gtje zei:de dosering van kristal mdma is veel en veel sterker ...
let op als je het ene keer gebruikt dat je begitn met een sleutle puntje en gebruik dan niet heel wijs je grootste sleutel!!! 0,05 gr kan al een lekkere trip bezorgen
te veel zorgt duzz voor een overdosis wat je al snel kunt krijgen omdat het een heel gedosisseerd spulletje is ... het schijnt wel minder bijwerkingen te hebben en uitwerkingen
ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen
greetzzz
gtje zei:ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen greetzzz
Worstenjongen zei:Xtc= (soms) speed+mdma+ nog andere troep om de pil op te vullen
De dosering is sterker? Valt reuze mee hoor. Met kristallen is het bijvoorbeeld echt niet nodig om het op de honderste gram af te wegen zoals bij sommige andere drugs.gtje zei:de dosering van kristal mdma is veel en veel sterker ...
let op als je het ene keer gebruikt dat je begitn met een sleutle puntje en gebruik dan niet heel wijs je grootste sleutel!!! 0,05 gr kan al een lekkere trip bezorgen
te veel zorgt duzz voor een overdosis wat je al snel kunt krijgen omdat het een heel gedosisseerd spulletje is ... het schijnt wel minder bijwerkingen te hebben en uitwerkingen
ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen
greetzzz
Stoneboot zei:Whaha, ownedAls je je shit laat testen ben je het toch wel kwijt? Een vriend liet zijn xtc testen en hij leverde er 2 in van de 10 en die was hij dan kwijt. Dus je neemt gewoon een klein beetje van je spul?