Mdma op het net?

De jongen

Bewuste gebruiker
Net als Methylone kan je Mdma op verschillende sites bestellen. Meestal van chinese bedrijven.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Restrict shipping: Wil dat zeggen dat de verpakking niet geopend kan worden onderweg?

Wacky

Badass junkie
Wat kost dat daar ?

nooit van gehoord, maar als het goedkoop is kun je natuurlijk eens een grammetje bestellen en laten testen eerst. :)

Frisko

Badass junkie
Wacky zei:
Wat kost dat daar ?

nooit van gehoord, maar als het goedkoop is kun je natuurlijk eens een grammetje bestellen en laten testen eerst. :)
testen zal nie echt nodig zijn als da uit zo een bedrijf komt waar ze ook 2c-i en consoorten verkopen...
denk alleen dat het op zon site"s best prijzig gaat zijn... :)

De jongen

Bewuste gebruiker
Heb er helemaal geen ervaring mee. Naar het schijnt is Methylone legaal in belgië en kan je het zo bestellen.

Dat hoorde ik hier ergens op het forum. Maar als ik meer info zoek op een van de sites dan word er gevraagd naar het bedrijf waartoe je behoord ofzo, dus ik denk dat het niet echt lukt om het zo te bestellen.

Telefoon

Wijs gebruiker
maak een fake bedrijfje aan ... :P

ik heb ook zo een gratis water koeler op me kamer haha XD toch handig .. :P

nutsss

Wijs gebruiker
Het is gewoon ILLEGAAL

ook in België

Vertrouw geen internetfirma's die MDMA aanbieden.. dat is hoogstwaarschijnlijk zwendel. Zoek een betrouwbare bron zodat je weet wat je krijgt en jezelf geen onnodige risico's laat lopen.

De jongen

Bewuste gebruiker
Ja inderdaad. Heb het al opgegeven. Heb geen zin om te betalen en dan niks te krijgen.

De 'fake' bedrijfjes die mdma en stuff aanbieden hebben ook geen betrouwbaarheidspunten.

En veel te duur.

€73 voor 1 gram is veel te veel.

Frisko

Badass junkie
De jongen zei:
Ja inderdaad. Heb het al opgegeven. Heb geen zin om te betalen en dan niks te krijgen.

De 'fake' bedrijfjes die mdma en stuff aanbieden hebben ook geen betrouwbaarheidspunten.

En veel te duur.

€73 voor 1 gram is veel te veel.
der zijn zeker betrouwbare site's voor zo zaken,maar niet voor mdma...
alleen voor RC's(research chemicals) :smoke: :wave:

angie123

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Het is gewoon ILLEGAAL

ook in België

Vertrouw geen internetfirma's die MDMA aanbieden.. dat is hoogstwaarschijnlijk zwendel. Zoek een betrouwbare bron zodat je weet wat je krijgt en jezelf geen onnodige risico's laat lopen.

Betrouwbare bron, waar vind ik die Nutsss?????? Ik heb nl een hekel aan zwendelpraktijken :wave:

Everio

Bewuste gebruiker
angie123 zei:
nutsss zei:
Het is gewoon ILLEGAAL

ook in België

Betrouwbare bron, waar vind ik die Nutsss?????? Ik heb nl een hekel aan zwendelpraktijken :wave:

en net in een ander topic ook iets gelezen, geloof dat je beetje boos bent?

Ellesdee

Badass junkie
Everio zei:
angie123 zei:
nutsss zei:
Het is gewoon ILLEGAAL

ook in België

jah, maar dat is ook niet zo gek

angie123

Bewuste gebruiker
Everio zei:
angie123 zei:
nutsss zei:
Het is gewoon ILLEGAAL

ook in België

Boos ???nee hoor, enkel een beetje teleurgesteld, in naar ik dacht een vriend :cry:

Bovenaan