Misschien is het gewoon dat je het ook niet veel doet, die mdma. Ik had dat vroeger ook wel. En om te zeggen slechte pillen; tja als je mijn maten zag zou je dat niet echt zeggen, die gingen soms al kadel van een halfje en ik had er dan ondertussen al 2&half, 3 ofzo op maar voelde niks gewoon.. soms leek het dan even of het wou opkomen maar was ook direct weer weg. Wat ik wel had dikwijls dat er pas effect van begon te komen, uiteindelijk wanneer we smorgens aan de club terug naar huis vertrokken in de auto. En dan kon ik thuis ook helemaal niet slapen. Had ik er wel een 5-tal binnen maar dat effect kwam dan pas 6 of 7 uren na ik de 1e had genomen. En dat effect was meer de uitwerkingsfase, duurde wel lang dan maar kwam niks verder dan dat.
Ik was ook wel heel afhankelijk van muziek bij het flippen. Als de muziek niet naar mijn smaak was, wat zelden was, kon ik ook onmogelijk flippen.
Soms denk ik, in de auto heb je altijd de muziek die je wilt horen, en zodra we in de auto waren en muziek op begon dat effect dan te komen.
Zou het misschien aan muziek kunnen liggen dan ?
Mijn maten zeiden me altijd dat ik onderbewust de pillen onder controle hield en daarom niet goed kon gaan van mdma. Ik vond gewoon, je pakt pillen, die moeten toch beginnen te werken normaal.. ongeacht wat.
Ik kon het niet snappen dat zij al van een half pilletje zo ver weg konden zijn. Die konden niet meer rijden van een halfke.
Toch als we gewoon bij iemand zijn thuis zaten of in de auto rondreden en mdma pillen pakten voelde ik het wel beter dan in een club, maar heb het zelden als zwaar ervaren. Ene keer heb ik wel in een club zwaar gevoeld van mdma, maar dat begon pas na de 4e! pil en duurde maar 45 minuten toen begon het alweer uit te werken. Als je dan graag een paar uren wilt gaan, wat moet je dan niet afslikken ?!
Daarom vond ik veel fijner mda, daar had ik dat probleem niet mee. Altijd kadel!