MDMA Kristallen

Everio

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat je van pure MDMA kristallen geen grote pupillen krijgt?

Wel gewoon klappertanden...

iemand die dit weet met zekerheid?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
haha ik kan je met zekerheid zeggen dat dit complete onzin is :wink:
je krijgt er zeker wel grote pupillen van
:wave:

Delirium

Badass junkie
Haha, mega koplampen! :sunglasses: Hoewel dit er persoon verschilt natuurlijk. Ik zie er altijd naar de tief uit als ik MDMA opheb, welke dosis dan ook :(

Als je overdag MDMA wil doen is een zonnebril bij de hand verstandig.

SperSIZEboon

Badass junkie
Delirium zei:
Haha, mega koplampen! :sunglasses: Hoewel dit er persoon verschilt natuurlijk. Ik zie er altijd naar de tief uit als ik MDMA opheb, welke dosis dan ook :(

Als je overdag MDMA wil doen is een zonnebril bij de hand verstandig.
als ik echt vaag ben van de M zie ik er echt vertieft, ga loenzen enzo :grin:
maat van me loopt op de after ook vaak te zeuren dat ik nog veelste nuchter kijk enzo :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
mijne worden niet zo heel groot maar ik heb wel last als het uitgewerkt begint te raken, dan voelt het of mijn pupillen springen de hele tijd, klein groot klein groot...

beertjahh

Experimenterende gebruiker
afgelopen zaterdag voor de eerste keer mdma kristallen geprobeerd.

We vroegen om MDMA kristallen.. Dus die kregen we 2 gram (in vloeitje gedraaid) voor 50 euro..

We hebben het zelf gecrushed en in capsules gedaan. Het stonk een klein beetje.We hadden in totaal 20 capsules (van 100 mg)

Zaterdag avond was het zover. We pakte alle 5 1 capsule van 100 mg en wachtte.. Er gebeurde na een uur ofzo helemaal niet veel. Toen hadden we er nog een gepakt. Ik voelde me een beetje vaag met een andere jongen maar de rest voelde niet veel. Toen Pakte we er nog een en uiteindelijk zijn we gaan lopen. Onderweg nog een gepakt dus we hadden er in totaal met zijn 5en 4 capsules op. Nou, beetje vaag gevoeld maar helemaal niet zoals ik dat bij 1 pilletje heb.. Volgens mij zijn we gewoon genept hoor.. Is het zo dat als je cafeiine samenperst dat je ook een soort kristallen kunt krijgen? en waar kun je het beste op letten want dit is wel een heel kutte eerste ervaring:P

Groetjess

Everio

Bewuste gebruiker
jij hebt ZOWIEZO geen MDMA gehad, met MDMA kristallen ga je gewoon even goed als met een MDMA XTC pil (of andere keren zijn je pillen niet van MDMA geweest of je bent genept) vrienden van me hadden exact zelfde effecten als met pillen, klappertanden, pupillen (niet zo maar dus door daglicht) energie, space etc

jij hebt iets anders gehad

ik denk paracetemol ofzo...

tails

Belezen gebruiker
ik moet het nog eens doen

is het beter dan gwn pille nemen of zijn mdma kristallen leuker?

Doodkapje

Wijs gebruiker
heb ik ook van mdma kristallen... en bekken trekken omdat ik me bewust ben van men kaakklem... heb al zelfs een vulling uitgebeten...

masterblaster

Experimenterende gebruiker
toen ik de 1e keer mdma deed had ik na 7 uur nog maar een halve mm blauwe rand in mijn ogen (blauwe ogen snap je) ongeveer 125 mg
2e keer na 4 uur waren ze al weer bijna normaal maar reageerde nog niet op licht (tegen de 200 mg)

dus verschild ook weer per persoon per hoeveel heid enz enz
bij mij iniedergeval

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
fragany zei:
ik moet het nog eens doen

is het beter dan gwn pille nemen of zijn mdma kristallen leuker?

het ligt eraan of jij goeie pille hebt, al heb je zuivere pillen met goeie mdma erin dan zal je niet echt veel verscheel voelen. Al heb je pillen met beetje pep erin dan zullen die mdma kristallen een stuk spacender zijn....

tails

Belezen gebruiker
mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen :)

is mdma makkelijk te vinden want ik denk dat de meeste mensen alleen maar pillen en ng wat snuifsel verkopen maar weinig mdma

Everio

Bewuste gebruiker
fragany zei:

is mdma makkelijk te vinden want ik denk dat de meeste mensen alleen maar pillen en ng wat snuifsel verkopen maar weinig mdma

als jij GOEDE pillen kan krijgen, MOET je ook MDMA Kristallen kunnen krijgen, anders heb je een K*T "Mannetje"

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Everio zei:
fragany zei:

als jij GOEDE pillen kan krijgen, MOET je ook MDMA Kristallen kunnen krijgen, anders heb je een K*T "Mannetje"

waarom?

Everio

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
fragany zei:

waarom?

omdat in goede pillen zit veel MDMA, dus je connectie moeten goed zijn, als jij slechte pillen hebt zijn je connecties niet goed (met een enkele keer als uitzondering) dus lijkt mij! logisch dat je dat ook kan krijgen dan

mijn "mannetje" kan "alles" krijgen dus misschien ben ik "te" verwend? :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Everio zei:
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
fragany zei:

waarom?

omdat in goede pillen zit veel MDMA, dus je connectie moeten goed zijn, als jij slechte pillen hebt zijn je connecties niet goed (met een enkele keer als uitzondering) dus lijkt mij! logisch dat je dat ook kan krijgen dan

je kan toch ook alleen connecties hebben die pillen dealen inplaats van kristal je hebt eerder geluk als je dealer ze allebij kan levere inplaats van dat t' normaal is...

tails

Belezen gebruiker
GabberSnoePie zei:
je kan toch ook alleen connecties hebben die pillen dealen inplaats van kristal je hebt eerder geluk als je dealer ze allebij kan levere inplaats van dat t' normaal is...

idd en ik heb denk ik geen geluk :cry:

Everio

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
fragany zei:

waarom?

maar jou dealer heeft ook een dealer, en die is denk ik weer groter, dus dan heb je echt wel meer kans dat hij het kan krijgen

maar goed... natuurlijk kan ik niet bij iederen kijken hoe hun "zitten"

ik heb wel dat geluk...

Bovenaan