MDMA Kristallen

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Wat zijn MDMA kristallen precies? Is het anders dan een pil of is de manier van innemen alleen anders ofzo? Bedankt alvast :)

Flameon

Badass junkie
Het zijn echte pure kristallen, dus geen pil.
Je kunt ze op verschillende manieren innemen, een veel voorkomende daarvan is in een capsule!
Kristallen heb ik zover ik kan oordelen ook een andere / prettigere werking dan pillen.

Lauu

Badass junkie
het slaat iets sneller in merk ik...vooral als je het in een capsule doet...dat heet ook wel een "bommetje"...
het kost ongeveer 15-20euro per gram meestal en is in verschillende puurheden te verkrijgen hoogste was volgens mij 84%
Je kan het ook likkend innemen....je pink in je mond doen en in het zakje en dan weer in je mond...het smaakt extreem chemisch en is dus niet lekker....sommige verhelpen dat door hun pink in een glas cola te doen na het in het zakje kristallen te hebben gedaan...

persoonlijk is het veel beter als pillen...maar het is heel slecht voor je tanden als je het likkend doet en heel slecht voor je maag als je te vaak een bommetje doet(kan namelijk een maagbloeding veroorzaken)

:)

gtje

Bewuste gebruiker
de dosering van kristal mdma is veel en veel sterker ...

let op als je het ene keer gebruikt dat je begitn met een sleutle puntje en gebruik dan niet heel wijs je grootste sleutel!!! 0,05 gr kan al een lekkere trip bezorgen

te veel zorgt duzz voor een overdosis wat je al snel kunt krijgen omdat het een heel gedosisseerd spulletje is ... het schijnt wel minder bijwerkingen te hebben en uitwerkingen :grin:

ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen

greetzzz

Aap

Experimenterende gebruiker
gtje zei:

let op als je het ene keer gebruikt dat je begitn met een sleutle puntje en gebruik dan niet heel wijs je grootste sleutel!!! 0,05 gr kan al een lekkere trip bezorgen

te veel zorgt duzz voor een overdosis wat je al snel kunt krijgen omdat het een heel gedosisseerd spulletje is ... het schijnt wel minder bijwerkingen te hebben en uitwerkingen :grin:

ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen

greetzzz

Nogal overdreven vind ik. 0,05 is eigenlijk bijna niets. En je krijgt niet 'heel snel' een overdosis als je gewoon een beetje normaal doet. Als je het nooit gebruikt hebt en je info gebaseerd hebt op wat dingen die je toevallig gehoord hebt vind ik het tamelijk nutteloos.

Flameon

Badass junkie
gtje zei:
ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen greetzzz

Ik doe niet vaak xtc. Maar van mdma ga ik niet zo naar de klote als van pillen. Er is ooit een tijd geweest dat ik van pillen helemaal naar de klote ging, met name de dagen erna. Waarschijnlijk waren het ook geen goeie pillen.
Samen met een vriend van me doe ik een keer in de zoveel maanden eens een weekendje mdma kristallen, en dat bevalt en valt me vele malen beter. Geen flinke aftertip, lekker gevoel.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Dus het ziet er ook echt uit als een boel kristallen? Maar een pil is toch ook gewoon MDMA, het is dezelde stof en je neemt het ook oraal in? Net als XTC en MDMA capsules (Of zijn dat kristallen?) neem je allebei oraal in en het is dezelfde stof dus hoe kan dat dan verschillen?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
MDMA=puur+ heftiger..,
Xtc= (soms) speed+mdma+ nog andere troep om de pil op te vullen

En ja het glinstert als je het nog niet gecrusht hebt... anders is het poeder

Miss J

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Xtc= (soms) speed+mdma+ nog andere troep om de pil op te vullen

XTC= mdma+bindmiddel (en als je pech hebt andere troep maarja daarom moet je ze ook laten testen)

Complicity

Belezen gebruiker
gtje zei:

greetzzz
De dosering is sterker? Valt reuze mee hoor. Met kristallen is het bijvoorbeeld echt niet nodig om het op de honderste gram af te wegen zoals bij sommige andere drugs.

Je zegt eerst min of meer dat je kristallen voorzichtig moet doseren omdat ze heel sterk zijn en vervolgens begin je over een sleutelpuntje? Bovendien, van die hoeveelheid die jij noemt lijkt het me echt onmogelijk om een 'lekkere trip' te hebben (ik weet niet wat jij daaronder verstaat). Je zit dan als ik me niet vergis net over de drempelwaarde heen.

Overdosis? Dat is echt dikke bullshit. Je moet wel echt verdomd veel nemen voordat het neurotoxisch wordt. Zeker als je kijkt wat sommige mensen wegtikken op een avond haha. Verschil in uitwerking zegt meer over de kwaliteit van de pil of je hoe je je vooraf voelde, dan over de MDMA.

Er is ook niet zoiets als een 'normaal pilletje'. Het is verstandig om ze altijd te laten testen. Bij kristallen is de kans trouwens een stuk groter (in mijn ervaring iig.) dat je kwaliteit krijgt. Je doet het immers voor de MDMA. Ik heb voorzover ik weer nog nooit kristallen gehad waar andere troep doorheen zat. Ik zeg niet dat dit niet gebeurt natuurlijk.

Kortom, zorg eerst even dat je weet waar je het over hebt voor je hier hele statements neerplant die overduidelijk niet kloppen.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Whaha, owned :grin: Als je je shit laat testen ben je het toch wel kwijt? Een vriend liet zijn xtc testen en hij leverde er 2 in van de 10 en die was hij dan kwijt. Dus je neemt gewoon een klein beetje van je spul?

Lauu

Badass junkie
Stoneboot zei:
Whaha, owned :grin: Als je je shit laat testen ben je het toch wel kwijt? Een vriend liet zijn xtc testen en hij leverde er 2 in van de 10 en die was hij dan kwijt. Dus je neemt gewoon een klein beetje van je spul?

max 1 gram...de meeste doen max 100mg denk ik om te testen :) en ja tuurlijk ben je het kwijt...ze doen er testen op dus is het niet meer te gebruiken

geox

Bewuste gebruiker
Hier gaan we weer..
Het hoeveelste topic is dit nu al..

No offence hoor maar met de search button had je een antwoord op 2 min.

Wacky

Badass junkie
Het ziet er uit als kristallen ja, net zoals de grote zoutkristallen bijvoorbeeld die je in zon zout/peper molentje kan doen, maar dan wat helderder. Ze kunnen ook een beetje bruin of grijzig zijn.

120mg vind ik de juiste dosis.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
je doet gewoon even veel als wat je gewend ben in mg in een pill.. bijv: pill 120 mg mdma weegschaaltje pakken, 120 mg afwegen verpoederen in een vloei/caps doen .. achter op je tong leggen flesje water erbij.. slokje nemen,, en klaar is meneer :wave:

Bovenaan