als ik echt vaag ben van de M zie ik er echt vertieft, ga loenzen enzoDelirium zei:Haha, mega koplampen!Hoewel dit er persoon verschilt natuurlijk. Ik zie er altijd naar de tief uit als ik MDMA opheb, welke dosis dan ook
Als je overdag MDMA wil doen is een zonnebril bij de hand verstandig.
fragany zei:ik moet het nog eens doen
is het beter dan gwn pille nemen of zijn mdma kristallen leuker?
fragany zei:mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen
is mdma makkelijk te vinden want ik denk dat de meeste mensen alleen maar pillen en ng wat snuifsel verkopen maar weinig mdma
Everio zei:fragany zei:mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen
is mdma makkelijk te vinden want ik denk dat de meeste mensen alleen maar pillen en ng wat snuifsel verkopen maar weinig mdma
als jij GOEDE pillen kan krijgen, MOET je ook MDMA Kristallen kunnen krijgen, anders heb je een K*T "Mannetje"
GabberSnoePie zei:Everio zei:fragany zei:mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen
als jij GOEDE pillen kan krijgen, MOET je ook MDMA Kristallen kunnen krijgen, anders heb je een K*T "Mannetje"
waarom?
Everio zei:GabberSnoePie zei:Everio zei:fragany zei:mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen
waarom?
omdat in goede pillen zit veel MDMA, dus je connectie moeten goed zijn, als jij slechte pillen hebt zijn je connecties niet goed (met een enkele keer als uitzondering) dus lijkt mij! logisch dat je dat ook kan krijgen dan
mijn "mannetje" kan "alles" krijgen dus misschien ben ik "te" verwend? :P
GabberSnoePie zei:je kan toch ook alleen connecties hebben die pillen dealen inplaats van kristal je hebt eerder geluk als je dealer ze allebij kan levere inplaats van dat t' normaal is...
GabberSnoePie zei:Everio zei:GabberSnoePie zei:Everio zei:fragany zei:mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen
waarom?
omdat in goede pillen zit veel MDMA, dus je connectie moeten goed zijn, als jij slechte pillen hebt zijn je connecties niet goed (met een enkele keer als uitzondering) dus lijkt mij! logisch dat je dat ook kan krijgen dan
mijn "mannetje" kan "alles" krijgen dus misschien ben ik "te" verwend? :P
je kan toch ook alleen connecties hebben die pillen dealen inplaats van kristal je hebt eerder geluk als je dealer ze allebij kan levere inplaats van dat t' normaal is...