MDMA en geen reactie

Peels

Experimenterende gebruiker
Al verschillende keren, heb ik MDMA geprobeerd, maar heel erg, het doet NIETS bij me. Een paar keer kristallen, en pas 100% zuivere (gekregen van een vriendin, en was getest) Wederom, niets!
Zou het komen, omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt???
Ik hoor zoveel goede verhalen van dit goedje, maar het lijkt mij niet te raken, terwijl ik weet dat het in de pillen ook verwerkt is. Is dit dan door de vermenging met speed??

Ik ben heel benieuwd, of jullie misschien wat weten.
Bedankt alvast. :wave:

Frisko

Badass junkie
1 : 100% zuiver bestaat helemaal niet
2 : speed gaat de werking van mdma idd niet ten goede mits je het alleen voor het mdma effect doet...
3 : volgens mij had je dan gewoon bagger kwaliteit want dat het je niets doet kan volgens mij niet...
als je van die die ik vroeger nam 200mg nam ging je kneiterhard en wist je bwvs nog niet meer wat boven of onder is/was!!!! :wave: :wave: :wave:

Frisko

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
wat bedoel je met, "omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt"
had je voor het gebruik van de kristallen al xtc gepakt?
maakt in principe toch geen hol uit,als hij zeer goeie kwali md heeft dan moet een dikke bom alsnog zn werk doen tegenover pillen die de ronde doen... :)

Peels

Heb het nu inmiddels vier keer geprobeerd ofzo. De eerste keer, kan inderdaad geweest zijn, omdat ik teveel had geslikt daarvoor (xtc).
De 2de, 3de en 4de keer, één pil van te voren (blauwe hartjes) En, iedere keer verschillende MDMA gehad. De laatste keer, was echt poeder, hartstikke wit, de keren daarvoor, kristallen.
Heb alle keren volgens de meeste genoeg genomen, bij kristallen pink natgemaakt en er in gedoopt, daarna nog wat bijgenomen, maar helemaal niets! Terwijl een vriend van mij exact hetzelfde deed, en vervolgens totaal de weg kwijt was!! :confused:
De poeder, het ik een achterkant van een zakmes gebruikt, en daar een halve cm mdma opgedaan.

(thxx voor de reacties :wink: )

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja tuurlijk, maar als je al onder invloed van mdma bent, en je neemt dan nog bij, dan heeft die dosis toch wat minder effect dan wanneer je nog nuchter zou zijn...
maar je zou het idd wel moeten voelen
waarschijnlijk slechte kwaliteit (of helemaal geen mdma) of te weinig gepakt...

Peels

ja tuurlijk, maar als je al onder invloed van mdma bent, en je neemt dan nog bij, dan heeft die dosis toch wat minder effect dan wanneer je nog nuchter zou zijn...

Ik gebruikte het bij mensen waar we een feesie bij hadden, iedereen was van god los,.. behalve deze tante! Boehoeeee!!! Dus ja, iedereen noemde het topspul! Dus slecht was het echt niet... Het heeft dus niets te maken dat ik een pil daarvoor nam???

Frisko zei:

Ow, dit was mij verteld, het zal dan wel "zuiver" zijn, heb nog een beetje liggen, en wil het nogmaals proberen. Zal het zondag gaan proberen, maar dan zonder een pil van te voren. :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Peels zei:

Het kwam regelrecht van de dealer, waar we een feesie bij hadden, iedereen was van god los,.. behalve deze tante! Boehoeeee!!! Dus ja, iedereen noemde het topspul! Dus slecht was het echt niet... Het heeft dus niets te maken dat ik een pil daarvoor nam???

Frisko zei:

Ow, dit was mij verteld, het zal dan wel "zuiver" zijn, heb nog een beetje liggen, en wil het nogmaals proberen. Zal het zondag gaan proberen, maar dan zonder een pil van te voren. :wave:

Ja een pil van te voren en dat op regelmatige basis, dan voel je er ook niks meer van. Je hebt maar een beperkte voorraad serotine en op is op.
als je dus wekelijks pillen slikt dan heb je steeds maar een piepklein beetje serotine en dan put een pil die al volledig uit.

Peels

Die keren dat ik een pil nam, en daarna dus de MDMA voelde ik inderdaad niets. Ik weet niet hoelang er tussen zat, tussen de laatse pil, en het gebruik ervoor, het zal ongetwijfeld twee weken zijn geweest, want zo wie zo, konden we niet elk weekend gebruiken.

nutsss

Wijs gebruiker
twee weken is eigenlijk ook te kort, al maak ik me zelf er ook schuldig aan. Ik voel dan ook niet wat ik graag wil voelen maar steeds minder en steeds korter.

In ieder geval zal je meer nodig hebben om nog iets te voelen. 2 tot 3 keer een normale dosis. Maar neem geen pil van te voren. Voel je die wel dan? Zat je nog midden in die pil toen je de kristallen nam? Dat is gewoon vrij zinloos als je ook nog eens een hoge 'tolerantie' hebt opgebouwd. Voel je een tweede pil wel? Dan kan het de kwaliteit poeder zijn of toch ook weer een te lage dosering.

