als je hartslag hoger wordt dan bevestigd dat de dodelijkheid van een paar pillen? Onzin.

Een lethale dosis MDMA ligt voor mensen tussen de 6 en 7 gram. Wat gelijk staat aan 40+ pillen van 150mg. Dus 10 pillen op een avond... verstandig? Nee. Dodelijk? Ook niet, maar vast wel een heleboel gesneuvelde hersencelletjes.

Het is veel makkelijker om aan oververhitting of uitdroging dood te gaan. Verwar dat niet met een overdosis MDMA.

Bovenaan