Jetjepretje zei:Precies, in een pil zit veel meer troep (oa altijd wel speed) en daardoor voel je je verrot.
MDMA is puur en daardoor voel je vrijwel niks als het is uitgewerkt![]()
Bal0n zei:Jetjepretje zei:Precies, in een pil zit veel meer troep (oa altijd wel speed) en daardoor voel je je verrot.
In minder dan 2% van alle pillen zit speed, in Nederland that is. Daarnaast kan je MDMA poedertje of kristalgrammetje ook heel goed versneden zijn..
Bal0n zei:Jetjepretje zei:Precies, in een pil zit veel meer troep (oa altijd wel speed) en daardoor voel je je verrot.
In minder dan 2% van alle pillen zit speed, in Nederland that is. Daarnaast kan je MDMA poedertje of kristalgrammetje ook heel goed versneden zijn..
Bal0n zei:Net zoals bij pillen, mits er alleen MDMA in zit. Maar doe het nou niet! MDMA is ontzettend slecht voor je als je zovaak gebruikt!
DarkScope zei:Bal0n zei:Net zoals bij pillen, mits er alleen MDMA in zit. Maar doe het nou niet! MDMA is ontzettend slecht voor je als je zovaak gebruikt!
kdoe t idd niet, n k ben van plan om t ook nie zo vaak te doen ma kwam door niewujaar enz. maar is xtc de slechtste drugs want k hoor nix over frequent speed of coke gebruik ofzo?
Bal0n zei:Tenzij je weet van wie jeh et krijgt? Hahaha, word wakker zeg. Dealers zijn niet te vertrouwen, en vrienden die het je verkopen krijgen het van dealers. Er bestaat niet zoiets als blind vertrouwen in het kopen van drugs, tenzij je de chemist kent
.
En er zit MDMA in, waar je energie van krijgt.

Bal0n zei:Dus wat?
Zolang jij geen hele directe connectie met de chemist heb, is er niets te zeggen over je MDMA. En daarnaast, MDMA is een amphetamine, en amphetamines zorgen er nou eenmaal voor dat je meer energie krijgt. (Enkele psychedelics daargelaten)
Dat zou niet zeggen dat jij niet traag kan worden van MDMA, iedereen reageert namelijk anders op bepaalde compounds.
maar dat deed je nietJetjepretje zei:Dat probeerde ik al die tijd te vertellen![]()
iddcunt zei:maar dat deed je nietJetjepretje zei:Dat probeerde ik al die tijd te vertellen![]()
![]()
Maar wat is nou t stofje wat je serotine ontrekt in xtc en in dat niet in mdma zit blijkbaar?caatje zei:las je je van mdma niet verrot voelt de day after, wat zit er dan in xtc dat je dan wel een verrot gevoel hebt de dag erna???
cunt zei:maar dat deed je nietJetjepretje zei:Dat probeerde ik al die tijd te vertellen![]()
![]()

caatje zei:Maar wat is nou t stofje wat je serotine ontrekt in xtc en in dat niet in mdma zit blijkbaar?caatje zei:las je je van mdma niet verrot voelt de day after, wat zit er dan in xtc dat je dan wel een verrot gevoel hebt de dag erna???
Jeller zei:inderdaad.. maar toch wordt het effect wat anders ervaren hoor..
ook meer mensen moeten overgeven als de mdma opkomt (vooral bij caps)
en je kan idd wel sloom worden van mdma maar je blijft nog altijd wakker en als je danst dan heb je nog altijd meer energie
Jetjepretje zei:Ik haal het rechtstreeks bij 'de fabriek' , misschien zegt dat genoeg.
Haal het daar al geruime tijd, bevalt nog steeds prima, dus geen reden voor mij om te testen![]()
boy zei:Jetjepretje zei:Ik haal het rechtstreeks bij 'de fabriek' , misschien zegt dat genoeg.
Haal het daar al geruime tijd, bevalt nog steeds prima, dus geen reden voor mij om te testen![]()
Dat zegt iedereen.