Peels

nutsss zei:
twee weken is eigenlijk ook te kort, al maak ik me zelf er ook schuldig aan. Ik voel dan ook niet wat ik graag wil voelen maar steeds minder en steeds korter.

In ieder geval zal je meer nodig hebben om nog iets te voelen. 2 tot 3 keer een normale dosis. Maar neem geen pil van te voren. Voel je die wel dan? Zat je nog midden in die pil toen je de kristallen nam? Dat is gewoon vrij zinloos als je ook nog eens een hoge 'tolerantie' hebt opgebouwd. Voel je een tweede pil wel? Dan kan het de kwaliteit poeder zijn of toch ook weer een te lage dosering.
Jep, pil voelde ik wel, helemaal oke! En na de MDMA die dus niets deed, nam ik een halve blauwe (hartje) en ja hoor, het was weer prima. heel vreemd dus, vandaar ook mijn vraag hier, ik dacht dat het echt te maken had met het gebruiken van dat pilletje daarvoor, vanwege de speed misschien die er inzit.
Ik ga het Zondag gewoon weer proberen, zonder pil dus... Wie weet, is dat het toch! :wink: (al betwijfel ik dat hoor.)

wimpie24

Hoe het bij jouw komt weet ik ook niet. Heb zelf 1 keer kristallen genomen samen met een maat en beide merkte we er weinig van terwijl de dosis behoorlijk was. Een gewone xtc pil werkt bij ons ook goed dus waaarom die kristallen niet werkte snapte we ook niet.

Peels

wimpie24 zei:
Hoe het bij jouw komt weet ik ook niet. Heb zelf 1 keer kristallen genomen samen met een maat en beide merkte we er weinig van terwijl de dosis behoorlijk was. Een gewone xtc pil werkt bij ons ook goed dus waaarom die kristallen niet werkte snapte we ook niet.

Pfff... ben blij dat ik de enige niet ben (en troep was het echt niet, want iedereen die van dit goedje snoepte ging geweldig,..) :wink: :wave: Thxx voor je berichtje.

J0rrit

Badass junkie
als je niet ongeveer 2 maanden ertussen laat zul je het minder heftig en vooral een stuk korter voelen. Maar wat ik me dan afvraag, voelt 1 pil dan ook minder heftig alsje serotonine dan nog niet op is? of voel je iedere even sterk nog totdat je serotonine op is?

En als je een week ertussen laat kan het dan echt zo zijn da alleen 1 pil nog maar werkt omdat je zo weinig serotonine hebt?

chr776

Misschien is het gewoon dat je het ook niet veel doet, die mdma. Ik had dat vroeger ook wel. En om te zeggen slechte pillen; tja als je mijn maten zag zou je dat niet echt zeggen, die gingen soms al kadel van een halfje en ik had er dan ondertussen al 2&half, 3 ofzo op maar voelde niks gewoon.. soms leek het dan even of het wou opkomen maar was ook direct weer weg. Wat ik wel had dikwijls dat er pas effect van begon te komen, uiteindelijk wanneer we smorgens aan de club terug naar huis vertrokken in de auto. En dan kon ik thuis ook helemaal niet slapen. Had ik er wel een 5-tal binnen maar dat effect kwam dan pas 6 of 7 uren na ik de 1e had genomen. En dat effect was meer de uitwerkingsfase, duurde wel lang dan maar kwam niks verder dan dat.
Ik was ook wel heel afhankelijk van muziek bij het flippen. Als de muziek niet naar mijn smaak was, wat zelden was, kon ik ook onmogelijk flippen.
Soms denk ik, in de auto heb je altijd de muziek die je wilt horen, en zodra we in de auto waren en muziek op begon dat effect dan te komen.
Zou het misschien aan muziek kunnen liggen dan ?
Mijn maten zeiden me altijd dat ik onderbewust de pillen onder controle hield en daarom niet goed kon gaan van mdma. Ik vond gewoon, je pakt pillen, die moeten toch beginnen te werken normaal.. ongeacht wat.
Ik kon het niet snappen dat zij al van een half pilletje zo ver weg konden zijn. Die konden niet meer rijden van een halfke.
Toch als we gewoon bij iemand zijn thuis zaten of in de auto rondreden en mdma pillen pakten voelde ik het wel beter dan in een club, maar heb het zelden als zwaar ervaren. Ene keer heb ik wel in een club zwaar gevoeld van mdma, maar dat begon pas na de 4e! pil en duurde maar 45 minuten toen begon het alweer uit te werken. Als je dan graag een paar uren wilt gaan, wat moet je dan niet afslikken ?!

Daarom vond ik veel fijner mda, daar had ik dat probleem niet mee. Altijd kadel!

Peels

weet niet wat me overkomt hier, voelt net als mijn eerste pilletje, (Mitsu) wat is dit leukkkkkkkkkkkk Hoelang werkt dit??? Ik is zoooowwww vrolijk!!!

Bovenaan