Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is het verschil tussen een xtc pil en MDMA poeder? Klopt het dat 1 gram MDMA 50 Euro's kost, of word ik dan opgelicht (het lijkt me namelijk veel)?
Ik weet niet precies wat de gemiddelde prijs is voor MDMA. Maar Zelf kan ik 1 gram MDMA krijgen voor 20 euro, dus 50 euro lijkt me inderdaad wel veels te duur.
Hier kost een gram ook ongeveer 20 euro.
Je neemt het meestal gewoon oraal: in een vloei of capsule en inslikken.
Sommige mensen doen het ook in hun drinken, maar dat is naar het schijnt nog al een aanslag op je tandglazuur. Snuiven smaakt kut en is pijnlijk maar werkt heftiger en korter. Je kan het ook in je reet steken als je wil, werkt ook heftiger als oraal, dus dan is er een kleinere dosis vereist.
DUS: deel je gram in 8 of 10 delen en droppen die bom!
thx voor de tip, ga ik eens proberen... meest neem ik 1 capsule van ~160 mg, en eventueel een paar uur later wat bij.. maar de piek duurt meestal niet zo lang..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.