MDMA poeder

Wat is het verschil tussen een xtc pil en MDMA poeder? Klopt het dat 1 gram MDMA 50 Euro's kost, of word ik dan opgelicht (het lijkt me namelijk veel)?

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik weet niet precies wat de gemiddelde prijs is voor MDMA. Maar Zelf kan ik 1 gram MDMA krijgen voor 20 euro, dus 50 euro lijkt me inderdaad wel veels te duur.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Hier kost een gram ook ongeveer 20 euro.
Je neemt het meestal gewoon oraal: in een vloei of capsule en inslikken.
Sommige mensen doen het ook in hun drinken, maar dat is naar het schijnt nog al een aanslag op je tandglazuur. Snuiven smaakt kut en is pijnlijk maar werkt heftiger en korter. Je kan het ook in je reet steken als je wil, werkt ook heftiger als oraal, dus dan is er een kleinere dosis vereist.

DUS: deel je gram in 8 of 10 delen en droppen die bom!

Wacky

Badass junkie
50 euro, dan word je goed opgellicht ook ja :grin:

nederland 15-20
belgie 20-30

volgens shulgin doseer je het best als volgt:

120 mg als begin dosis
40mg 1 tot anderhalf uur later, hierdoor duurt de piek langer.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
inderdaad 50 euro :confused: bende oplichters,ik betaal meestal tussen 20-25 euro en dan zijn dat mooie kristallen (niet al geplet dat het wit poeder is)

Lauu

Badass junkie
je wordt dus opgelicht zoals hier boven wordt gezegt...slim van je dat je het eerst ff rondvraagt :)

en koop geen wit poeder...dan kan anders zooi zijn...kristallen hoor je in kristal vorm te kopen :)

honingolie

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
50 euro, dan word je goed opgellicht ook ja :grin:
volgens shulgin doseer je het best als volgt:

120 mg als begin dosis
40mg 1 tot anderhalf uur later, hierdoor duurt de piek langer.

thx voor de tip, ga ik eens proberen... meest neem ik 1 capsule van ~160 mg, en eventueel een paar uur later wat bij.. maar de piek duurt meestal niet zo lang..

Bovenaan