MDMA-kristallen

Ik heb begin september voor de eerste keer MDMA-kristallen genomen. Ik heb ze eerst laten oplossen in cola en dan opbouwend beginnen drinken.

De volgende dag waren mijn kaken volledig stijf en alles wat ik at en dronk smaakte heel chemisch.

Gisteren heb ik het voor de tweede keer gebruikt. En een vriend die mee heeft gebruikt zei dat ik voor dat ik ging slapen heel veel water moest drinken, dat heb ik dan ook gedaan. En inderdaad de volgende dag voelde ik mij veel beter als de eerste keer. Geen stijve kaken (of toch bijna niet) en alles wat ik at en dronk smaakte.
In beide gevallen had ik ook een hele dag een raar gevoel in mijn tong, het leek wel of die verdoofd was en tegen het einde van de dag had ik warm/koud schommelingen. De ene keer veel te warm en dan te koud.

Nu is mijn vraag: Helpt water echt om de afkick te verminderen? En zijn er andere 'middeltjes' om de afkick te verminderen?

trippelh

Bewuste gebruiker
Waarom drink je het zo op beter kun je het in een capsule nemen of in een vloeiitje .Vroeger dronk ik het ook maar heb nooit zulke effecten gehad

ja maar tijdens da we da namen hebben we ook een paar joints gedaan en da hielp alleen om deftig in slaap te vallen bij mij

Smokey046

Bewuste gebruiker
Experimenteur zei:
ja maar tijdens da we da namen hebben we ook een paar joints gedaan en da hielp alleen om deftig in slaap te vallen bij mij

Bij mij werkt het ook tegen de afkick, ik krijg er terug eetlust van en mijn humeur word ook een stukje beter.
Al is het dan wel meestal bank hangen... :grin:

Bovenaan